Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

Tarkoitin siis että 18.10 klo 11. Olin vähän sekavasti kirjoittanut (kuten tavallista :ashamed: ) 25.10 pääsisin vasta noin klo 13.30 koska mies on yön töissä ja herää 13 maissa. Tai ehkä hieman aiemmin jos saisin tytön nukkuun ennen klo 13 niin voisin jättää sen iskän viereen nukkuun.
 
Mulle kyllä sopii tapaaminen arki-iltaisinkin eli onko päiväehdotuksia? Mies lähti juuri pojan kanssa ulos, että en voi kysyä onko hänellä sovittuja menoja, mutta onko teillä ehdotuksia sopivista päivistä?
 
Moi pitkästä aikaa.

Tungen mukaan teidän tapaamiskeskusteluun. Minulle ei käy tuo 26.10, olen pe-la Helsingissä, niin en raaski olla pojasta erossa sunnuntaina. Mitenkäs seuraava vkonloppu la 1.10?

Andie
 
Mites ne ekat tapaamiset sopikin kaikille heti mitä ehdotettiin :D Nyt ei oikein meinaa löytyä kaikille sopivaa aikaa millään :( .

Mulla on lauantaina 1.11 töitä 14.30-22.30 ja sunnuntaina 7.30-14.30. Sunnuntai vois onnistuakkin jos tulisin suoraa töistä. Nehän on kaupatki jo auki sinä sunnuntaina ekaa kertaa taas tauon jälkeen.
 
Ja mäkin näköjään yritän ehdotella jo mennyttä aikaa, kun palasin takaisin lokakuun alkuun :ashamed: meillä on kaikilla nykyään niiin hektistä tämä elämä :D
Mulle kävisi tuo su 2.11, tai sitten seuraavakin vkonloppu.

Andie
 
Tehän ehtisitte käydä shoppaileen ennen tapaamista (2.11). Siis jos mentäis syömään mun töiden jälkeen noin klo 15. Sen jälkeen ei varmaan ole enää monikaan kauppa auki. Meillä ku tahtoo sitä aikaa kulua siinä syödessä ja höpöttäessä :D.
 
Jeps.

Su 2.11. sopii ainakin minulle. Mihinkäs sitä tällä kertaa mentäisiin syömään, onko toivomuksia? Ja treffataankos me Hemulin ja Jonnan kanssa jo aiemmin vai haluatteko käydä itseksenne shoppailemassa?

Andie
 
Joo, mielellään kauppoihin ennen ruokailua. Olisko siis Hemulin ja Andien aikataulu millainen, tavattaisko mihin aikaan (esim klo 13)? Mun äiti on täällä Oulussa tuolloin ja pääsen siis oikein mukavasti ihan vaikka jo kahdeltatoista, koska on tosiaan hoitaja koko ajan saatavilla =) Ja Johjo liittyisi sitten ruokailuseuraan kun pääsee töistä. Onko paikkatoiveita? Tänne Ouluunhan on avattu mm. joku uusi kreikkalainen, mut se ei oo kyl ihan Rotuaarin tuntumassa, että sinne pitäis vähän kävellä... mulle kelpaa mikä vaan ravintola. Se Pikku Thaikin on mun mielestä ihan mukiinmenevä paikka! Ja siis kaikki käy.
 
Moi.

Treffataanko Jonna ja Hemuli vaikka klo 12.30 esim. Stockan alakerrassa ja suunnistetaan siitä sitten johonkin shoppailemaan? Namm, kreikkalainen ruoka kuulostaa hyvältä, missäs päin/minkä niminen se on? Näin sitä on taas hyvin kärryilla kaikesta uudesta: ravintolat ja yökerhot ehtii jo lopettamaan ennen kuin meikäläinen mitään huomaa ;)

Andie
 
Joo, nähdään vaan su klo 12.30 Stockan alakerrassa vaikka siellä kosmetiikkapuolen ulko-oven lähettyvillä ja suunnistetaan siitä shoppailemaan. Uusi kreikkalainen ravintola on nimeltään Afroditi ja se sijaitsee Asemakadulla (jonkun vanhan pizzerian paikalla). Se toinenhan kreikkalainen on Heinäpäässä (siellä oon käyny muutaman kerran, nam!). Sovitaanko jo ruokapaikka, että Johjo löytää sitten meidät? Tuo kreikkalainen Afroditi (Asemakatu 10, entinen pizzeria Quattro) tai sitten se Grecian (Kirkkokatu 55) Heinäpäässä on mun ehdotuksia. Kertokaa minne teidän tekis mieli?
 
Mennäänkö kokeilemaan tuota uutta paikkaa? voi että, shoppailuinto täällä kasvaa :p kuulin tänään aamuradiosta, että Ruotsin maalla on käytössä jonkinlaiset valeshoppaajat, jotka kuljeskelevat kaupoissa kehumassa ihmisiä, jotka sovittavat vaatteita ja kuljeskelevat kaupungilla jonkun tietyn kauppaketjun täysinäisten ostoskassien kanssa...on tainnut tulla valittua ammatti ihan väärin, tuo kuulostaisi enemmän mun jutulta :whistle:

Mutta siis su 2.11 klo 12.30.
 
Heippa!

Apua, mulla vaihtu työvuoro aamuvuorosta iltavuoroon ja oliskin sunnuntaina töihin meno klo 15. Mitä jos mentäis syömään heti silloin 12.30 ja shoppaileen sen jälkeen? Käviskö kaikille näin päin?

Johjo
 
Heippa!
Mulle sopii myös syöminen jo klo 12.30. Onko helpompi tavata suoraan ravintolassa vai tehdäänkö treffit sinne Stokkan alakertaan tai vaikka Rotuaarin pallolle (mistä on sitte vähän lyhyempi matka sinne Afroditiin)? Itse parkkeeraan auton varmaankin Torinrannan parkkiin (eikös se oo sunnuntaisin ilmainen - ja jos siel on tilaa tällaisena sunnuntaina) ni olis tuo Rotuaarin pallo tosi helppo paikka... Mut ei väliä... kunhan vaan kaikki löydetään toisemme!
 

Yhteistyössä