Heissan, roikkuuko teillä muilla maha? sektion kokeneilla? Mulla on tommonen löysä reppu tossa mahan paikalla, palautuukohan tämä ikuna... Äsken jumppasin lantionpohjalihaksia vähän ja kävin sitä ennen reilu puoli tuntia lenkillä, pikkuhiljaa kävellen. Päälle teki hyvää olla ulkona mutta masu tuntu olevan nyt vähän kipeä siitä, kaipa se kuuluu asiaan että rasitus vähän kipuilee ja sitä kautta paranemisprosessi etenee. Mun paino on nyt hiukan alle sen kuin ekassa neuvolassa, kun oli vko 8 raskaana. Eli kutakuinkin kaikki lähti pois, tosin eipä sitä painoa tullutkaan ihan hirveästi. Vielä olen kuitenkin aika turvoksissa - varsinkin tuo masu on kuin sinne olis jääny vielä toinen vauva , joten saa nähdä miten paino sitten loppupeleissä tasaantuu - tai mihin lukemiin.
Nyt kello näyttää sen verran että Mimmiä pitää mennä herättelemään syömään. Kurjaa kun pikkuinen ei saa nukkua mielin määrin vaan äippä kiskoo ylös syömään kolmen tunnin välein... no, jospa tämä tästä ensi viikolla jo muuttuisi =)
Nyt kello näyttää sen verran että Mimmiä pitää mennä herättelemään syömään. Kurjaa kun pikkuinen ei saa nukkua mielin määrin vaan äippä kiskoo ylös syömään kolmen tunnin välein... no, jospa tämä tästä ensi viikolla jo muuttuisi =)