eihän sitä mikään ultra varmuudella näytä! johan mä tuolla aiemin sanoin mutta veikaus täälä on niin me kun muutkin tuttavat saaneet jo silloin ekassa ultrassa! musta taasen on oudon kuuloista että ei mitään veikkausta ´tai tietoa ole sanottu siinä ekassa ultrasssa. muistan vielä kun kävin ekan ultran porvoossa ja toisen kättärillä ja kättärin seinällä oli lappu että eivät arvaile sukupuolta. kysyin että miltä sinusta se näyttää kun porvoossa snaoi että näyttää pojalta. sanoi että samaa mieltä on ja poikahan se oli. eli jo ekassa oltiin saatu veikkaus HUOM VEIKKAUS ei mikään varma tieto mutta jotain kuitenkin.
laitan tähän nytten vielä tuon pippelstä otetun kuvankin.
mä olpetan tän sukupuoli jankkauksen nyt. se ken uskoo että täällä saa arvauksia jo noilla viikoilla niin uskokoon ja jos joku todella kuvittelee mulla olevan niin tylsän elämän että haaveilen siitä että mulle on 2 kertaa kerrottu ekassa ultrassa että veikkaavat poikaa niin sitten ihan rauhassa luulkoon.
ei mulla ole mitään tarvetta tuollaisesta alkaa vaLEHTELEMAAN.
kuukkeliakin jos käyttää niin löytyy aika paljonkin tietoa että moni saanut jotain veikkauksia.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/529939/jokos_niskapoimu_ultrassa_voi_nahda_kumpaa_sukupuo