Katoin eilen neuvolasta saatua videota. Siinä sanottiin, että viikolla 14 voi nähdä sukupuolen.
t. huolestunut tammitähti ja tirppis 11+
Alkuperäinen kirjoittaja Tammitähti:Katoin eilen neuvolasta saatua videota. Siinä sanottiin, että viikolla 14 voi nähdä sukupuolen.
Voi ei...ISO voima :hug: ja yritä saada muuta ajateltavaa...vaikkei se helppoa olekaan...meillä onkin sitten vissiin samana päivänä tuo ultra...mulla 2.7..jänskätään yhdessä ja huolestutaan sitten vasta kun/jos aihetta löytyy :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tammitähti:Pikkutoive: saa kysyä. Tuntuu masussa ei oo kaikki hyvin :'(. Epävarma olo ku ei oo sydänääniä kuullu, eikä ultraakaan oo ollu. Aikasemmat epäonnet raskauksien suhteen painaa mieltä :'( . Pitää koittaa pitää lippu korkeella, eihän tuohon ultraan oo enää ku 6 päivää
t.tammitähti ja tirppis 11+
:hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja sparkle86:Myös mulla ultra tuolloin 2.7. joten jännätään kaikki yhdessä ja toivotaan että kaikki hyvin ja saadaan hyviä uutisia =)
Sparkle ja viuhti 10+6
Kuuluu asiaan ja kaikki ok....täällä palstalla on hyvä vähän kiukutella, kaikki varmasti ymmärtää...minä ainakin... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:mä oon kans ihan kamala hormoonihirviö KOKOAJAN. niinkun tääläkin ootte varmaan huomannu :ashamed: oikeen pistää hävettään oma käytös. mökötän ja kilaroin jatkuvasti jostain.
onko muilla ollut nenäverenvuotoa? mulla eilen illallakin alkoi yhtäkkiä tulla ja varman30min tuli niinkun ois hanasta tullu. ihmekkään jos hemppakin laskee. jos ei alapää vuoda niin sitten yläpää
miisuliisa ja tippa rv12+0