Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

Mulle käy mikä tahansa jos vaan en ole töissä. Ma 1.9 alkaa työt ja menee että 2xilta 2xaamu 2xyö 4xvapaa ja taas alusta. Oon osittaille hoitovapaalla joten yleensä noista kuudesta vuorosta on yksi vapaa joten jos aika vaan sopii niin passaa alkukuu tai loppukuu ja arki-ilta tai viikonloppu. Ehdotelkaa!
 
Moikka

Olis kyl mukava saada tapaaminen mahd. pian, mä kun missasin sen ekan niin olis kivaa nähdä teitä!
Päivästä en osaa viel heittää mitään, maanantaina selviää kuin pitkään oon saikulla ja sit työlistaa sen mukaan katon eteenpäin. Eli siis, ma olen viisaampi.

Missä muuten se eka tapaaminen oli?

MrsO
 
Moi!

Meillä on pojun kanssa sanataidekerho 13.9. aamupäivällä, mutta jos voin viedä poitsun omille vanhemmilleni hoitoon iltapäiväksi, niin onnistuu kyllä minunkin tulla paikan päälle. Missäs olette nyt ajatelleet treffata ja mihin aikaan?
 
Olis kiva käydä taas jossain syömässä. Jos kaikki pääsee ilman lapsia niin paikallahan ei oikeestaan ole sit väliä. Jos tulee lapsia niin pitää valita paikka missä lapsetkin viihtyy.

Jos ei tule lapsia niin Amarillossa on ainaki hyvät ruoat (ainaki mun mieleen). Jos lapsia tulee niin mulle käy Rossokin uudelleen. Voihan listalta aina ottaa erin ruoan ;) .
 
Moikka tännekin! Mä koitan kans päästä tuolloin Ouluun, ja koitan kans päästä yksin liikenteeseen. Mies on tosin töissä silloin, mut katotaan josko siskoni vois muksuja katsoa sen aikaa, tai mummu. Eli aina ja paikka sopii. Mulla vaan tahtoo kaikki menot välillä kusta niin en uskalla luvata mitään :LOL:

Mrs O
 
Moi.

Minäkin pääsen ilman lasta liikenteeseen, kun mummu ja pappa lupautuivat lasta la iltapäivänä katsomaan. Eli näemme lauantaina klo 13 Amarillossa, nam :p . Toivottavasti Johjokin ehtii parantua la mennessä.
 
Voi olla että yskä on vielä silloinkin. Tuntuu ettei millään lähe pois. Mulla oli tätä samaa yskää ennen edellisen kerran äitiyslomalle jääntiä. Silloin ei tosin näin pahana. Johtuu varmaan niistä "myrkyistä" siellä työpaikalla. Yks työkaveri ei voi yhtä kokonaista vuoroa käydä töissä ku sillä jo lähtee ääni. Onneks ei tarvi olla ku sen vajaa 3 kuukautta ja pääsee taas pitkälle "lomalle".

Mies lähtee kaverinsa mökille Kärsämäelle lauantaina puoliltapäivin, mutta enköhän jonku saa lapsenvahdiksi. Jos ei muuta niin mies saa muutamalla tunnilla lykätä lähtöään ;) .

 
Heippa!
Joo, olis kyllä kiva jos onnistuis taas treffaamaan. Itse tulen ehdottomasti yksin. En meinaan pystyisi keskustelemaan kuin pienen tovin jos ottaisin tuon meidän 1,5 veen mukaan.

Miten olis tapaaminen la 18.10.?
 
Meillä on 19.10 esikoisen synttärit ja 18.10 mies töissä koko päivän. Mutta yritän järjestää lastenhoitajan ja pitää leipoa yms sitten illalla kun lapset nukkuu. Eiköhän se onnistu :D. Olisko se klo 13 hyvä aika? Ja missäs nähtäis tällä kertaa ;) ?
 
Hei!

Minulla tuli vain mieleen josko olisi pidetty vauvakutsut ennen lasten syntymiä ja samalla vaikka pikkujoulut, ihan näin oululaisten äitejen kesken. Mukaan voisi ottaa lapsetkin ja minä olen valmis tarjoamaan meidän kotia vaikka paikaksi. Mitä muut ovat mieltä?

T: Hemuli ja Suhmura
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli08:
Hei!

Minulla tuli vain mieleen josko olisi pidetty vauvakutsut ennen lasten syntymiä ja samalla vaikka pikkujoulut, ihan näin oululaisten äitejen kesken. Mukaan voisi ottaa lapsetkin ja minä olen valmis tarjoamaan meidän kotia vaikka paikaksi. Mitä muut ovat mieltä?

T: Hemuli ja Suhmura
Kuullostaa hyvältä idealta :D. Olisko esim. marraskuun loppu tai joulukuun alku sopiva aika :xmas: ? Vai milloin olit ajatellut? Ei varmaan uskalla kauheen myöhäseen jättää jos synnytys jollakin sattuisikin olemaan jo aiemmin. Ja on joulukiireitäkin ihan siinä joulun edellä.
 
Nyt kävi niin, että eilen tuli soitto ja pyyntö et haluttaisko ruveta miehen kans tuttavien tytön kummeiksi. Ja tokihan vastattiin myöntävästi. Ristiäiset on jo la 18.10. klo 16 eli nyt en pääse tapaamiseen (vaikka itse sitä ehdotinkin). Olen tavattoman harmissani tästä päällekäisyydestä ja vielä kun itse ehdotin kyseistä ajankohtaa.... mutta tulen kyllä seuraavaan tapaamiseen, koska ne on aina ollut niin mukavia. Ja vauvakutsut nyyttärihengessä olisi tosi hyvä idea. Kiitos Hemulille jos saadaan tulla teille kutsuilemaan!
 
Niin joo, unohdinkin hemuli että sulla on se sektio joulukuulla. Katellaan sit tarkemmin marraskuulle sitä pikkujoulu/vauvakutsu-juttua. Kuullostaa kyllä niin kivalta että on pakko toteuttaa :D .

Pääsisitkö Jonna-75 jos nähtäis aiemmin? Vaikka jo 11 aikaan? Tai toinen jos muille käy olis 25.10? Se olis mullekki parempi päivä kun ei tarvis hommata lapsille hoitajaa. Mies on 24.10 yön töissä joten nukkuu 13 asti mut heti 13.30 kävis.
 
Niin, tuo la 25.10. päivällä sopis mulle kyllä. Mies ilmoitti, että hänellä on turnaus illalla klo 17 tai 18 alkaen. Että jos teille sopis juurikin tuollainen varhainen tapaamisaika mitä
Johjo ehdottikin niin se olis passeli mulle!
 

Yhteistyössä