Huomenta kaikille :wave: Näin se maanantai taas tuli... |O
neulanen,
BellaMarie,
Susanna Ihania masuja teillä :heart: Pitäs nyt omakin masu saada tänne laitettua, mutta kun ei oo saanu kameralta koneelle laitettua :ashamed:
Liikkeistä Bongasin la iltana muutaman kerran ihan potkuja :heart: Mutta muuten aika hiljaiseloa ollut, olis ne vaan niin hienoa tuntea joka päivä kokoajan :heart: voin sitten myöhemmin valittaa, kun ei rauhaa äidille anna
Oon kanssa kuullut, että pojat olis aktiivisempia, kuin tytöt mahassa
ja pojilla vissiin korkeempi sykekkin. Anoppikin muisteli, että molemmat pojat ollut aktiivisempia, kun tyttö
istukan paikasta Mites, kun tää dementikko ei nyt taas muista, että missä vaiheessa ootte tuntenut selviä potkuja, jos istukka on ollut edessä? Kysyinkin sitä jo joskus aikasemmin, mutta kun ei muista :headwall:
BellaMarie sanoisin kanssa, että poikamasulta näyttää
ostoksista Käytiin pe ostamassa Brion Happyt ja Brion sento turvakaukalo :heart: Tosin en oo päässyt vielä hipelöitsemään niitä, kun meni anoppilaan varastoon
neulanen Mulla on kans noita pistoksia tullut koko iän ajan
vissiin sydänlihaspistoksia, pitäs olla ihan harmittomia
Itellä menee ohi, kun hengittää rauhallisesta ja joskus tarvii venyttää vasenta kättä sivulle :] Ei ne kyllä mitään mukavia ole.. Mites kylpyläreissu meni?
BellaMarie Ihana vaippakokoelma sulla jo
Ite hyvää vauhtia keräilen anopin kanssa samanlaista kasaa kirppareilta :] Jonkun verran meillä onkin jo ostettuna
Aluun ainakin pääsee
tammitähti Munkin kävely on sellasta vaappumista
Alaselkä ihan jumpeloisessa ja toinen lonkka ruksuaa kokoajan ja maha vähän painaa
Eli hyvältä näyttää.. Oon kyllä venytellyt alaselkää joka ilta ja olikin parempi, mutta riehuin taas kotona, niin eiköhän se jöksähtänyt samantien uudestaan :headwall:
minemi noi kiristukset kuullostain harjotussupistuksilta
Harmittomia ovat ja kuuluvat hommaan
Mulla rauta-arvot laski 134->122 ja alotin nestemäisen raudan ottamisen, ja voin kertoo, että olo on neljäkertaa parempi, eikä enää väsytä ihan kamalasti. oli tosiaan pahempi väsymys, kun alkuraskaudesta. Pari kertaa jäänyt ottamatta ja huomannut heti seuraavana päivänä, että nyt taas väsyttää. Kannattaa siis kokeilla rautaa
Mulla ainakin auttoi
mammyli Hyvä kuulla, että kaikki kunnossa ja mieli rauhassa :heart:
energiasta En tiedä, onko tää energia puuskaa, vai pesänrakennus viettiä, mutta pakko siivota kokoajan
Viikonloppuna vaikka voimia ei juuri ollut niin joka päivä puunasin jotain koloo
ja järjestelin, vaikka tuntu, et mihinkään ei pysty..
pikkutoive Täällä oli kans viimeyönä ihan tajuton myrsky, sähköt ei onneksi mennyt, mutta jyrisi ja salamoitsi kovasti
Ihan mukavahan oli, kun vähän viileni ilma :heart:
hikoilusta Hikoileeko muut herkemmin, kun aikasemmin? Ite yleensä hikoon TOSI huonosti ja mulle tulee tosi huonosti kuuma ja nyt aivan tajuton soija kokoajan päällä :x Hikee puskee, minkä kerkiää, nää helteet ei todellakaan ole mun juttu
(.) Nyt on ollut niin tapahtuma rikas viikonloppu, että ei muuta
Käytiin pankissa kysymässä isompaa lainaa, josko muutettais isompaan, eikä mitään ongelmaa ollut. Nyt siis rivarikolmioo katsellaan :heart: Aivan ihanaa
Kämppä laitetaan lomamatkan jälkeen myyntiin, eli 5viikon päästä ja nyt tässä katsellaan, mitä on tarjolla ja pyydetään hinta-arvioita ja kilpailutetaan välittäjät
Senkintakia pitänyt laittaa kämppää edustuskuntoon
Ihan erinäkönen asunto taas,kun oon raahannut kaiken turhan pois ja vaidoin järjestystä
Vauvan vaatteetkin jouduin viemään varastoon, niin ei enää niitäkään pääse hiplaamaan
Pääsen sitten työttömänä laittamaan kaikkea kotona kuntoon, mikäs sen parempaa :] Tänne ei muuten mitään ihmeellistä, aikalailla samaa rataa menee, energiaa tuli rautakuurin myötä enemmän ja olo aika tasainen muuten
piupula ja leevi 18+3