Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

Toivottavasti Hemuli pääsisitte Suhmuran kanssa. Olis niin ihana nähdä sitä teidän vauvaa ja tietysti sinuakin kun ei tiedä koska taas nähdään :D . Kuullostaa kyllä uskomattomalta tuo teidän neiti. Hyvä, että on "oikea" rytmi jo alusta asti.
 
Heippa!
Joo kiva jos sopii tulla meille huomenna. Odottelen teitä sitte 10 aikaan mut jos venahtaa ni ei väliä. Laitan Hemulille viestillä meidän osoitteen. Olis se kyl kiva jos hän pääsee Suhmuran kanssa!
Huomiseen
 
Olisko ens viikolla mahdollista treffailla? Ainahan on tietty riski että jollakin vauva syntyy eikä onnistukkaan tulla paikalle. Minä saan varmaan maanantaina tietää käynnistetäänkö ens viikolla, mut jos ei käynnistetä niin sit voitais treffata vaikka meillä.

Ja jos hemuli pääsee tulemaan niin vois ottaa isommat lapsetki tai pelkän pojan tai miten vaan mukaan jos lomapäivänä tai iltasella nähdään?!

Jos ei vauva synny eikä ens viikolla käynnistetä niin mulle sopivat ajat olis:
Ti ihan mihin aikaan vaan
Ke iltapäivä/ilta
To iltapäivä/ilta
Pe aamupäivä
La iltapäivä/ilta
Su iltapäivä/ilta

Jos joku muukin Tammikuun Toivoista olis kiinnostunut tulemaan niin mun puolesta saa tulla. Ota yhteyttä joko tätä kautta tai yv:llä.
 
Joo, kyllä mulle sopii tulla jos en oo synnyttäny. Mulla laskettu päivä torstaina, mut eihän se mitään merkkaa... pääsen tulemaan yksin, koska mun äiti on jo meillä. Katsotaan jos Andie ja Hemuli ilmoittavat, että mikä päivä sopisi. Ja jos sulla Johjo ei asiat oo edenny synnytykseen...
Heh, aikamoista jossittelua =)
 
Mulle passaa tuo klo 11 rotuaari pallolla. Voihan kaupunkiin mennä aiemminkin, mut jos nähtäis kaikki pallolla klo 11?? Ajattelin et sais ite syödä rauhassa jos syöttäis pojan 10 maissa ja lähtis sit niin luultavasti pärjää ainaki klo 13 asti.
 
Joo, nähdään vaan pallolla klo 11 aikoihin. Mä taidan mennä sitte jo vähän aikasemmin sinne ja jos Hemuli soittelee ni oon sitte kyl jo 10 jälkeen kartsalla. Meen ehkä käymään Pikku Liinussa ku en oo aikoihin ollu...
Joo, ja Siiri tervetuloa mukaan! Meillä (jotka olemme tulossa) taitaa olla vain pienet vauvat mukana huomenna, muut lapset on hoidossa/koulussa. Tarkoitus olis vähän pörrätä kaupungilla ja käydä syömässä!
 
Jos mun syöttösuunnitelmat ei mee niin ku nyt suunnittelen niin voin tulla sit kans jo aiemmin. Esikoinen menee kymmeneksi kouluun ja sit voisin muuten lähtee itekki. Nyt on vaan poika useampana aamuna syöny just 10-11 maissa, mut ei ole sanottua että huomenna menee samalla kaavalla. Soittelen Jonna jos oon tulossa aiemmin.

Jonna-75: Pikku Liinu aukee muuten netin mukaan klo 11. Piti netistä kattoo mikä tuo paikka edes on :whistle: .
 

Yhteistyössä