*Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

Mä olen kuullu sitäki et tytöt olis rauhallisempia masussa ku pojat?? :D

Oi tänää poksuu ja tässä vaiheessa tunsin ekat liikeet sillo pojasta. :) Mies tunsi vatsan päältä vasta rv 22+0. Nyt varmaa aikasemmi veikkaisin.

icefairy&Linnun Lyy 17+0 :heart:
 
icefairy Eihän noista masuista voi välttämättä tietää. Siis voi toki olla myös tyttö. On vaan niin samanlainen ku oli pojasta. Otin kameralla kuvan kuvasta, niin ei oo huippulaatuinen, mutta tässä kuva kun odotin tyttöä ja viikkoja jotain 36+. Siis vappuna otettu ja tyttö synty 21.5. Syntyi 39+0. Ja oli ihan normikokoinen, 3430 g. Mulla näyttää melkein samalta masu nyt :p Siis tulee ulos samoin. Ja tyttö oli siis oli toka lapsi, ei esikoinen.



Potkuista en oo voinut oikein mitään päätellä, mulla on kaikki olleet aika vilkkaita masussa.

neulainen Kurjaa noi sun pistoskivut. Mutta rentouttavaa kylpyläreissua!

liikkeet Mulla tuntuu nyt potkut ihan potkuina ja asennon vaihtaminen semmoisena muljahteluna. Aluksi ne tuntui lähinnä semmoisina kutitushipaisuina. Mutta onhan ne liikkeet helpompi tunnistaa kun on jo kolmas raskaus.

Susannna Ihana masu sullakin =) Juu, ei tuohon äitiyslomaan niiiiiiin pitkä aika onneks enää ole. Mulla on viel 2 viikkoo lomia pitämättä, niin tosiaan enää 70 työpäivää. Huominen kun on mennyt niin enää 69 ja se tuntuu jo aika vähältä.

(.) Sain eilen kaverilta yhet pitkät housut, niin nyt on jo kolmet housut syksyksi. Yhet farkut ja kahdet mustat kangashousut. Ja yksiäkään en ole ostanut :) Saa nähdä josko noilla melkein pärjäis, sellaiset jotkut puuvilla- tms. oloasuhousut kotikäyttöön ja toppahousujen alle, jos niitä tarvii, ajattelin vielä ostaa. Mulla on varastossa semmoiset mummolta perityt mustat toppahousut nimittäin jotka menee vauvamasun kanssa :D Sitten mulla on yks farkkuhame joka menee ainakin viel kuukauden. Ja nyt nää käytössä olevat kolmet caprit ja yhdet farkkushortsit.
Tänään täytyy varmaan viettää aika pitkälti kotipäivä. Tuolla ulkona on niin savuista Venäjän palon takia. Eilenkin jo tuntu vähän hengityksessä ja tänään on ainakin tiedotteiden mukaan vielä huonompi ilmanlaatu, en oo edes viittinyt käydä haistelemassa pienhiukkasia...

BellaMarie & Heppuli 18+4
 
Jeccika Jee! Poksuumisonskut!

Otin kuvan vaippakokoelmasta, luulis, että näillä pärjää jonkin aikaa =) Noita vaippakuoria, täyttiksiä ja sisävaippoja on siis osassa kasoista päällekkäin kun on samaa lajia/kuosia. Harsoja on siis myös varmaan parikymmentä, mut ne ei oo tuossa mukana.



 
Ompas bellamariella jo melkonen kokoelma :D. Me aateltiin kans ainaki osakestoilla. Edellisten kohdalla käytettiin pelkästään kertiksiä.

Täälä on vesisade ja ukkostaa, ihan kiva välillä. Vaikka kauppareissu kävelemällä jäi tekemättä.

(.) mun kävely alkaa näyttää ankan vaappumiselta, varsinki aina loppumatkasta. Kävelylenkin jälkeen on aina nivuset niin kipeenä et asennon vaihtaminen sattuu :'( Kurjaa ku alko jo näin aikasessa vaiheessa.
Huomenna aamulla neuvola. Sitä ootellessa :D

t. tammitähti ja tirppis 17+0 :heart:
 
Mullaki on jo komia kasa vaippoja pienelle ja lisää tulee vaan osteltua :D Just laskeskelin että sisävaippojaki on 13 + 2 matkalla. Harsoja 13:sta, 5 kokovaippaiän vaippaa ja yksi pienenpieni AIO:ki on eksyny joukkoon mukaan :) Kuoria ja villiksiä on sitten kans lähemmäs kymmenet. Kyllähän noillaki jo pärjäis :) Mulla vaan on pieni shoppailuongelma ku kestoista on kyse :LOL:

Äitiysvaatteita on kans tosi monet, paitoja oli ennestään mutta oon noita housuja käytettynä ostanu monet. Tai no yhdet oli uudet mutta huutiksen kautta ostetut :)

Susanna % MyttyRyttynen 17+2 :heart:
 
Voi tuska ja ahdistus tätä kuumaa ja kosteaa ilmaa. Hetken tein pihatöitä ja tuntui, kuin olis ollut muovipussissa saunassa... Pakko jättää koiralenkki taas johonkin yöhön, jos vähän viilenisi.

Eilen kävelin nelisen kilsaa yöllä kotiin, kun oltiin kavereilla saunomassa. Pari kilsaa loppumatkasta sai kävellä vähän kumarassa, kun tuntui että mahassa on kireitä kuminauhoja ja tuntui inhottavalta kävellä suorassa. Ei sattunut, mutta semmoinen typerä tunne. Nämä lienee nyt niitä kohdun kasvamiseen liittyviä juttuja?
Sitä myös selvästi hengästyy helpommin, kuin ennen, vaikka yhtälailla on koiran kanssa lenkkeilty yms, ettei kunnon olisi pitänyt päästä huononemaan.
Kiipeilyn olen nyt jättänyt, kun valjaat mahan kohdalle eivät ole kiva ajatus ja ainakin haastavampaa reittiä mennessä tulee tehtyä semmoisia ponnistuksia, mitkä ei ehkä tunnu kivalta.

Katselin käytettyjä äitiysvaatteita netistä ja pakko kyllä jotkut housut kohta hankkia. Parit kesähousut menee vielä, mutta kun ilmat viilenee ja maha kasvaa vielä enemmän, niin pakko jotkut pitkät housut saada.
Kohta tarvii varmaan myös työkavereille kertoa, sillä kyllähän toi maha näkyy jo ja naisia kun koko kööri, niin varmaan miettivät, että onkohan toi vaan lihonut vai kuinka :D

Täälläkin olis ajatus aluksi ainakin käyttää sekaisin kertiksiä ja kestoja. Kestovaipat ovat ajatuksena mieleinen ja niihin voisi siirtyä sitten kokonaan, kun arkea on vähän opetellut. Saa nähdä sit.
Onko kukaan ommellut kestoja itse? Katselin vähän kaavoja netistä ja kun muutenkin aika paljon ompelen, niin voisihan sitä ehkä kokeilla...

Reilun viikon päästä on seuraava neuvola, mieskin pääsee taas tällä kertaa mukaan :)

Huomenna taas viikko vaihtuu! Nyt 16+6.
 
Moi ihanat <3 !

Olin mökkeilemässä alkuviikosta neuvolahärdellin jälkeen ja sitten ollaan remontoitu kämppää -> vasta nyt melkein viikon päästä pääsin koneelle. Soitin alkuviikosta neuvolaan kysyäkseni siitä labravastauksesta. siellä oli joku sijainen joka katsoi koneelta tuloksen: "tää on puhdas näyte, muuta täs ei lue..en tiä onko sulla raskausmyrkytystä. Huomenna tulee lääkäri, voin kysyä häneltä. " minä: "sanottiinko siinä näytteen vastauksessa että nyt mulla ei ollut proteiiit koholla siis?" sijainen: "hmmmm...ei siinä siitä puhuttu ollenkaan. Sanottiin vaan että bakteeriviljely puhdas. " Neuvolasijainen soitti mulle sitten seuraavana pvänä juteltuaan lääkärin kaa. Sijainen: "Juttelin lääkärin kanssa, onko sulla turvotusta?" minä: "ei ole" Sijainen: "ok, lääkäri on sitä mieltä että tulet kuitenkin seuraavaan neuvolaan elokuun lopussa, niin katsotaan taas arvoa ym, eli ei erikoisseurantaa. Minä: Ok, kiitos. Hei".

(.) -> eli ihan levollisen mielin oon ollut, en jaksa stressata :) Kun itse miettisin et jos näyte on puhdas niin ei sillon oo voinut olla proteiinit koholla. Kun oishan se sillon näytteessä erikseen sanottu =) Eli levollisin mielin oon ollut täällä :) Ja nyt oon parin päivän aikana saanut puol tuntemattomilta kysymyksen " Millon on laskettu aika???" :DD Eli eiköhän se raskaus nyt ala kunnolla näkymään ;)
Potkuja en oo tuntenut, en odota niitä tuntevani piiiiitkään aikaan kun varmaan se eteisistukka jotenkin vaikuttaa :) Onko teillä muilla alkanut kauhea energia vimma päälle?? Mulla on ollut n. 2 viikkoa, saan toooosi paljon aikaiseksi B) :)

Ja erityinen kiitos NP:lle huolenpidosta <3 lämmitti mieltä <3

mammyli ja alma 17+5
 
^Hyvä että näyte oli puhdas! :)

Täällä energiavimmaa odotellessa... Just kampesin itseni sohvalta, vaikka heräsin tänään tosi myöhään. Pakko jaksaa pestä pyykkiä, tehdä ruokaa ja mennä koiran kanssa lenkille. Sitten pääsee takas nukkumaan...
Meillä on töissä tosi kiireistä nyt ja en jaksaisi 8h työpäivän lisäksi tehdä mitään. Päivän kohokohta on matkata töistä 30min bussilla kotiin, kun pääsee heti jo sinne nukkumaan :p

Voiskohan mulla olla rauta-arvot huonot, kun väsyttää vielä enemmän kuin alkuraskaudesta... Viimeksi neuvolassa eivät mitanneet hemoglobiinia. Ensi käynnillä varmaan otetaan tai sitten aion pyytää sitä.
 
kestovaipoista mulla on neljän äitiyspakkauksen ne kestovaipat, mutten osaa niitä käyttää?? ja sitte on AIO vaippoja melkein 10.. niihin vaan pitäs vissin jotaki lisäimua vielä kehittää ku neitilä ei ainakaan tunnu riittävän :eek: en ole oikein perehtyny tuohon vaippailuun ja esikoiselta niitä koitettiin vain joskus ja aina ne jotenki kastu ihan märäksi! vaatteet ja kaikki märkänä nii kyllästyin.. enkö tehny jotaki oikein?? :eek: Ja harsoa en osaa taitella oikein :D
Jee huomena neuvola heti kymmeneltä aamula :) kuulee taas ihania ääniä!
ja 15 tasan edelleen :)
 
anteeksi vaan , mutta nyt en jaksanut lukea tekstejänne läpi ku oli tullut niin paljo.
Pintapuolisesti vaan selasin ja voi kökkö ku tuntuu että kaikilla on isompi vatsa ku mulla :ashamed: mäki haluun ison vatsan!!!!

Turvotusta löytyy myös täältä

Vaavin sukupuolta ei selvitetty viimekskään joten ei nytkään selvitetä. Kiva luottaa vaan omiin luuloihin :D

Kuulin töissä ku yks mummu sano et tulevasta vauvasta tuulee sellainen kun miten mies kohtelee naistaan odotusaikana :heart: tottakai menin sen heti miehelleni sanomaan, mutta ihan normi arki jatku, ei ylimääräsiä hemmotteluja tullu :LOL:

vie puolitoisat viikkoa ultraan :heart:

memmu ja valtsu 18+4 :heart:
 
Jeccika onko ne AIO:t ollu uusia ku on käyttöön otettu? Nehän tarttee sen muutaman pesukerran että tulee kunnon imuun ja jos pestään väärillä pesuaineilla niin ne voi mennä tukkoon ja ei ime mitään. Äitiyspakkauksen kestothan on sisävaippoja eli laitetaan vauvalle ja kuorivaippa/villikset päälle. Nyt tässä uusimmassahan tuleeki AIO-vaippa vielä lisäksi sitten, mutta se on kuulemma vähä kökkö =/

*muoks* harsotaitokset täälläki joudutaan opettelee ku ei oo koskaan tullu koitettua :D

*muoksmuoks*
meillä on kyllä meinaan kaikissa AIO-vaipoissa imu riittäny todella hyvin vaikka onki isopissanen poika ollu. Tosi harvoin on muutenki mistään ohitte tullu vaatteille asti.
 
On se hyvä et joku on energinen!! Itellä tuntuu et väsymys ois vaan lisääntyny.. Ja muutenkii hieman heikko happi olo :( Näinköhän nää helteet sitte vaan on vaikuttanu niin pahasti?

Vauvanvaatteita on muutama jo ostettuna ja lapsuudenkaveri anto puvun jolla muutkin kuulemma on tullu sitte sairaalasta kotiin :D Hänen poika on miun kummipoika.

Lastenhuoneen tapetti pitäis vaihtaa, tapetit on valmiina mut vanhat pitäis ottaa vaan pois! Sellasta ihanan vaaleenkeltaista mihin on helppo sitte laittaa muita värejä =) Epäilys ois pojasta mut katotaan nyt sitte. Ei vielä tiietä halutaanko tietää sukupuolta etukäteen vai jäädänkö jännittämään kumpi tulee.

Jaksamisia Kaikille!!

Tammimölli 17+2
 
Huomenta pinoon! =)

Mulla energiavimmakausi meneillään..tuntuu että jaksaa ja mitä enempi tekee, sitä enenmpi vaan tulee virtaa lisää...mies sanoikin eilen että, "kyllä on mammalla taas virtaa"...;)

Rakenneultraan on 16 päivää ja ei millään jaksaisi odotella niin pitkään :headwall:
Sukupuoli kysytään tälläkin kertaa ;)
Mulla on tosi poikaolo, mutta jos valita sais niin kyllä mä tytön kannalla olen, mutta vauva kuin vauva ja terve tietysti... :p

Viime yönä oikein kunnon ukkosmyrsky.Sähkötkin meni 6 tunniksi, oli kynttiläpissillä käytävä.Olis luullut että ilma puhistuisi ja alkaisi vähän viilemmät ilmat, mutta katinkontit..aamulla kuuden aikaan jo 20 astetta lämmintä :attn: :headwall:

Syksyn raikkaita ja viileitä ilmoja siis odotellen :D

Pt ja Kille 18+0 :heart: POKS**
 
Huomenta kaikille :wave: Näin se maanantai taas tuli... |O

neulanen, BellaMarie, Susanna Ihania masuja teillä :heart: Pitäs nyt omakin masu saada tänne laitettua, mutta kun ei oo saanu kameralta koneelle laitettua :ashamed:

Liikkeistä Bongasin la iltana muutaman kerran ihan potkuja :heart: Mutta muuten aika hiljaiseloa ollut, olis ne vaan niin hienoa tuntea joka päivä kokoajan :heart: voin sitten myöhemmin valittaa, kun ei rauhaa äidille anna :LOL: Oon kanssa kuullut, että pojat olis aktiivisempia, kuin tytöt mahassa :) ja pojilla vissiin korkeempi sykekkin. Anoppikin muisteli, että molemmat pojat ollut aktiivisempia, kun tyttö :D

istukan paikasta Mites, kun tää dementikko ei nyt taas muista, että missä vaiheessa ootte tuntenut selviä potkuja, jos istukka on ollut edessä? Kysyinkin sitä jo joskus aikasemmin, mutta kun ei muista :headwall:

BellaMarie sanoisin kanssa, että poikamasulta näyttää :)

ostoksista Käytiin pe ostamassa Brion Happyt ja Brion sento turvakaukalo :heart: Tosin en oo päässyt vielä hipelöitsemään niitä, kun meni anoppilaan varastoon :D

neulanen Mulla on kans noita pistoksia tullut koko iän ajan :) vissiin sydänlihaspistoksia, pitäs olla ihan harmittomia :) Itellä menee ohi, kun hengittää rauhallisesta ja joskus tarvii venyttää vasenta kättä sivulle :] Ei ne kyllä mitään mukavia ole.. Mites kylpyläreissu meni?

BellaMarie Ihana vaippakokoelma sulla jo :) Ite hyvää vauhtia keräilen anopin kanssa samanlaista kasaa kirppareilta :] Jonkun verran meillä onkin jo ostettuna :) Aluun ainakin pääsee :D

tammitähti Munkin kävely on sellasta vaappumista :D Alaselkä ihan jumpeloisessa ja toinen lonkka ruksuaa kokoajan ja maha vähän painaa :LOL: Eli hyvältä näyttää.. Oon kyllä venytellyt alaselkää joka ilta ja olikin parempi, mutta riehuin taas kotona, niin eiköhän se jöksähtänyt samantien uudestaan :headwall:

minemi noi kiristukset kuullostain harjotussupistuksilta :) Harmittomia ovat ja kuuluvat hommaan :) Mulla rauta-arvot laski 134->122 ja alotin nestemäisen raudan ottamisen, ja voin kertoo, että olo on neljäkertaa parempi, eikä enää väsytä ihan kamalasti. oli tosiaan pahempi väsymys, kun alkuraskaudesta. Pari kertaa jäänyt ottamatta ja huomannut heti seuraavana päivänä, että nyt taas väsyttää. Kannattaa siis kokeilla rautaa :) Mulla ainakin auttoi

mammyli Hyvä kuulla, että kaikki kunnossa ja mieli rauhassa :heart:

energiasta En tiedä, onko tää energia puuskaa, vai pesänrakennus viettiä, mutta pakko siivota kokoajan :LOL: Viikonloppuna vaikka voimia ei juuri ollut niin joka päivä puunasin jotain koloo :D ja järjestelin, vaikka tuntu, et mihinkään ei pysty..

pikkutoive Täällä oli kans viimeyönä ihan tajuton myrsky, sähköt ei onneksi mennyt, mutta jyrisi ja salamoitsi kovasti :) Ihan mukavahan oli, kun vähän viileni ilma :heart:

hikoilusta Hikoileeko muut herkemmin, kun aikasemmin? Ite yleensä hikoon TOSI huonosti ja mulle tulee tosi huonosti kuuma ja nyt aivan tajuton soija kokoajan päällä :x Hikee puskee, minkä kerkiää, nää helteet ei todellakaan ole mun juttu :D

(.) Nyt on ollut niin tapahtuma rikas viikonloppu, että ei muuta :) Käytiin pankissa kysymässä isompaa lainaa, josko muutettais isompaan, eikä mitään ongelmaa ollut. Nyt siis rivarikolmioo katsellaan :heart: Aivan ihanaa :) Kämppä laitetaan lomamatkan jälkeen myyntiin, eli 5viikon päästä ja nyt tässä katsellaan, mitä on tarjolla ja pyydetään hinta-arvioita ja kilpailutetaan välittäjät :) Senkintakia pitänyt laittaa kämppää edustuskuntoon :) Ihan erinäkönen asunto taas,kun oon raahannut kaiken turhan pois ja vaidoin järjestystä :) Vauvan vaatteetkin jouduin viemään varastoon, niin ei enää niitäkään pääse hiplaamaan :p Pääsen sitten työttömänä laittamaan kaikkea kotona kuntoon, mikäs sen parempaa :] Tänne ei muuten mitään ihmeellistä, aikalailla samaa rataa menee, energiaa tuli rautakuurin myötä enemmän ja olo aika tasainen muuten :)

piupula ja leevi 18+3
 
Juu tänne rasituslonkkakipu on saapunut ihan täysin, eilen imuroin ja luuttusin ja koko illan konkkösin kuin mikäkin vanha mummo ja sattui ihan saatanasti, en juukeli enää siivoo :snotty:

Mullakaan turhaa energiaa ole, mutta uskon sen johtuvan helteistä, hemo oli ihan hyvä vielä edellisessä neuvolassa

Piupula: mulla istukka edessä ja olen nyt ainakin reilun viikon tuntenut potkuja, nyt muutaman päivän ihan istualleenkin :heart:

Juu päästän miehen tähän kun se korjailee meidän koneita :wave:

Mutzilla ja tirriäinen 18+4 :heart: :heart:
 
Susannna niin oli ne AIO:t uusia! Olen pessy niitä ainaki 5 kertaa .. pittääkö ne sitte vaihtaa useemmin ku kertikset..? kahen tunnin välein? Ja ne äitiyspakkauksen vaipat eikö siinä tullu sisävaipat ja ne kuoret?? vai tarviiko siihen vielä jotaki muuta :eek: koitin sillee että laitoin sen sisävaipan vauvalle ja sitte ne kuorihousut siihen pääle mitkä pakkauksessa tuli mutta lisäimua kyllä tarvii :eek: ehkä tarvis jonku pikakurssin kestovaippailusta!
 
Liikkeistä ollu täällä puhetta ja täytyy sanoa ettei ainakaan ite ole pystyny niiden perusteella päätteleen kumpi olis tulossa eikä sykkeenkään perusteella ;)


Pikkuvaatteista Tuolla niitä on sekä tytölle että pojalle, varastossa. Neitiä odottaessa sain parilta kaverilta joilla poikia niin poikien vaatteita. Tyttöjen vaatteita pitikin sit ostella :D Tälle tulevalle pitää ainakin se toppapuku ostaa ja tiedän itteni niin hyvin etten voi olla ostamatta jotain muutaki vaatetta :D :D

(.) Viikonloppu oliki touhua täynnä. Lasten serkun synttäreillä käytiin lauantaina ja sen jälkeen uimarannalle. Siinä se päivä kivasti sit menikin. Eilinen oliki sit ihan sisäpäivä melkein kokonaan kun vettä sato ja ukkosti. Tänään tai huomenna täytyy käydä isompien kans vähän shoppaileen kouluun jotain kivaa ja uutta.

Myöhemmin lisää. Nyt aamukahville.
Ninnipo ja :heart: Masumussukka 17+2 :heart:
viikot tuntuu menevän eteenpäin vauhdille
 
Paino: -2,4kg
RR: 118/60
Hb: 130
Syke: 165
Liikkeet ++

Tässä siis neuvolakuulumiset tännekki! Ihanaa ku paino putoaa :)
Kyllä vahvasti vaikuttaa nii samalta kaikki että toinen tyttö tullee.. sanon sen jo nyt että jos tämä on poika nii sitte kyllä on ihme tapahtunu :D
Ja tosiaan mulle on tulossa perjantaina kaksplussa tuttu kahvittelee ekaa kertaa, vähän jänskättää :p
Sain tosiaan neuvolasta sen seurantapakkauksen raskausdiabetekseen.. sieläki oli vauvanhoitotuotteita mukana :) ne on aina kivoja!
15+1
 
Tääläki neuvola takana

paino sama 61,7
RR 129/67
Hb ei mitattu
Syke +150
Liikkeet ++

Jeccikalla kyllä sykkeitten perusteella ilmiselvä tyttö ;). Meillä ei kummallakaan ole ollu moisia sykkeitä ja kumpanenki siis poikia.

Meinas terkka te vauvan selkä on mun selkää vasten joten siksi tuntuu liikkeet hyvin. Sydänäänianturiki sai muutaman mojovan iskun :LOL:

T. tammitähti ja tirppis 17+3 :heart:

 
Täällä yksi ERITTÄIN laiska kirjoittaja, olen kylllä seurannut pinoa ahkerasti, mutta ei ole ite tullut kirjoteltua :p Anteeksi!
Täällä (luulisin ainakin) että kaikki mallillaan, potkuja tuntenut sellasen reilun viikon. Nyt siis ois rv 16+2. On ne niin sulosen tuntusia ne potkut <3
Ja toinen suloisuus tossa matolla telmii =) Tyttöseni juuri oppinut istumaan ilman tukea, on reilu 7kk nyt.
Laiska olen ollut liikunnan suhteen raskausajan, nyt kyllä pakko tsempata, ettei ala paino loppua kohden hurjasti nousemaan. Tällä hetkellä kuitenkin vielä -2kg, johon olen tyytyväinen =) Ku tytöstä sellanen 5kg ylimäärästä jäljellä ku raskaaksi tulin.

Huomenna olis neuvola, tarvii varmaan sit tulla tänne paremmin kuulumisia kertoileen.

Kestovaipoista olllut puhetta, eli mä en niitä ole käyttänyt, enkä tule käyttämäänkään... Pyykkiä tulee muutenkin niin paljon :p

Ja vauvanvaatteet ja tarvikkeet siis kaikki valmiina ja siistissä kunnossa ja just käytössä olleitakin, ku tulee lasten välille vain pikkase yli vuoden. Paitsi jos tulee poika, ni poitsun vaattei sit tietty tarvii ostella. Toki ihan pienelle vauvalle mulla on jonkun verran neutraaleja, että menee kummalle vaan :) Kaksosten rattaat luultavast jossain vaiheessa olis hyvä hommata, ku toi tyttönen on vielä niin pieni et ku lähtee lenkille tms. tarttis molemmat saada vaunuihin. Alussa varmaan vauvalla käytän rintareppua ja tyttö rattaissa, ni ei ihan heti tarvii hommata niit kaksosten rattaita. Meillä kun vaan kaksio ja tilaa ylimääräselle vähän, ni yritän pärjäätä ilman kunnes muutetaan taloon =)

Väsymystä ei oikeastaan enää oo olllut, alussa oli paljonkin. Tyttö nukkuu yöt ilta seittemästää aamu 7-9 niin saan kyllä tarpeekseni nukkua yöllä, se on tosi iso etu et tyttö nukkuu hyvin kun tulee vauva. (Toivottavast jatkaa samaa rataa vielä silloinkin ) Ollut sinänsä hassu tapaus tuo, ku on jo kuusviikkoisesta asti nukkunut noin !!! Et ei ainakaan voi valittaa =)

Mut mun pitää alkaa vähän silittelee silitettäviä vaatteita jne :)

Hyvää odotus aikaa kaikille, jja koitan olla reippaampi kirjottelija jatkossa :ashamed:

Victoria89 ja masuasukki 16+2. :heart:
 
ompas mukava ku kirjottelit victoria, teilä tosiaan tulee pieni ikäero :) Mutta minusta se on mukavaa! On ainaki lapsista toisille seuraa sitte!
Tammitähti Meinasi terkka sammaa että taitaa olla toinen tyttö tulossa! ja sehän ei haittaa :)
 
Jeccika kyllä niitten pikkuhiljaa pitäs kyllä alkaa olee kunnon imussa on on viitisen kertaa pesty. Ja pesuaine varmasti on kestovaipoille sopivaa? Juu ne äp:sen kestot on just se että sisävaippa vauskille ja se kuori päälle, riippuen kuin isopissanen vauva on niin pitäs hetken toimia ilman lisäimujaki. Vaihtoväli meillä on se normi kolmisen tuntia, imua ku on tarpeeksi vaan ja kyllä yleensä noissa AIO-vaipoissa on ihan hyvät imut. Ja jätkä ei oo koskaan mikään pikkuliruttelija ollu.

*muoks* eipä kyllä juuri oo meillä pyykin määrä lisääntyny kestoilun takia, yks koneellinen parin päivän välein ei paljoa tee ;)
 

Yhteistyössä