Alkuperäinen kirjoittaja Ruusu23:Moi! Täällä plussattu perjantaina... Netin laskurin mukaan rv 4+1, en sitten osaa sanoa pitääkö paikkaansa... Pillerit lopetin viime marraskuussa ja sen jälkeen kierto ollut epäsäännöllinen... Tänään ollut särkyä ja menkkamaisia kipuja vatsassa, mutta mitään vuotoa ei luojan kiitos tule... Oireet tullu melko vahvoina heti alusta asti, rinnat kipeyty jo yli viikko sitten, ja särkee ihan kummallisesti. Väsyttääkin usein ja välillä huono olo.
Tämä siis minulle (toivottovasti) kolmas lapsi ja nykyiselle avomiehelle (kihlatulle :heart: ) ensimmäinen lapsi. Siksikin tulee olemaan jännittävää aikaa... Mulla kans samoja fiiliksiä kun monilla, että haluis kertoo kaikille, mutta parempi odotella vielä muutamia viikkoja Isosiskolla oli kunnia saada tietää heti miehen jälkeen, mutta sille mä yleensä kerronkin kaiken, ja onneks on joku naispuoleinen jonka kanssa jo nyt puhua raskaudesta... Onnea vaan kaikille kovasti, nautitaan tulevasta kesästä ja kasvavasta masusta! ps. laskettu aika koneen mukaan 09.01.2009, mutta tarkempi aika selvinnee jossain vaiheessa, ultrassa tms...
Kiitos tuhannestiAlkuperäinen kirjoittaja SusSoo:Ruusu23paljon onnea plussasta ja tervetuloa meidän tammikuisten pinoon! Lisäsin tietosi jonon jatkeeksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulia78:Sain varattua Diacoriin ekan ultran,12.5.
Olisivat antaneet sen jo täksi torstaiksi mutta ajattelin pelata varman päälle,kun silloin vko:ja on jo sitten 6
Välillä vieläkin tahtoo olla tuota menkkamaista aavekipua ja nämä kkuumat aallot...
Välistä tuntuu kuin jääpala työnnettäis sisuksiin,hampaat kalisee ja iho on kananlihalla
Hetken päästä tulee kamala kuuma aalto,posket punoittaa ja hiki valuu
Miehellä oli eilen hauskaa,kun oikein intoutui seurailemaan mun kropan toimintaa :kieh:
Kaikkinensa olon vuoksi veikkaisin poikaa,makeaa ei tee mieli vaan suolasta ja tämä JANO!!!!
Liekö johtuu tuosta suolasesta?
Finnejä voisin jakaa toisillekin!
Tyttöjen aikana teki makeaa koko ajan mieli,2 ekaa kk:tta elin salmiakilla ja jaffalla,niillä olo pysyi kohtalaisena.
Jos vanhat merkit pitää paikkaansa,öklötykset alkaa ens`vko:lla mutta saa nähdä
Pikku Otus 5+0
Täällä on koko vapaa päivä mennyt sängyn pohjalla makoillessa kannettavan kanssa. Kylläpä jaksaa väsyttää.. :|Alkuperäinen kirjoittaja Ruusu23:Väsyttääkö muita paljon? Huomasin viikonlopun aikana, että vois nukahtaa ihan koska vaan ja minne vaan... Töissä oli pakko käydä välillä ulkona ettei nukahtais pöydän viereen...