Kiitokset kaikille kommenteista. Alkaa olemaan taas mieli ennallaan ja lääkärin kommentit jäneet omaan arvoonsa.
TaCa: Kuulostaa kurjalta ja olen samaa mieltä kuin muutama muukin vastanneista, että soita ihmeessä esim. äitipolille ja kysy miten sinun kannattaisi toimia. On totta, että moinen voi olla täysin normaalia, mutta joskus tuollainen voi viestiä jostakin huolenaiheestakin. On siis minustakin tarpeen, että varmistat ammattilaiselta mitä tehdä ja onko huoleen aihetta. Toivottavasti ei. -halaa- Jostain syystä nyt ei erikoismerkit mulla suostu toimimaan ollenkaan!
Minulla oli edellisessä raskaudessa kipuja ja vuotoja viikkokausia ja melko runsaastikin välillä loirahteli, mutta myöhemmin varmistui, että ne johtuivat siitä, että istukka sijaitsi niin lähellä kohdunsuuta ja se siellä vuoteli herkästi. Tyttö siis syntyi normaaliviikkoisena ja raskaus meni siis hyvin noin muuten. Huoli oli silloin iso ja olisi tehnyt mieli omistaa oma ultralaite johon olisin ollut kytkeytyneenä 24/7.
Paljon paljon tsemppiä ja pidän minäkin kaikki varpaat ja peukut pystyssä, että kaikki olisi pienellä hyvin.
Minä en saanut
ultrakuvaa skannattua kun jostain syystä skanneri ei suostunut nyt toimimaan, mutta jahka saan sen yhteistyöhön kanssani niin sitten.
Istuksin takapihan uima-altaalla ja isommat muksut pulikoi vedessä.
Itse yritän kökkiä jonkun Tuija-puun näköisen takana varjossa ja välttyä enemmältä paahteelta. Näin iltapäivästä alkaa olemaankin jo ihan ok ulkoilukeli, perisen tuntia vielä ei terassillakaan kandennut kävellä paljain varpain tai poltteli ikävästi. Eilen joku mittari kylällä näytti 37 astetta... sitä miettii kuinka jakselee kun tämä tästä vielä kuumenee ja maha kasvaa. Huih!
Istukan sijainnista Itsellä on yhdessä raskaudessa ollut istukka etuseinässä ja sen vuoksi sydänäänet kuului vasta viikolla 18 ja samoin liikkeet, vaikka joka viikko koittivat neuvolassa kuunnella. Pariin kertaan piti poiketa ultrassakin varmistumassa kaiken olevan ok.
Mammyli Nyt alkoi täälläkin tehdä mieli salmiakki! Kääk! =D On täällä yksi suomikauppa, mutta sinne on paaaljon matkaa. Popsikaa munkin puolesta siis.
Babybutterfly Täällä kans naama kukkinut plussasta lähtien. Olen ollut myös meikittä, siksikin kun lämpö puskee kaikenmaailman meikkivoiteet vaan hikoiluna pihalle, mutta silti ei ole tilanne juuri parantunut. Liekö kärsin tästä koko 9kk. :/
Kerkisin vaan jo miettimään olisiko mulla liittynyt jotenkin myös kilpparin toimintaan kun arvot ei ole aivan kohdallaan. Katsoo nyt kun lääkeannosta muutettiin, että kaunistuiskos naamakin.
)) sopii toivoa. Heh.
Äh, mutta nyt on huikattava nuo muksut pois vedestä etteivät ihan rusinoiksi muutu. =D
:hug: :hug: :ashamed: :ashamed: B) B)