Olihan taas tullut tekstiä =)
Meillä pomo on vissiin oikeesti niellyt mun raskausuutisen niin hyvin kun antoi ymmärtää koska pari päivää sitten se tuli silittelemään mun vatsaa ja kehui työkaverille kuinka suloisia nämä vauvamasut on
Mä en yleinsä tykkää et kukaan (mun miehen lisäks) tulee kysymättä hivelemään mun vatsanseutuani mut täytyy sanoa et tuli hyvä mieli kun niin jännitin miten pomo suhtautuu kun tää mun raskaus sotki kuvioita työmaalla jonkinverran..
Painoa mulle ei vielä ole tullut kun 1kg, mut se johtuu varmaan ihan siitä että mulla on ylipainoa ennestään ja olen nyt koittanut syödä terveellisemmin jotta pieni saisi kaiken tarvitsemansa.
Mitään
vaivoja/raskausoireita ei ole ilmassa paitsi väsymys, tuntuu et olen antanut kaikkeni kun olen tehnyt työvuoroni loppuun, ei millään jaksaisi kotona vielä siivota, laittaa ruokaa, lähteä esikoisen kanssa ulos..jne.
Miehellä tosin näyttää pesänrakennusvietti nostavan päätään, -oli eksynyt kodinterraan "kun sattui ajamaan siitä ohi" ja nyt mulla on vino pino luettavaa kun meinaa mies remontoida ensitöikseen esikoisen huoneen, sitten tän tulokkaan huoneen ja silläaikaa mun pitäs suunnitella meidän olohuoneeseen ja keittiöön jotain uudistuksia
:heart:
Sopii mulle, rakastan noita miehen energiapiikkejä, niitä ei tule kovin usein mut sit kun tulee niin alkaa tapahtua
Kotonaolosta puheenollen, en ymmärrä miehiä jotka piikittelevät "lomailusta" kun nainen hoitaa kodin ja lapset. Ei sitä voi lomaan verrata, sitä voi verrata korkeintaan pienipalkkaiseen kokopäivätyöhön jos johonkin on vertailtava.
Meillä mies oli hoitovapaalla esikoisen kanssa kun minun teki mieli päästä välillä töihin, mies yritti parhaansa mukaan viihdyttää lasta, ulkoiluttaa koiraa, pestä pyykkiä, siivota kotia ja laittaa ruokaa.. kun mies sitten palasi töihin ja mä jäin vielä vähäksi aikaa lapsen kanssa kotiin, -mies totesi ensitöikseen ettei mun tarvii huolehtia et se saa ruokaa kun tulee töistä, -pääasia et saan itse jotain syödäkseni, lapsella oli ruuat erikseen vielä siinä vaiheessa =)
Mies myöskin alkoi aamuisin herätä aikaisemmin ja vei aina koiran ulos ennen kun lähti töihin ja ulkoilutti koiran uudelleen ensi töikseen kotiin palattuaan ellen itse ollut sitä vielä lenkkeilyttänyt :heart: meillä siis oli ihan kuningasajatus jättää isä välillä kotiin hoitamaan sitä rumbaa, sen jälkeen arvosti kotiäitien työtä enemmän kun koskaan vaikkei ollut sitä aiemminkaan vähätellyt.
Avokado 16 + 3 :heart: