HUomenta! :flower:
savara Kiitos mahakuvasta
Ihana maha sulla :heart:
maska inhottava naapuri sulla :kieh: :kieh: että osaakin ottaa päähän tollaset ihmiset, jotka puuttuu toisten elämään eikä osaa pitää omista asioistaan huolta :kieh: :kieh: Paljon voimia koitoksen keskelle :hug: Onneksi pääsette kohta pois sieltä!
Mutzilla Onnea hyvistä uutisista :heart: ja onnea serkusta :flower:
sparkle hyvä, että turvotus paremmassa kuosissa
siivousvimma oli ja tuli
Nyt ei taas kiinnosta niin yhtään
Toivottavasti nyt tulis samanlainen puuska, niin sais taas asioita eteenpäin
Shamandalie itellä myös toisinaan ummetusta ilmassa.. Inhottavaa kyllä, kun saa aina välillä odotella ja tuskailla vessassa.. :/
supistuksista kärsivät Hui, kun monella täällä :hug: Paljon haleja ja nyt otatte rauhaksiin siellä :heart: Itsellä onneksi pysynyt poissa *koputtaa puuta* toivottavasti olot teillä helpottaa :hug:
Liikkeistä jokapäivä tuntuu enemmän, mikä rauhottaa mieltä kovasti :heart: vielä ei kyllä mahan läpi näy / tunnu :/ Olis kyllä superkiva tuntea ja nähdä jo
Pitää vaan malttaa :ashamed: hiton istukka prkl...
tuittu Juu, oon saanut näkyviin, kyllä siihenkin aikaa menee, ja sitä vyötä pitää sillee pikkusen hailuttaa kokoajan
välillä tulee pelkkä vauvan syke ja välillä näkyy vaan oma ja välillä molemmat, et onhan se vähän säätöö
mutta toiminut on vk 7-> kun jaksaa vaan heilutella..
Mulla kutittaa kans aina välillä mahaa ja nyt on alkanut tissejäkin kutittaa.. Inhottavaa kyllä, mutta onneksi helpottaa, kun rasvaa
raskausarpien muodostumiseeen en osaa mitään sanoa :/
rakenneultraan enää 9päivää aikaa!!!! Jippii... melkein kohta jo
menee aika niin hiljaa, kun jotain odottaa :headwall: josko se sitten alkais menemään nopsasti eteenpäin
painosta just kävin eilen vaa'alla ja ei mulla oo painoa tullut yhtään lisää, maha kyllä kasvaa, mutta paino ei nouse, viime neuvolareissulla olin alotuspainossa, mikä oli ensimmäisellä neuvola kerralla, eli periaatteessa nollilla mennään
NP peukut pystyssä, että ke tulos on hyvä ja kaikki kunnossa :heart:
(.) ÄÄH!! Täällä närästys on ottanut mun elämästä vallan :headwall: mihinkään ei kannata lähteä ilman samariinia.. ja tää vessassa ravaaminen on välillä ihan mahotonta
tunnin välein saa olla vessassa käymässä suurinpiirtein
Muuten olo on aika tasainen.. ENÄÄ 2viikoa töitä, sitten akhden viikon lomamatka ja sitten alkaakin työttömyys ja sitten äippäloma :heart: Ihanaa toisaalta, kun saa mahaa kasvattaa rauhassa, muuttaa jossain vaiheessa rauhassa ja laittaa sitten kotia ilman kiirettä :heart: pitäs johkin saada tämä kaksiviikkoa vaan hurahtamaan
Tiedä sitten kuinka tylsää mulle tulee. Ajattelin uimassa alkaa käymään
Olin tossa viikonloppuna myös töissä tekemässä pari 4h keikka hommaa, ja en kyllä pystys enää mitään seisomatyötä tekemään
otti niin kovasti 3h jälkeen lonkkiin, että ei mitään rajaa, loppu illasta ei enää kunnolla sitten pystynytkään kävelemään :/
piupula ja leevi 19+3 ( hui, kohta jo puolessa välissä
)