Toive Ihana maha sulla jo :heart:
3D/4D ultrasta kyll me sitä jossain vaiheessa ajateltiin, mutta en tiedä mennäänkö.. Toisaalta olis tosi ihana kurkata sisään tarkemmin, mutta toisaalta se rahan meno on aika huikea...
luulen, että käy niin , että ajatellaan asiaa niin kauan, että se on jo myöhästä
sukupuolesta Täällä mies haluaa tietää ja minä en.. toisaalta on itseäkin alkanut jo kiinnostamaan, ja jos siinä käy niin, että mies saa tietää, niin varmaan kysyn sitä jossain vaiheessa xD oon niin malttamaton aina asioissa
mahasta jep.. pullahtanut on
pitääkin muistaa laittaa päivitystä kuvaan.. itestä ainakin tuntuu, että tosta ylhäältä kumpu noussut
(.) Hmm.. täällä olo jatkuu aikalailla samanlaisena, närästys taas astunut kehiin mukaan, mutta on pysynyt aisoissa samariinin voimin
vois kyllä noita rennieitäkin käydä hakemassa, kun olis paljon kätsympiä.
Ihanaa.... Huomenna mennään ostaa alennuksista Brion kombi yhdistelmävaunut :heart: alkaa tavaraa olemaan kohta jo ihan hyvästi
Potkuja odottelen kovasti ja iltasin ziigailen mahaa, josko siellä jotain liikettä näkyis mahan pinnassa ja muutamien ihan pienenpieniä olen luullut näkeväni
mutta eiköhän ne tosta kohta ala tuntumaan
piupula ja leevi 17+6 ( ja eilen olin väärissä päivissä, ai tätä dementiaa )