Heips!
Ompas tullut paljon nyt kirjoituksia...
Mutzillalle kiitos pinosta ja tuli syksyinen olo tosiaankin noista kurpitsoista. Mutta niinhän se on et syksy hiipii tosiaankin....
Mammyli toivotaan parasta et se proteiini olis väärä hälyytys ja et sait pikkasen levättyy viikonloppuna kun kiireiseltä kuulosti se sun aikataulu.
Maska onnea uudesta asunnosta ja uudesta alusta! :hug:
Lapset menee nukkumaan kun mulla menee hermot.
Toi pienempi meni vielä keväällä klo 20 nukkumaan mutta on alkanut tekee niin ettei mene ennen kuin isosisko menee. Isosisko taas on kouluaikoihin sängyssä klo 21.00, mutta nyt kesällä tuo on lipsunut klo 22 ja myohempäänkin. Mä taas alan hyytyy klo 22 jälkeen etten jaksais millään enään noita duracel pupuja. Usein kun teen vielä vika siistimiset kun noi menevät nukkumaan... Zzzzz.... Mutta siis päätin pari päivää sitten et alan taas vaatimaan tota klo 21 molemmilta kun en vaan jaksa tota hillumista....
Ton pojan laita
isojen lasten reunalliseen sänkyyn syksyllä, tulee olemaan sit n 1v 8kk. Monet laittaa aikaisemmin, mutta meil on nyt noin kun ei oo kiire...
Kohdun kasvusta ja liikkeistä. Kohdun reuna menee sen häpyluun yli n12 viikon kohdalla ja on navan kohdalla rv20. Noin sanoo lekurit täällä ainakin. Eli jos tuntuu liikkeitä paljon navan yläpuolella niin ne ovat sit sitä et sisäelimet asettuu uuteen asentoon tms. Tosta navan kohdasta oon itsekin aina ajatellut et jännä on jos se pätee kaikkiin ihmisillä on kuitenkin erilaisia vartaloita. Mutta aika lähellä se vissiin on kaikkien kohdalla.
Liikkeitä ei tuntunut viikkoon ollenkaan. Alkoi huolettamaan vaikka tiedän et noin voi käydä kans riippuen tosiaankin vauvan asennosta. Pari päivää sitten alkoikin masussa kauhea ralli, joten kyllä siellä vissiin kaikki on ok.
Raskausarpia tuli ekassa raskaudessa kauheasti vaikka kuinka rasvailin. Niitä tuli lanteille ja rintoihin. Vatsaan ei ollenkaan. Ne arvet ovat haalentuneet. Toista odottaessa taas ei tullut mitään.
Marde Vaivoista sellaista et eilen mulla SATTUI niin hirveesti oikealle sivuun et olis tehnyt mieli itkeä. Muutaman tunnin kun sitä kuuntelin niin meni makailemaan kun en pystynyt olemaan ylhäällä enään. Myohemmin kipu jatkui vähäisempänä. Jos tuo uusiutuu niin menen lekurille koska kipu oli sen verran kamala. Luulen et syy tuohon oli et sektiohaava venyi, mutta tuo on vaan arvaus. :ashamed:
Jeccika :hug: Itse reagoin ihan samalla tavalla kun jouduin nalkkiin eka kerran sokrujen kanssa. Kyllä harmitti silloin, mutta tuohon tottuu onneksi.
(.) Omaa ei tuota kummempaa. Odottelen vaan ens viikkoa et pääsen näkee pikkuista (ehkä) ultrassa. Luulen et ne katsoo sellaisella romulla koneella. Toivottavasti noi kivut pysyy poissa. :$
NP ja Pluto Kolmonen 16+3