maska :hug: Onpa kurja tilanne! Tosi inhottavat naapurit, onneks pääsette pois. Eiköhän kaikki mee ihan hyvin. En kyllä ymmärrä tollasii, jotka tekee ls-ilmotuksii ilkeyksissään tai ilman et tuntee tilannetta. Onneks aika monella tädillä, ketkä työskentelee tuol lastensuojelus on myös omii lapsii. Meiän seinänaapurissakin semmoinen asuu
Ja on tosi kiva, eikä oo ikinä tehny mitään ilmotuksii meistä, ei edes huomauttanut mistään, koska niiden lapset huutaa ja itkee tasan tarkkaan yhtä paljon ku meiän ellei enempi.
savara Ihana masu! Juu komea sf-mitta sulla. Oli pakko kaivaa vanhat neuvolakortit esiin ja vertailla. Pojasta on ollut 25+3 sf 21, sit 28+6 sf 27 ja tytöstä 23+1 sf 17,5 ja 27+5 sf 26. Et pikkuisen myöhemmin...
Jeccika Mulla on kans välillä niin et masu näyttää pienemmältä ja välillä ihan jättimäiseltä. Välillä varmaan turvottaa ja sit sekin vaikuttaa vähän missä asennossa vauva on. Jos se työntää päätään tai peppuaan tohon eteen, niin on isompi. Tuliko muuten hyvät raidat?
Shamandalie Eipä noista sykkeistä aina tiiä. Mulla oli tytöstä 130-158 ja vaan kerran toi 158. Järjestykses mennyt näin. 145, 140, 138, 142, 130, 130, 158, 140, 140.
Pojasta oli 135-155 ja ne meni näin. 155, 155, 135-150, 152, 150, 150, 140, 140, 145, 140, 140, 150. Eli lukuunottamatta tota yhtä 158, niin pojasta oli korkeempi syke.
(.) Kävin tänään yksin shoppailemassa Hesan keskustassa ja tulipahan tuhlattua rahaa...Onneks oon töissä. Ens vuonna ei tämmöisiä reissuja enää kyllä tehdä. Ostin itelleni alusvaatteita ja pari äippäpaitaa ja salille topin ja housut, nekin siis äitiysmallistoo Bebesiltä, eli tyyriit ja eipä niitä varmaan tarvii ku tän loppuvuoden...Sit ostin Ruohonjuurest sappisaippuaa, kristallidödöä ja Weledan raskausajan hoitoöljyä. Pojan tulevia synttäreitä varten ostin kans kaikenlaista ja 6-v tytölle hopeiset korkokengät...ja kävin vihdoin ostamassa rautaa apteekista. Tuomio surkeesta hempasta tulee varmasti tiistaina neuvolassa. Ekas neuvolas oli 115 ja tiiän et on tippunut kun verta tulee nenusta jos ei nyt joka päivä niin useemman kerran viikossa. Ja jotta kiloistakin tulis napinaa kun niitä on varmasti tullut jo 5 ellei enempi niin tein pannarii ja söin sitä just 3 palaa..yhen vaahterasiirapin kanssa, yhden hillon ja yhden hillon ja sokerin kaa...
BellaMarie & Heppuli 19+3