TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Heippa kaikille!
Käytiin juuri ekassa ultrassa joka jännitti mua etukäteen ihan hurjasti mutta kaikki meni kuin menikin hyvin ja pikkuinen siellä likkui kovasti ja kaikki osat näkyi mitä pitikin. Laskettu aikakin pysyi samana. Kyllä se jotenkin tekee todellisemmaksi tän odotuksen kun on nähnyt että siellä on oikeasti joku :)

Mulla on ollu tässä ihanat neljä päivää vapaata, sitten onkin rutistusta koko heinäkuu ja loma vasta elokuussa... Ja sillon varmaan on jo tuota masuakin :) Pahoinvoinnit on onneks vähentyneet ja nyt pystyy jo joskus juomaan kupillisen kahvia mitä ei vielä pari viikkoa sitten olis voinu ajatellakaan....

Hauskoja odotuksia ja kesän jatkoja kaikille!



 
Täälläkin ollaan juhanuksesta jo toivuttu. Ja tuli sitten kerrottua isovanhemmille samalla. Iloisia olivat. Minun vanhemmilleni jo 4s lapsenlapsi ja miehen äitille 9s.

Meillä on pojat tällä hetkellä 1,5v ja 3v3kk. Hyvin on täälläkin vielä kummatkin synnytykset mielessä. Kummatkin meni tosi hyvin. Toivottavasti myös tämä kolmaskin menee yhtä hyvin. Alatiesynnytystä toivon. Vähän samoja ajatuksia Sefin kanssa tuosta sektiosta. Mutta olen myös miettinyt vaihtoehtoa että mitä jos onkin perätila? En tiedä uskaltaisinko sitä alkaa synnyttämään.
Olen kyllä itse pelännyt synnytystä(ja kipua) aivan kauheasti (kummassakin edellisessä käynyt pelkopolilla) mutta enemmän pelkään sektiota.
Epiduraalin aion nyt myös pyytää se on ollut aivan ykkönen.

En malttaisi odottaa keskiviikon ultraa millään.

11+4
 
ISOT halit niitä tarvitseville ja tervetulotoivotukset uusille :D
Kävin viime ti:na töiden jälkeen tarkastamassa sydänäänet,kun jatkuvasti on sellasta itsepintasta menkkaipumaista juilintaa.
Olkoonkin,että joka raskaus on erilainen mutta silti.
Siellähän se syke kuului,160.
Kätilö käski ottamaan rauhallisesti ja pitämään taukoa seksissä nyt tän vko:n torstain np-ultraan asti.
Just....
Yritettiin!! :D
Mutta vko:nloppuna olin kuiteskin miehen kainalossa kinuamassa... :ashamed: yuo know...
Täytyy to:na kysellä tuolla Jorvissa,mikä on homman nimi?
Kun hain lapset viime vko:lla,exä tajus mun mahasta,mikä on homman nimi.
Voi luoja mikä ilme :LOL:
Mies oli niin kiukkunen,että hyvä kun nahoissaan pysyi.
Sen mielestä kun jokaisessa miehessä,joka minut huolii,on jotain vikaa ja naimisiin menosta huolimatta tulen aina olemaan HÄNEN vaimonsa,että näin...
Kerrotaan het ultrapvä:nä sitten lapsille =)
Ja täytyyhän sitä asia vahvistaa virallisesti exällekin :p
Nyt täytyy lähteä hakea poika hoidosta ja suunnata taas kohti uutta taloa :hug:
Palaillaan!!

Pikku otus 11+1
 
Tervetuloa kuumeilemaan kanssamme; Olivia, Fistik, foxilady ja Outside! :wave:

Ja pikkuvadelmalle jättimäisen iso :hug: kera voimien! Sanattomaksi vetää... :(

).(: Sain juhannuksen aikana sellaisia iskuja mahaan ja selkään työpaikalla, että soitin tänä aamuna heti herättyäni terkkarilleni ja pyysin päästä ultraan pikimmiten. Hän ensimmäisenä kysyi, että pääsetkö tunnin päästä, ja minähän pääsin kun hetimiten hyppäsin autoon ja lähdin etenemään. Pikkuisella oli kuitenkin onneksi kaikki hyvin, ja liikkui massussa hurjasti! :saint: Aivan selvästi erottui nyt kädet ja jalat, sekä liikkeet oli paljon selvempiä kuin viimeksi. Ja sydän sykki kovasti! :heart: Kyllä putosi iso taakka sydämeltä. Sanoinkin eilen töissä, etten suostu enää moisiin tilanteisiin puuttumaan, ihan vain vauvan takia (muutamalle työkaverille kerroin "yhteenoton" jälkeen raskaudestani).

Nyt lähden ruoan laittoon! :wave:

- Sirpula ja Pikkuinen rv 10+3 :heart: -
 
Hyviä ultrakuulumisia monella, kivaa! Mulla on vielä perjantaihin asti jännitettävää. Torstaina on esikoisen sydänultra, hänellä kun riittää noita pienehköjä rakenteellisia poikkeamia sydämessä. Toistaiseksi on pärjätty seurailulla (2vrk iässä oli leikkaus), mutta aina se ultra jännittää... No, enpähän ehdi märehtiä omaa tulevaa ultraa.

Hurjia repäisykipuja on tullut nyt viikon ajan. Tietäähän niistä heti mitä ovat, mutta aika imakasti välillä sattuu. Nyt on kyllä niin kokovartalopuudutus, kun sain ihan hirveän nuhan. Kuumetta ei juurikaan ole, mutta pää on ihan seis kaikesta limasta... Esikoinen raukka joutuu katselemaan Puuha-Peteä sun muita ohjelmia koko päivän... Onneksi ulkona sataa, niin ei tule morkkista sisällä istumisesta. Meillä ei ole mitään tukiverkkoja täällä päin, joten ei voi edes pyytää isovanhempia viihdyttäjiksi.

Nyt lepäilemään esikoisen seuraan sohvalle!

Tuttiritari 11+5
 
Tänään kävin aamulla siinä verikokeessa. se tulos selviää sitten np ultrassa VASTA 10.heinäkuuta et odotettavaa vielä on kunnes näkee mahaan.
kivoja ultrakuulumisia on taas monella ollut :heart:
:hug: niille joille km tullut :'( voi kunpa nyt ei enään kukaan joutuisi kokemaan huonoja uutisia.

synnytykset on mulla vielä hyvässä muistissa,edellisestä on vuos ja ensimmäisestä 2,5vuotta =) en oikeestaan pelkää synnytystä yhtään,enemmän pelkään että jos joudun sectioon jostain syystä :eek: ainut vaan että mulla ollu aika nopeita synnytyksiä että tällä kertaa täytyy lähteä melkein heti kun alkaa siltä tuntua et vois synnytys olla lähellä :D

nyt poikien seuraan :wave:

mmamaa rv10+0 :heart:
 
Heipparallaa piiitkästä aikaa. Oon taustaillut tarkoituksella.
:flower: Onnea kaikille hyviä uutisia saaneille :heart: .
Ja :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville. Etenkin pikkuvadelmalle.
Tuttiritari mä näin yksi yö unta tästä palstasta (minäkö liikaa täällä? Ei pidä paikkaansa!) Ja sinä varsinkin jäit unesta mieleen, meillä oli kiihkeä neuvonpito aiheesta, jota en todellakaan muista... Mutta ei me sentään kissatappeluun asti menty :LOL: :LOL: :LOL: .
Uudet tervetuloa :flower: .
(.) Viimeisestä ylimääräisestä ultrasta kotiuduin hetki sitten, kaikki oli ok toistaiseksi ja Toivo siellä kovasti heilui ja huitoi. Lääkäri oli kesäsijainen ja nirhasi kohdunkaulaa instrumentillä ja peeveli, että sattui. Ja tottahan rupesi verta vuotamaan. Tää päivä pitää ottaa rennosti ja makoilla, jos huomenna vuoto jatkuu, niin sitten lääkäriin uudestaan. Ihan kiva, kipuileekin aika kivasti. Särkylääke naamaan ja nukkumaan myöhemmin, jos kipu ei hellitä. Pois lähtiessäni lääkäri vielä tokaisi, että voisit pikkuhiljaa ruveta nauttimaan raskaudesta, tää on kuitenkin iloista aikaa, mä totesin, että sitten kun ensi viikon np-ultra on ohi, niin sitten iloitaan ja kunnolla...
Tällä viikolla on meidän Jussin la ja senkin takia ei oikeen oo iloinen toi mieliala...
Tulipa höpöteltyä, mutta kaunista sadepäivää kaikille!
 
Jaa niin piti vielä todeta, että olo rupeaa olemaan aikas normaali, jos ei väsymystä ja ajoittaisia mahakipuja lasketa. Kuvotus on hellittänyt (toki joskus tulee ajoittaista huonoa oloa, mutta ei edes päivittäin). Tissit on kokoa turbo, mutta siitäkös mies tykkää :LOL: :LOL: . Mielialat kyllä heittelee laidasta laitaan :ashamed: ja issiaskin muistuttelee olemassa olostaan, mutta olo muuten on aika ok. Mites teillä muilla?
Mymmyryy ja Toivo 11+1(11+3)
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Minä olen taustalta lukenut teidän kuulumisia, itse meinasin tipahtaa porukasta kun vuotelu yllätti runsaana ja tuli vielä joku tulehduskin tuonne alapäähän. Lääkkeillä onneksi saatiin tulehdus kuriin ja kuin ihmeen kaupalla raskaus jatkui vaikka lääkäri oli jo sitä mieltä että keskenmeno on käynnissä! No eipä ollut enää seuraavassa kontrollissa km käynnissä, vaan vauveli voi hyvin ja vilkutteli kättänsä ultrakuvasta. =)

Mulla on viikkoja nyt ehkä 10 + jotain ja pahoinvointi on loppunut melkein kokonaan. Mites muilla, joko paha olo hellittää? Mua jo huolettaa sekin, että jos jokin on vinossa kun näin aikaisin jo olo on hyvä. :/

Prinsessakeisari, ei kai se vauveli noin varhaisessa vaiheessa vielä kovin hirveästi "hillu" siellä kohdussa. :) Tai saattoihan se nukkuakin. Jos sydän löi ja koko vastasi viikkoja niin olehan vain rauhallisella mielellä!

Mulla on np-ultra ensi viikon perjantaina, miten jaksan odottaa sinne asti... haluis nähdä sen pienen jo nyt!! Onko muuten teillä kellään kokemusta kotidopplerista? Itse haaveilen sellaisen ostamisesta. Olis ihana joka ilta itse kuulla että vauvalla on kaikki hyvin...

:heart: Tuuliska ja Pieni 10+2?? :heart:
 
Ultrassa käyty tänään ja kaikki hyvin.. laskettu aika muuttui 21.1 mutta aikasemmat ovat antaneet itsensä mennä yli sen pari viikkoa joten kai tämäkin..
Joku puhui raskauden aikasesta masennuksesta (ehkä) poden sitä erittäin voimakkaasti.. jatkan ahdistumista ja itkemistä ilman syytä ja luen tätä sivua joskus taas..
 
prinsessa-keisari: Mä kävin kanssa rv 8+5 ultrassa ja sydän löi kovaa vauhtia, mutta vauva ei liikkunut. Mutta terkka sanoi, että on ihan normaalia.. Ja jostain luin, että vauva alkaa liikkua vasta rv 9 jälkeen, eli en tiiä, oisko pitänytkään kauheesti liikuskella.

Tuuliska: Mulle tuli just tänään postissa se kotidoppler ja pitihän sitä tietysti heti koittaa! No yllätys, ei kuulunut vielä muuta kuin oma syke. Mutta ihan hyvältä vaikutti laite muuten. AngelSounds-merkkinen..

).:) Ketuttaa kyllä, kun ei siihen np-ultraan pääse! |O En tiiä sitten, viitinkö yksityisellekään mennä, kun aika pieni riski kuitenkin down-lapseen. Niihin veriseulontoihin pääsen, mutta en tiiä, jaksanko mennä niihinkään. Eihän mikään tutkimus takaa 100% tervettä lasta. Lähinnä just pelottaa, että joku sydänvioista periytyy, mitä lähipiirissä on, veljellä mm. periytyvää sorttia oleva aortan ahtauma ollut syntyeessän... Onneksi ehkä niiden vuoksi pääsen rakenneultraan sitten aikanaan... toivon mukaan. :/ Neuvolassa ei muuten ole valittamisen sijaa... 3 viikon päästä on eka lääkäri-neuvola ja siitä taas muutaman viikon päästä neuvola. Aattelin lääkäriltä pyytää sitten vapautusta yövuoroista, kun ne on mulle "normaali"-olotilassakin hankalia, saatika nyt, toivottavasti sais.

~ Pearl 9+5
 
kotidopplerista Tänään tuli postissa Angel Soundsin doppleri. No heti apteekkiin ostamaan sitä Basanin öljytöntä geeliä... Pitkään sai ääniä etsiä, sitten löytyi, kuului noin 15 sekuntia ja kaveri hävisi alta pois.

Mulla taas viimeyöstä alkaen tullut tummanruskeaa tuhrua :headwall: Alkaa rasittamaan tämä tuhruttelu, kun ei edellisissäkään raskauksissa ole ollut. No mutta ei auta kun katsoa mitä tuleman pitää.

kirppunen & kirppu 9+5
 
Voimia kaikille pudonneille :hug: toivotaan että ei enää ketään lähde listalta.
Ja tervetulo kaikki uudet tulokkaat. :)

Meillä oli tänään ultra, viikkoja pitäisi olla kuukautisten mukaan rv 10+4 mutta meidän pikkuinen vastaa rv 9+4 epäsäännöllisten kuukautisten takia, eli laskettu aika on 21.1. :heart:
Oli aivan uskomaton fiilis katsella kun pikkuisen sydän sykki niin nätisti ja heilutteli käsiään ja jalkojaan :heart: Nyt toivon vaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Martzu & "Onni" rv 9+4
 
Meiltä kanssa hyviä uutisia ultrasta!! kyllä on emäntä ollu yhtä hymyä koko päivän kun Koksista kotiinpäin lähti :D Niskaturvotus ultrassa käytiin, kaikki hyvin, samalla piipahdin labrassa ottamassa verikokeet, joista ei toivottavasti kuulu mitään...
tosi hyvä fiilis jäi ekasta käynnistä, lääkäri oli aivan loistava, samoin muu henkilökunta ja kuvankin sain tosta parisenttisestä mukaan :heart:
laskettuaika heitti päivällä, eli on ja pysyy 15.1.2009 päivän takia ei kuulemma siirretä. Kaverilla tuntui olevan kanssa vauhti päällä mahassa, vaikka ihan minikokonen onkin :D kyllähän siitä tuli paljon todellisempi kun näki kuinka siellä elämä jyllää tuolla mahassa :heart:
pahaolokin alkaa pikkuhiljaa helpottaa ja väsymys kaikota, olo alkaa oleen itseasiassa aika virkeä ja hyvinvoiva, tosin ei mulla ole ollut kuin etomista ja pientä väsymystä, mutta fiilis on ihan erilainen kuin muutama viikko sitte ja mäkin pystyn muuten juomaan jo paremmin kahvia kuin pariviikkoa sitten ei tullu mieleenkään että ois kaffia ryystäny
terkuin
Hangonkeksi :D
 
Heips!

Mä jo luulin että mun olotilat on pelkkää väsymystä (oikeaa turboväsymystä), mutta aamulla yökkäilin hampipesun parissa ja olo on kuin krapulassa jälleen :headwall: No, jospa tämä tästä muutaman viikon päästä vaikka helppaisi.

Mulla tuli eilen ihan karmea paniikki töistä, kun olen miesvaltaisella alalla että mitenhän mun duunien käy.. monet muut naiset ovat olleet melkoisia heittopusseja äitiysloman jälkeen ja suurin osa vaihtanut töitä vilkkaasti kun ei ole enää vanhoja duuneja löytynyt. On nimittäin varsin normaali käytäntö että jos jää äitiyslomalle niin "sijainen" palkataan suoraan vakituiseksi jolloin paikka häviää alta. Jos mulle käy samoin niin harmittaa kyllä, koska normaalioloissa tykkään näistä töistä. ;) (viimeaikaiset työntökkimiset pistän täysin tämän raskauden piikkiin :LOL: ) Vaan eipä kait tämäkään asia murehtimalla parane, jos menee duunit alta niin toivottavasti uutta löytyy tilalle. Tosin lama kollottaa tulla niin pian ei ole töitä missään

:headwall:

Äkkiä tää aika on menny, tänään pyörähti 11. viikko käyntiin, pari viikkoa vielä hengenpidätystä ja sitten varmaan voi ottaa rennommin :whistle: tai niin mä ainakin luulen :LOL:

Jees, mukavaa sadepäivää muillekin odottajille!
 
Anmaria79
Runnttipulla: Eikös työnantajan pitäisi tarjota vastaava työtä kuin ennen äitiyslomaa on tehnyt lomalta palaavalle? Näin mä olen ainakin ymmärtänyt... Ainakaan irtisanoa ne ei voi äitiyslomalaista.

Itselläkin on noita yökkäilyjä pikkaisen mm. hampaita pestessä, mutta kuitenkin paljon vähemmän kuin ekassa raskaudessa. Edelleen väsyttää kamalasti. Kovasti odotan jo ensi maanantain ultraa. Kivaa kun meillä alkaa samana päivänä loma. Toivottavasti on hyvä loman aloitus.
 
Anmaria, joo siis ei tietenkään irtisanota mutta käytännössä kun tulee äitiyslomalta töihin niin toinen on vallannut sun työpisteen ja työt, ja sitten häärit muutaman viikon pallo hukassa ilman töitä ja teet omat johtopäätökset siitä.. tai sitten siirretään huonompiin hommiin, joista jo tietää ettei tule viihtymään. Miesten maailma on vähän tämmönen, ei ymmärretä näitä asioita.
En ole oikeastaan huolissani, koska mun jatko-opinnot on nyt niin hyvällä mallilla niin todennäköisesti olisin vaihtamassa kuitenkin valmistuttuani duunia, jollain aikavälillä. Mutta tietysti mieluiten tekisin sen oma-aloitteisesti enkä pakkopullana. Tosin täälläkin riippuu paljon osastoista, mutta epäilen omaa esimiestä kun se on lapseton vanhapoika niin tokkopa paljon ymmärrystä löytyy... No, kaikki selvinnee sit aikanaan, nyt pitää vähän koittaa tehdä töitäkin ettei ihan jumetu tänne nettiin.
 
Ihanaa kun on saatu niin paljon hyviä ultra kuulumisia :heart:

Mä kerroin parille työkaverille raskaudesta, osaavat onneks pitää suunsa kiinni. Pomolle kerron sit kun ollaan pidemmällä, tai oikeastaan mahd. myöhään. Milloin sitä viimeistään pitää kertoa töissä, oliko se 2kk ennen la:ta vai miten??

Täällä ei ainakaan tuo krapulainen olo hellitä, oikein ärsyttää aamulla herätä kun tietää et nälkä iskee muttei oikein mitään tee mieli! Odotan sitä aikaa kun voi taas syödä kaikkea.
Väsymys on edelleen armoton. Aamulla olin herätessä ihan pirteä, syötiin muksujen kans aamupalat ja laittelin pyykkejä niin nyt sit väsyttää niin paljon ettei silmiä jaksais auki pitää!
Kävellen olis vielä lähdettävä kauppaan kun mies meni autolla töihin...

Mulla on kans tissit turvonnu, ja niinkun mymmyryy tuolla sanoi niin mies on ihan innoissaan!! Hyvä että sormiaan saa kurissa pidettyä, yölläkin kun se kylkeään kääntää niin on tisseissä kiinni
:LOL:

MrsO ja toukka 10+1
 
Niin, sitä mun piti kysellä et minkälaisia mielihaluja teillä on tullu? Esikoista odottaessa halusin hillittömästi kyljyksiä syödä, kakkosen kans kaikkea kylmää ja raikasta, esim. mehujäät, omena yms. Nyt onkin sit kaikki sekaisin, eli välillä haluttaa sellasta puoliraakaa pihviä, välillä kaikkea kylmää. Sulkaa on ihan ällöä!!!
 
Anmaria79
Mun tekee mieli kaikkea suolaista kuten meetwurstia, salmiakkia jne. Jätskeistäkin herkkua ovat lakritsipäällysteiset murueskimot. Kaikki kuitenkin uppoo eikä ällötyksiä oikeastaan ole. Viime raskaudessa ainakin loppuraskaudesta suklaa maistui. Nyt ei ainakaan vielä ole siihen himoja.
 
runttipulla: kyllä työnantajan pitäisi vastaavaa työtä tarjota kuin ennen äitiyslomaakin olet tehnyt. Liittoon voi soitella jos ei samaa tai vastaavaa työtä löydy. Mulle tehtiin esikoisesta ja kakkosesta niin että vähennettiin tunteja kun olin tuntityöntekijä. Soitin liittoon ja työnantajalla on kuulemma työnjohto-oikeus ja saa määrätä tuntityöntekijöille työtunnit miten haluaa jos sopparissa ei ole minimitunteja. Kolmannen kerran äitiyslomalle jäädessäni olin onneksi kuukausipalkallinen niin ei voitu enää tehdä niin eikä siis voida nytkään. Tympeetä kyllä kun rankaistaan lapsenteosta.

Mrs O: Mulla ei ole mitään mielihaluja vielä. Ne on yleensä tullu vasta sit vähän myöhemmin. Jotain makutottumuksen muutoksia on tullut. Normaalisti suklaa on mun herkkua, mutta nyt ei maistu yhtään. Karkeistakin vain kirpeät on hyviä. Oonki syöny nyt paljon vähemmän makeaa kuin normaalisti. Toivottavasti säilyis niin vois tuo painokin pysyä kurissa. Sanoo äiti jolla raskauskiloja kertynyt joka kerta 23-33 kg. :ashamed: Ennen lapsia painoindeksi oli noin 22 ja lapsien jälkeen alimmillaan 27 ja pahimmillaan 30. :( Mulla on varmaan maailman huonoin itsekuri. :headwall:

(.) Alkaa alkuraskauden "oireet" oleen poissa, siis se pienikin väsymys ja pahoinvointi. Paitsi nyt oon flunssassa ja siksi väsynyt ja kipee. :snotty: Räkää pää täynnä ja kauhee yskä. Nuorimmainenki valvottaa yöllä. Sillä ei oo flunssakaan, mutta jotain se itkeskelee. En oo kyllä suuhun kattonu olisko poskihampaat tulossa.
Vatsa on yht' äkkiä kasvanu vaikka aamulla kun kävin vaaalla niin oli tullu yhteensä koko aikana vajaa 1,5 kg. Luulis ettei tuon verta niin paljon vatsaa kasvata kun on muutenki ylimääräistä. Kyllä sen täytyy jo olla sitä vauvasta johtuvaa kasvua. Tosin sitä vauvamahaa ei varmasti tuosta läskien alta ihan heti vauvasta johtuvaksi huomaa. Ihmiset varmaan luulee mun vaan lihoneen ihan reippaasti. :whistle:

Johjo & pipana 10+1

 
Jep, tiedän että liittoon yhteydessä saisi aikaan yhtä sun toista - mm isossa talossa suuren suuren haloon. Joillakuilla on ollut liittokokemuksia ja niistä nyt ei mitään ihme apuja ole ollut, leima otsaan lähinnä, ja tässä talossa liittohäröilyt on enemmän työntekijätason heiniä - meille esimiehille on vaivihkaa suositeltu ettei liittoon kannattaisi kuulua.. no mä kyllä kuulun silti.

Mulla ei ole mitään ihmeellisiä mielitekoja, kaikki oikeastaan maistuu kohtuullisesti. Välillä vaan huomaan etten ole syönyt mitään ja sitten on vähän huono olo, mutta vähän kun taas syö niin helpottaa. Mandariineja meni viime viikolla monta kymmentä mutta tällä viikolla niitä ei ole tehnyt mieli. Mansikoita (kotimaisia) olisin ostanut kaupasta jos niitä jo siellä olisi ollut.. niitä odotellessa.
Mun masu on vielä ihan normi, mutta kukapa sitä näiden läskimakkaroiden alta huomaisikaan, on sen verran paljon tuota painoa ettei varmaan huomaa edes jouluna vielä :whistle: :whistle:
 
runttipulla: Meillä on siinä mielessä hyvä kun luottamusmies on liiton hallituksen jäsen ja varapuheenjohtaja. Ja jäsenyhdistyksen puheenjohtaja. Voi siis huoletta siltä kysellä tai soittaa liittoon. Vaikka se ihminen onkin joskus sellainen pomottaja ja sanoo asiat vit..maiseen sävyyn niin sen ansiosta meillä töissä on kaikki niin kuin pitää. Pomo joskus yrittää jotain asioita saada meidän kannalta huonommaksi mutta tämä luottamusmies pitää huolen että saadut edut säilyvät. Ilmapiiri naisvaltaisella työpaikkalla vaan normaaliin tapaan huono. Muuten tykkäisinkin olla töissä jos ilmapiiri olis parempi.
 
Mua ällöttää kahvi aivan täysillä :x oon koittanut olla juomatta nyt sitten kahvia,mut eilen join kylässä kupin ja voi sitä yökötys oloa sen jälkeen koko illan |O aivan meinas oksennus lentää!!
kummallista...enpä oo edellisis raskauksissa joutunut kahvia lopetttamaann,mut nyt oon selvästi yhdistänyt ton kahvin ja tuplaällötysolotilan joten ei tee edes miieli kahvia!!

Mielitekoja mulla on vähän vaihtelevasti :p eilen piti saada kaupasta suolakurkkuja :D niitä sit meni monta leipää jossa useampi viipale suolakurkkua :p sitten kaikki raikas mehu,appelsiini mehua jääkylmänä...sitä pakko saada vaikka yleensä juon janoon vain vettä. nyt oon varannut jääkaappiin monta purkkia tuoremehua kun niin tekee mieli :) hmmm mitähän muuta....no pizza on yks pahe mieliteko....voisin syödä joka päivä oikein rasvasta pizzaa!! :ashamed: ja mä kun oon ajatellut tässä raskaudessa katsoa tarkkaan syömisiä ja olla hankkimattta turhia kiloja....eipä taida onnistua :/
 

Yhteistyössä