neuvola/lääkäri kuulumisia Mäkin kävin tänään neuvolassa. Myös meillä oli ensin hoitajan kanssa jutustelua, sen jälkeen sitten lääkäri. Paino oli noussut pari kiloa, mikä oli mulle kyllä ihan yllätys. Onhan tuota turvotusta ollut, mutta hittoako tarvii paino nousta
Tosin vielä pysytään alle 60kg, mikä on joku maaginen raja mulle, koska en ole koskaan mennyt sen yli. Kohta sekin on sitten vaan hyväksyttävä...
rauta-arvoista Eli mullahan on ollut ihan tosi pahat väsymykset, ja itse diagnosoin sen raudan puutteeksi. Kävinkin perjantaina verikokeissa, ja niiden tuloksia sitten pohdittiin lekurin kanssa. Hb oli ihan hyvä 131, mutta ne rautavarastot oli 8, kun pitäisi olla vähintään 12. Mulla on alkanut tulla myös lihanhimoa, mikä ei ole kauhean mukavaa näin 15 vuotta kestäneen kasvissyönnin jälkeen. Puhuin tästä lääkärin ja hoitajan kanssa, ja kuulemma mun pitäisi aloittaa syömään lihaa :ashamed:
Sain mä myös rautaa nesteenä, mitä pitää ottaa päivittäin. Lääkärin kanssa meillä oli puhe myös Frendien siitä jaksosta, missä Phoeben alkaa tehdä mieli lihaa kun on raskaana. Me ollaan miehen kanssa vitsailtu, että mitä jos baby wants meat, ja nyt se on sitten totta. Lääkäri tosin ehdotti, että mun pitäisi tehdä miehen kanssa sama diili kuin mitä Phoebe teki Joeyen kanssa. Eli mies ei söis lihaa, mutta mä söisin. Se ei jostain syystä ollut yhtään innostunut ajatuksesta
Olisin saanut myös saikkua, koska tää väsymys on ihan hirveetä. Päätin olla ottamatta, kun nyt kuitenkin on lyhyt viikko. Saa nähdä, jos vaikka ensi viikolla jo alkaisi helpottaa, tai sitten ei. Kaikki oli ok, neuvolan aataminaikaisella ultrallakin nähtiin kaiken olevan ok. Helpotti taas hetkeksi :heart:
kommentoin myöhemmin lisää teidän ihania juttuja :heart: