Kiitokset kaikille sympatiasta :heart: Ihanaa, kun olette siellä :heart:
Äitienpäivälahja :'( olen niin pahoillani teidän puolesta. Voimia sinne :hug:
äitiyspakkauksesta kyllä otetaan
meillä myös esikoinen ja siinä kuitenkin paljon kaikenlaista, enemmän siitä hyötyä, kuin rahamäärästä
vaunuista ajateltiin tai siis minä
ostaa brion kombit, ellei nyt ostotilanteessa mieli muutu
ainakin ystävän siskolla hyviä kokemuksia vaunuista
villiksistä oman käsitykseni mukaan valmistetaan joko hahtuvasta tai merinovillasta ja käsitellään lanoliinilla valmistuksen jälkeen, eli ei ihan tavallista villaa
itse juuri sain ensimmäiset villikset valmiiksi
tilasin siis netistä merinovillaa,, siitä oli todella helppo kutoa! Hahtuva hajoaa todella helposti, niin ajattelin luovuttaa jo ennen alottamista
merinovilla tai hahtuva ja lanoliinikäsittely siis pitää kosteutta paremmin, kuin normi villa.
ja on ihanan pehmeetä
hmm.. olikohan jotain muuta vielä, nyt ei muista :ashamed:
(.) Tänään yhden jälkeen ensin pikainen neuvolakäynti ja sitten ekaan lääkäriin
täällä siis mennään ensin neuvolatädin luo 15min ja sitten vasta lääkäriin, en tiedä meneekö aina niin? Vois kysyä samalla, voitaisko kuunella sydän ääniä, jos kuuluis :heart: ultraa siellä ei ole, sen tiedän jo valmiiksi, että vielä päivää np-ultraan ja sitten näkee taas oman pienen kultasen :heart:
Kyllä aamulla taas meinas epätoivo iskeä, kun heräsin siihen, että oksennus tulee ja eikun juoksu vessaan.. onneksi sain nukuttua sohvalla muutaman tunnin sen jälkeen ja syötyä muroja. Josko se tästä, tosin sain riesakseni päänsäryn eilen illalla, joka ei lähde kulumallakaan pois. Älkää käsittäkö valitusta väärin, rakastan raskaana oloa ja vauva enemmän kuin toivottu ja monta kk yritetty. Alkaa voimat vaan käymään hieman vähiin aina toisinaan
Eiköhän tämä tästä hellitä muutaman viikon päästä :heart:
Tulen kertomaan lääkärikuulumisia sitten, kun kotiudun siletä
piupula ja leevi 11+0 *POKSPOKS* vielä viikko maagiseen rajaan :heart:
ja voimia ja haleja kaikille :hug: niitä tarvitseville.