TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Pakko tänne purkaa... nyt tulee vain omaa napaa.

Menin sitten tekemään päiväpissistä testin ja tuli ihan tooossssi haalea viiva.
Kamala paniikki iski heti että nyt on sitten ihan varmasti se kemiallinen raskaus... :ashamed: Mut nythän on vasta menossa rv 4+4, et eihän sen viivan kuulukkaan mikään kovin vahva vielä olla? eihän? :(

Nyt mä pidän pitkän testitauon. Koska eihän se testien tekeminen mitään auta, se tulee ulos jos on tullakseen....

Ihan tosi kova pelko vaan on koko ajan. :'(

ElinaMaria ja Aarre rv 4+4
 
ElinaMaria Älä vielä murehdi turhia, eikös se oo niin, että viiva on viiva, oli sitten hailakampi tai vahvempi! :hug:

Itse jaksoin lauantain ekan testin jälkeen odottaa peräti tähän päivään ja testasin sen yhden testin joka laatikossa vielä oli ja kyllähän se viiva siihen ilmestyi jälleen ja ihan vahvana. Uskottava kai se jo on :)

Tänään ensimmäisen kerran oli sellaista ruokahaluttomuutta, vähän pahanolon tapaista, mutta hyvin lievää sellaista, onneksi. Tällaisia fiiliksiä ollut joskus menkkojen alussa.

Saa nähdä kuinka vappu menee, kun itselläni menee tietenkin holittomana ja ystäviä tulee kylään. Saanko heille uskoteltua, että ajattelinpa vaihteeksi viettää vapun ihan ilman ilolientä. Voiphan ne jotakin mietiskellä kyllä... :/

|O (= ei huuda vaan haukottelee) Se on öitä!
 
Täytyy munkin tänne tunkeilla ja tulla fiilistelemään..
Vastahan mäkin kuuluin odotus pinoon ja tammikuu vasta läheni,välillä siihen tuntui olevan pitkä pitkä aika,viikot kului hitaasti ja välillä iski paniikki et kohta vauva jo syntyy. Pian se la (15.1) tuli,ja siitä 1½ viikon päästä 24.1 syntyi Luca. Ja apua..siitä on jo 3kk..

Ihanaa odotusta teille kaikille,paljon tarrasukkia matkaan ja oikein ihanaa & aurinkoista vappua :)
 
Onnea kaikille plussanneille!

Minäkin tulin kurkkimaan. Testin teen 11.5 ja toivottavasti tulee kaksi viivaa :D ja pääsen tänne teidän joukkoon.

Saarulla näköjään suloinen pieni kärppä-fani. =)
 
Dreamer toivotaan että sinäkin meidän pinoon liityt! =)

ON: täällä jo rauhoituttu. Päätin että jätän nyt nuo testit ihan omaan nojaansa. Raskaana kyllä ollaan, ei epäilystä. :LOL: Sellaset mielialanvaihtelut, kurlutukset masussa ja pahanolon fiilikset että selvä hommahan tämä. :D Katsotaan jos viitsin testata vaikka lauantaina. Silloin on menossa sitten jo rv 5+1 niin eiköhän sitte jo saada kunnon viiva kehiin.

Lakta, meillä kaikki jo tietää raskaudesta! Mulla on nimittäin blogi jota lukee paljon myös oikean elämän ystävät ja sukulaiset. =) Kaveri oli suunnitellu holittomia drinkkejäkin tätä iltaa varten ihan mua ajatellen! :heart:

Tänään mennään simalinjalla, mutta kyllä mä huomiselle piknikille skumppaa ostan! Höhöö holitonta tietenkin! ;) :LOL:

 
Sus soo
Onkohan tämä nyt suuri virhe... :ashamed: eli tulla tänne ilmoittautumaan =)

ElinaMaria
laitahan nyt minutkin sitten listoille. La varmistuu vasta ultrassa (jos sinne asti päästään), koska kierrot km:n jälkeen on ollu hirveen pitkiä. Heitän nyt kuitenkin jonkun suuntaa-antavan päivän tuohon listaan. Suojelusenkeli toivottavasti meidät löytää, jotta meidän "Sisu" pysyisi onnellisesti äidin matkassa mukana.

Sussoo .... la 3.1.09... kolmas lapsi

Hyvät vaput kaikille
terkuin Sussoo ja Sisu 4+4
 
Sus soo! :D Ihanaa kun tulit! :heart:
Meillä on ne suojelusnekelit katselemassa näiden uusien tulokkaiden perään.... :ashamed: :) Pakko luottaa vaan siihen että kaikki menee hyvin.

Tarrasukkia Sisulle matkaan ja tervetuloa! :D
 
Uusi tammikuulainen ilmoittautuu!! Eli:

BabyP....la 4.1.09...esikoinen

Täällä vielä unenomaisissä fiiliksissä että voiko tää olla totta.....mutta kolmas yrityskerta sanoi toden :) Menossa siis rv4+3. Oireina lähinnä järkyttävä väsymys (nukahdin kahtena edellisenä iltana klo 20) sekä nälkä ja jano ja no onhan siellä masussa jonkunlaisia tuntemuksia :)
 
Sus soo
BabyP :wave: tervetuloa ja kovasti onnea esikoisen odotukseen! Ihanaa lukea raskausoireista. Voi että kun mä odotankin kovasti kaikenlaisia raskausoireita. Kantaisin onnellisena mukanani sitä karmeaa väsymystä ja etovaa oloa. Silloin tietäisin, että kaikki on hyvin. Toistaiseksi vain pientä etovaa oloa ja vatsan nipistelyä. Aikaisemmin "pahimmat" oireet alkoi joskus rv6, joten vielä pitää vähäsen odotella. Jos ei ala mitään näkyvää oiretta ilmaantua, niin sitten kyselen neuvolasta että alkaisivat mittailla että nouseeko arvot hyvin.
-Sussoo-
 
Jee, lisää uusia ihmisiä porukkaan. Sydämellisesti tervetuloa joukkkoon :heart:

Täällä kanssa odotellaan niitä oireita, joita ei paljon oo ollut. Mahassa kyllä melkein koko ajan joku tunne (liekö jopa kuviteltua :) ) Mutta ei oo paljoa etonut eikä muutakaan. Ruoka maistuu ja myös uni iltaisin.

Hyvinhän tuosta vapustakin on selvitty näin ilman ilolientä, ei nuo kaverit niin edes ihmetelleetkään. Voihan he jotain omassa päässään miettiä, mutta itse olen ajatellut ainakin sinne ekaan neuvolaan odotella, ennen kuin vanhemmillekaan kerrotaan. Vaikka halu kertoa on ihan mahdoton :D

Vapun jatkoja. Kyllä on hienot kelit :p
 
Moikka kaikille. En tiedä uskallanko tänne edes tulla. Plussasin nyt toisesta pakastettujen alkioiden siirrosta tiistaina. Mitään oireita ei ole tämän huiman 4 plus jotain aikana ollut. Olen kyllä ollut jonkin verran väsynyt ja vatsa on turvoksissa. Soitin klinikalle ja sieltä sanottiin, että jollain voi vaikuttaa ruuansulatukseen. No toivottavasti kaikki olisi hyvin.
 
täällä vietetty maailman ihanin vappupäivä piknikillä! B) koko päivä ulkona auringossa, grillaten, kitaran ja ystävien ja pelien seurassa! :D :wave: Poltin itseni ihan ravuksi! Ja minä kun en KOSKAAN pala! voi voi minua! :LOL:

Tervetuloa BabyP, marli ja Summer88! ONNEA!!! :heart: :flower:
Jos tiedätte (ja haluatte laittaa tietoja) niin voisin päivittää tuohon listaan oikein.
Eli LA ja synnäri! :wave:

IHANAA kun tänne alkaa ilmestymään porukkaa lisää!!! :D

Marli, paljon onnea sinulle! Tosi mahtavaa että hoitojen avulla olet saanut plussan testiin. Nyt toivotaan että pieni pysyy matkassa tiukasti mukana! :heart: Ja mulla tuo vatsan kurluttelu ja ilmavaivat ja löysä vatsa on selvästi oireina ainakin...

Sus soo, ei mullakaan suuremmin oireita ole, uutena verrattuna edelliseen raskauteen on aamuäklötykset ennen ku nousen sängystä!! :eek: hittolainen. mut ei muuta kun väsymystä... odotan rintojen kipuilua ja muita oireita alkavaksi joskus viikolla 6!

Nyt pitää mennä rasvaamaan lisää näitä palaneita käsivarsia... :snotty: olin niin huolimaton tänään!!! =) Pieni hinta täydellisestä päivästä! :D
:wave:
 
Uusi esittäytyy :attn:
Oleilen hetken vielä tuolla toisella sivustollakin haamuilijoiden puolella mutta la näyttäis olevan 4.1.09 =)
Eli,4. lapsi minulle,1. miehelle :heart:
Kaksi haamutestiä tein nyt ma:na,kp 29/36 ja tasaista haaleaa viivaa on tullut 3 erimerkkiseen testiin pitkin vko:a :D
Olo on kyllä ihan tutunlainen,ei vain meinaa uskoa :LOL:
Su:na testaan vielä,sitten varaan aikaisultra-ajan Diacoriin.
Sen jälkeen kertoillaan suvulle mutta lapsille vasta Jorvin ultran jälkeen,ellen nyt sitten rupea kovin oksentelemaan.
Tämä vuosi on melkoista haipakkaa.
Talon pitäs pian valmistua,isot häät 6.9.08 ja huoltajuuskiistan laitoin oikeuteen vireille ma:na.
Erosta 4 vuotta,lapset jäivät isälle (nuorin silloin 1 v...) pelottelun ja uhkailun tuloksena ja nyt vasta on voimia anoa lapset takaisin.
Nuo narsistit sais karkottaa ihan omalle saarelle :kieh:
Onneksi nyt on hyvä mies,josta lapsetkin tykkäävät,joten mielenkiinnolla seuraillaan,kuinka kaikki sujuu :)
Onkos teillä kenelläkään tietoa noista ultrien hinnoista eri läääkärikeskuksissa?
Kun netistä löytyy niin sekalaista tietoa...
Mutta nyt töihin =)
 
Tervetuloa Tuulia! ja ONNEA!!! :heart: :flower:
Paljonhan teillä on menossa! :D Toivotan onnea huoltajuuskiistaan.... ikäviä asioita nuo tuollaiset. :hug:

Täällä rasvaillaan palaneita käsivarsia... :ashamed:
Tänäänkin aamulla pienen pieni öklötysolo. Ne on sellaisia ohimeneviä ällöoloja, en kuitenkaan oksentele. Finnien hyökkäys on alkanut, otsaan ja rintaan! :kieh:

Ihana päivä - käytiin siipan kanssa torilla grillihampurilaisilla, kirjastossa ja istuskelemassa torinrannassa. B)


 
Sus soo
Marli ja Summer88 :flower: onnittelut ja tervetuloa tammikuisiin odottajiin.

Tuulia78
onnea myös sinulle raskaudesta. Tuttavani oli naimisissa narsistisen kanssa
joten tiedän millaista tuskaa se elämä voi olla... Ymmärrän myös miksi vasta nyt jaksat taistella lapsistasi
toivon sinulle tosi paljon voimia tulevaan. Kaikesta huolimatta muista huolehtia itsestäsi ja mukana kulkevasta salamatkustajasta


Omaa napaa... tämä äiti odottelee edelleenkin innoissaan niitä raskausoireita. Missä ne on
"tahtoo olla väsynyt edes!" :D

Aurinkoisin terveisin
Sussoo ja Sisu 4+6
 
Täälläkin olis tammilapsen kantaja... Saanuli...5.1...esikoinen

Yritystä oli takana vasta 4kk kun viime keskiviikkona tikkuun tuli niin vahva plus, ettei voinut erehtyä. Erityisen ihanaksi asian tekee sen, että minulla on epilepsia ja olin henkisesti (jollain tasolla) valmistautunut siihen, etten koskaan voisi lääkitykseni vuoksi saada lapsia (neurologini pelotteli minut perusteellisesti). Olen myös 34 vee joten ikäkin oli kaikkia todennäköisyyksiä vastaan, mutta TÄSSÄ SITÄ OLLAAN :heart: YES!!!!

Jatkuvaa väsymystä ja nälkää ja lievästi turpeaa oloa, mutta ei vielä pahoinvointia - toivottavasti ei tulekaan...

Mitä te ihmiset ajattelitte, kun teitte testin ja huomasitte ihmeen tapahtuneen? Rehellisesti sanoen, vaikka raskaus on enemmän kuin toivottu, mieleen tuli alkuhuuman jälkeen kysymys - haluanko tätä oikeasti? Ja tietenkin lievä paniikki siitä, miten totaalisesti kaikki muuttuu, että tämä elämä jonka nyt tunnen, on kohta lopullisesti ohi ja että olenko valmis siihen. Olenko ainoa näiden ajatusten kanssa?!?

Ihanaa kun on tällainen palsta, johon voi purkaa tuntemuksia, en todellakaan uskalla vielä kertoa lähipiirilleni tästä!
 
Onnea munkin puolesta uusille samassa tilanteessa oleville, mukava lukea teidän kokemuksia :)

Meidän synnäristä ei oo vielä varmuutta mutta se on joko Kättäri tai Naistenklinikka.

Soittelin tänään terveyskeskukseen ja sain oman terkkarin soittoajan, pitää sit ma soitella uudestaan ja varailla neuvolaan aika.

Kävin tänään kattoo työkaverin 3-viikkosta poikaa ja oli se niin söpö :heart: Tuhisi vaan sylissä. Voi kun sais pian oman sellasen syliinsä :)

Saanuska--> Et varmasti ole ainut noiden ajatusten kanssa, me oltiin muutama kuukausi vasta yritetty vauvaa, mutta sitä ennen käyty mieheni kanssa jo pari vuotta keskustelua asiasta kun minä olisin ollut jo valmis ja hän ei ollut.... Kyllä mulle noi kaks viivaa tuli tosi yllätyksenä enkä oikein vieläkään voi todeksi uskoa! Ehkä sitten kun masu alkaa kasvaa :)
 
Minä poistun listalta. Vuoto alkoi eli varhainen km. :'(
Testikin näytti negaa, eli ei toivoa.

Joku muu saa ottaa listan päivittääkseen, poistun takaisin vauvakuumepuolelle..... ei tammiviauvaa, ei esikoista vieläkään. :'(
 
Moikka. Eli laitan tänne tiedot minusta ja masuasukista. Olen tänään tehnyt plussa testin ja riemua täynnä!
Synnäri on kätilöopisto(en muista miten se lyhennetään :) ) LA on näillä näkymin 15.tammikuuta ja kolmas lapsi meille!
Tässä pinossa sitten käyn katsomassa mitä kuuluu ja kirjoittelen kun ehdin! Tänään siis rv4 :heart:
 
ElinaMaria :hug: Pahoittelut...

Voi, nyt tuo iski itseenikin, että ei tämä raskautuminenkaan ihan vielä anna takuita, että sen nyytin syliin saa. Kaikki on mahdollista. Tuntuu pahalta ElinaMarian puolesta :'(

Saanuska Täällä ainakin tuli jonkin sorttinen shokki, kun testin katsoin. Vaikka omassa mielessään kaikkeen oli olevinaan jo varautunut jne. Ja meillä kävi vielä niin, että heti tärppäsi. Kyllä mie olin hetken aika äimänä asiasta, että näinkö tässä nyt kävi. Sitten tuli ilonkyyneleet ihan pyytämättä. Mutta jotenkin tätä ei vain tajua vieläkään, kun saanut olla tähän asti hyvinvointinen ja kun raskaus ei tietenkään vielä näykään. Mutta eiköhän se vain tunnu päivä päivältä todellisemmalta, jos vain saan tämän kultakimpaleen pidettyä sisälläni loppuun asti :)
 

Yhteistyössä