Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

Ok. Nähdään tuossa Rotuaarin pallolla huomenna klo 12.30 ja siitä sit ruokapaikkaan. Jos Andie ei laita tänään mitään viestiä niin ehkä sitten kipaistaan Stokkan luona hakemassa hänet siitä. Toivottavasti hänelle sopii sitten tämä et ensin mennäänkin syömään...
Huomiseen!
 
Heippa Andie ja Johjo
Voi että mua sitten harmittaa kun en pääse ke tapaamiseen. On niin vaikea valinta p-kerhon ja teidän välillä, mut aattelin tosiaan mennä kerhoon kun en ehkä sitte välttämättä enää pääse sinne ennen vauvan syntymää eikä varmasti tietenkään lähdetä sitte ihan heti sen jälkeen...

Mä rupeen nyt sitte ehdotteleen jo uutta tapaamista... eli Hemuli ei taida enää olla viikon päästä menopäällä mut jos me kolme (ja lapset) voitais nähdä?! Olis tosi mukavaa... mitä teillä on siis ma 8.12. - pe 12.12. viikolla? Meille olisitte erittäin tervetulleita. Mulla ei oo oikeestaan muuta kellonajasta kuin että meidän nuori mies nukkuu päikkärit siinä 12-14 tienoilla.


=) :flower:
 
Minä pääsen näillä näkymin itse tulemaan mikä päivä vaan mihin aikaan vaan. Keskiviikko on vielä pieni kysymysmerkki kylläkin. Neiti on päiväkodissa joinain päivinä. Perjantai olis paras päivä siinä mielessä että voisin tulla tytön kanssa yhdessä.
 
Mulle sopii pe 12.12, meilläkin Anton nukkuu päikkärit suunnilleen klo 13 aikoihin, mutta niitä pysytyy nykyisin jo vähän säätelemään, joten ehdota Jonna sinä, mikä aika teille parhaiten sopisi. Jos nyt treffataan Jonnan tykönä, niin seuraavaksi sitten meillä =)
 
Joo, tosi kiva juttu eli tervetuloa meille sitte perjantaina. Mihin aikaan sopis tulla? Haluatteko tulla jo aamupäivällä ( esim klo 10) vai iltapäivemmällä?! Meillä ei ole Maurin kanssa mitään väliä. Laitan mun osoitteen tekstiviestillä ,Johjo tietää jo missä asun, mut ehkä meidän asunto ei oo ihan selvillä !
 
Ok eli pe 12.12. Juu asuntoo en tiedä. Laittele tekstarilla tai yv:llä. Meillä kans neiti nukkuu noin klo 13, mut voi olla nukkumattakin jos on menoo. Alkaa oleen siinä iässä ettei oo enää tarkkaa noiden päiväunien kanssa.
 
Heippa!

Oli puhetta sunnuntaista Andien ja Hemulin kanssa kun ei tänään pystyttykkään näkemään. Pikaista paranemista muuten Andien pojalle! Pääseekö kaikki sunnuntaina (jos ei synnytys käynnisty tmv.)? Meille vois tulla ja lapset voi tulla mukaan. Minun pitää kuskata tuota keskimmäistä treeneihin jotka on klo 12-14. Eli sen jälkeen sopii mihin aikaan vaan. Lapsillehan voi ottaa jotain ruokaa mukaan ja lämmittää meillä jos sattuu ruoka-aika.

Ilmoitelkaahan miten teille sopisi!

PS. Pe 12.12 treffit on kai kuitenkin edelleen voimassa.

PPS. Muutkin "Tammikuun toivot" ovat minun puolesta tervetulleita!
 
Moi.

Sopisiko sitten klo 15 maissa su? Jos Johjo vielä jaksaa emännöidä, niin kiva juttu. Hemuli ei välttämättä su pääse, kun sillä oli pojan peli, mutta laitan Hemulille varulta tekstaria vielä tuosta ajankohdasta, niin katsotaan, miten käy.

Juu, meidän poitsulle nousi kuume 38,5 astetta. Näyttää, ettei nyt tahdo kunnolla laskea, annoin heti aamusta Pronaxenit, mutta edelleen 38.6. No, huomenna varmaan jo parempana. Ja anteeksi jälleen tämä peruutus, yritän päästä tuleville treffeille jatkossa :ashamed:

Johjo ja Jonna: tavataanko esim. klo 10 maissa tuolloin pe 12.12?

Tapaamisiin :wave:
 
Joo, tullaan Maurin kanssa sitte su klo 15 maissa eli kiitos kutsusta. Ja meille sopii tosi hyvin sitte pe 12.12. vaikka 10 maissa (tai vähän aiemmin tai myöhemminkin). Maurin päikkärit tosiaan puolilta päivin suunnilleen.
Laitan tekstarilla osoitteen. Tapaamisiin!
 
Meilläki tuli tuo keskimmäinen koulusta ja valitteli heikkoa olo ja kuumettahan silläki sit oli. Just kävi pissalla ja oli ihan tuli kuuma. Toivotaan että kaikki olis terveenä sunnuntaina. Ja toivotaan että Hemulikin pääsee. Hemulin pojan peli tais olla klo 13 (ellen väärin muista) joten jospa pääsisivät sen jälkeen tulemaan.

Jonna, voithan kertoo sunnuntain osoitteen jos silloin näemme niin säästät jonku sentin puhelinlaskussa ;) .

Ja tuo pe 12.12 klo 10 passaa.

 
Moikka!

Seuraava tapaaminen... mulle sopisi ti 16.12, to 18.12 tai la 20.12. Mieluiten torstai aamupäivä tai lauantaina mihin aikaan vaan. Tai sitten menee joulun jälkeen, mutta vielä ei kyllä osaa siitä ajasta sanoa.
 
Heippa!
Mulle sopis tuolloin ti 16.12. tai sitten silloin la 20.12. Meillä on MLL:n kerhon pikkujoulut to 18.12. aamupäivällä ja ajattelin et mentäis vielä sinne. Voihan sitä joulun jälkeenkin tavata, mutta sitä ei tiedä mikä on kunto siinä vaiheessa... mulla kun ei supistele pahemmin ni ei taida synnytys käynnistyä ku vasta joskus pitkälle tammikuussa... sitten kun kaikki muut on jo hommansa hoitaneet. Hemulilla on aika jännät paikat, toivottavasti kaikki menee huomenna hyvin.
 
Moi.

Mä olen taas ollut koko viikonlopun nettipimennossa, onneksi nyt helpottaa ;)

Meille ei käy tuo ti, kun vien Antonin päivällä hoitoon ja sitten on vielä illalla päiväkodin pikkujoulut. Pitäiskö sopia alustavasti tuo la? Mun pitää vaan varmistaa, ettei mies ole sopinut Antonin kummitusvanhempien kanssa mitään treffejä; joululahjojen vaihdon merkeissä. Mutta la aamu- tai iltapäivä käy meille, mitenkäs teillä tulisitteko ennemmin aamu- vai iltapäivällä?
 
Mulle sopii silloin lauantaina oikein hyvin. Ehdotin juuri miehelle et jos ne menis siksi aikaa HoppLoppiin Maurin kanssa kun olis kiva saada istuskella sitte ihan rauhassa =) Ei kommentoinu tuohon vielä mitään. Meille sopis ehkä paremmin sitte vaikka iltapäivällä (esim. kahden jälkeen ku M heränny päikkäreiltä ) mut mulle sopii kyl muutkin ajat.
 
Minä vien lauantaina klo 14 isommat lapset synttäreille niin voisin tulla sit suoraa eli menee lähemmäs 14.45 ennen kuin olen siellä, sopiiko? Kuopuksen otan mukaan ja se voi nukkua autossa tullessa kun ei ehdi ennen synttäreille vientiä. Isommat voivat mennä sit mummille ja papalle suoraa synttäreiltä niin haen sit sieltä kotiin mennessä (tai mies hakee töistä kotiin mennessä ).

Jos osoitteen laitat Andie vaikka tekstarilla?!
 
Meille passaa klo 14 jälkeen lauantaina. Mies kyselikin, että pitääkö heidän lähteä Antonin kanssa evakkoon tuoksi ajaksi, mutta mä sanoin, ettei oo välttämätöntä ;) mut Anton saa ainakin olla kotona, kun kerran teidän neitikin tulee =)

Mä tekstaan osoitteen vielä tänään.
 
Eli lauantaina kahden jälkeen nähdään. Meilläkin menee varmasti siihen puoli kolmen tienoille. Laitan viestiä kun ollaan tulon päällä. Eli siis mä yritän päästä tulemaan yksin. Vaikka tuo M kyllä selkeästi viihtyikin teidän lasten kanssa ni aattelin kuitenkin et jos isänsä suostuu viemään hänet HoppLoppiin ni pyrin siihen. Muussa tapauksessa M tulee mukaan.

Himskatti, tänään neuvolaan ja puntarille.... jäi ÄssäMix-pussi sen vuoksi eilen ostamatta :D

Mutta lauantaina sitten nähdään! Mukavaa!
 
Oli puhetta siitä tapaamisesta joulun jälkeen... Minä en ainakaan näillä näkymin jaksa järjestää :ashamed: . Jos joku kehtaa järjestää niin tulen paikalle mikäli vointi on sellainen että kynnelle kykenee.

 
Heippa!
Luinkin nopeesti tuolta tammikuisista, että sulla Johjo on tukalaa aikaa ja monenlaista murhetta :hug:
Meille olette tervetulleita ens viikolla esim. ma tai ti päivällä jos vaan sopii. Mulla on ke klo 13.45 neuvola eli siinä taitaa mennä se päivä :D
 
On onneksi alkanut tämä uus lääkekuuri puremaan. Olo flunssan osalta helpottunut HUOMATTAVASTI. En tiiä väsyttääkö tuo lääkekuuri vai mikä ku vois vaan nukkua kokoajan. Piristäis varmasti ku lähtis johonki kylään, joten jos ei mitään äkillistä tule niin tullaan neidin kanssa mielellämme kylään.

Mulla on tiistaina neuvola klo 11.30 joten maanantai sopis mulle. Pääsetkö sinä Andie? Hemuli ei varmaan vielä lähde vauvan kanssa kyläilemään.

 
Laitoin Andielle tekstaria huomisesta tapaamisesta kun hän ei oo ilmeisesti käyny joulun aikaan täällä. Jos vaan Johjo jaksat niin tulkaa sitte joka tapauksessa meille huomenna. Millainen aika olis hyvä, aamu klo 10 aikaan? Me ollaan täällä vaan kotosalla huomenna et sopii muukin aika. Mauri torkkuu siinä puolenpäivän jälkeen, mut silloinkin saa tulla.
 
Me ollaan nyt lomalla herätty 9-10 välillä, mut laitan huomenna kellon soimaan 9.00. Tullaan heti kun ehditään. Vien nuo isommat mummolaan ensin kun mummi ja pappa on lomalla ja tullaan sit. Laitan vaikka tekstaria sit ku ollaan tulossa. Nähdään!
 
Moi.

Kiitos Jonna tekstarista ja kutsusta. Tullaan mielellään Antonin kanssa käymään aamusella (n. klo 10 aikaan). Kilautan vaikka, kun lähdetään ajelemaan. Meillä Jyrki sairaana, mutta me ollaan Antonin kanssa ihan pelikunnossa ;) Huomiseen!
 
Hei!

Minäpä soittelen huomenna Suhmuran kanssa josko mekin tultaisiin käymään, mikäli neiti on herännyt yöunilta. Neiti on ainakin vielä uskomattoman kiltti, eilen illalla söi klo 24 aikoihin ja tänä aamuna heräsi klo 6 seuraavan kerran syömään ja yöunilta salli herätä klo 10 aikoihin. Meillä siis nukutaan tosi paljon, päivällä syötän kahden kolmen tunnin välein. Toivottavasti tekin saatte pian omat tuhisijat syliin, tämä vauva-arki on ainakin vielä tosi ihanaa.

T: Hemuli ja Suhmura
 

Yhteistyössä