toive81 itse olen pitänyt jotenki itsestään selvyytenä asiaa että sitten on molemmat kotona eli kun äitiysloma alkaa niin otan lapsen pois hoidosta. Ja kieltämättä olen kyllä aina ihmetellyt miksi äiti laittaa lapsensa hoitoon jos toinen on kotona tai laittaa kaikki hoitoon vaikka on kotona???.... mutta nyt hieman mielenkiinto heräsi siihen että parikertaa viikossa oli hoidossa. Enhän minä varmaan alkuunsa jaksa tarjota puuhaa ja pihalla oloa jos vauva kovin yöllä valvottaa. Miten asia vaikuttaa tukiisi ja paljonko maksaa kuukaudessa?
Itse olen muutenki pihalla näistä maksuista. Tulen saamaan vaavista äitiyspäivärahaa joka ihan hyvä sillä menee palkan mukaan, mutta saanko vanhemmasta mitään? tyttöni täyttää kolme maaliskuussa?
Liikkeet ovat IHANIA :heart: :heart: Niitä on alkanut tuntua nyt joka päivä.
Täälä rakenne ultra on ens viikon ke :heart: harmi kun mieheni ei pääse mukaan :'( täytyy katsoa sit et kenet otan mukaan...
memmu ja valtsu 19+1 :heart: ( voi olla et meni väärinki, ei enään pysy peräs )
Itse olen muutenki pihalla näistä maksuista. Tulen saamaan vaavista äitiyspäivärahaa joka ihan hyvä sillä menee palkan mukaan, mutta saanko vanhemmasta mitään? tyttöni täyttää kolme maaliskuussa?
Liikkeet ovat IHANIA :heart: :heart: Niitä on alkanut tuntua nyt joka päivä.
Täälä rakenne ultra on ens viikon ke :heart: harmi kun mieheni ei pääse mukaan :'( täytyy katsoa sit et kenet otan mukaan...
memmu ja valtsu 19+1 :heart: ( voi olla et meni väärinki, ei enään pysy peräs )