Hei!
Tosiaankin alkaa
puoliväli häämottämään monilla!
Onneksi olkoon kaikille tasapuolisesti ja peukut pystyyn et rakenneultrissa ei ilmaannu ikäviä ylläreitä.
Tsempit niille joilla on ollut
toihin paluu lomilta ja myoskin joilla on pienet menneet kouluun/hoitoon.
Ummetus alkoi täälläkin vaivaamaan.
Rautaa oon siis syonyt et hemppa nousisi. En uskalla nyt lopettaa sen syomisenkään kun en tiedä mitkä on arvot.... Ostin eilen luumuja et jos ne auttais pikkasen. Jos ei, niin on varmaankin apteekista haettava jotain.
maska Voihan se olla et sun lapsesi reagoi sun + exän eroon tolla tapaa et kastelee... En usko et siihen huutaminen ja uhkailu auttaa. Sen verran pieni on lapsi et rakkautta, rakkautta, tukea ja kannustusta vaan. Niin ja jos huutaa ja kiukkuaa niin jäähylle vaan, ja sit antaa ymmärtää et mitä teki oli tyhmää, mutta lapsi ei ole tyhmä/paha. Tietysti helpompi on aina sanoa mitä pitäis tehdä, todellisuudessa kun on aina hankala jaksaa. Mutta yleisesti uskon et kun tekee parhaansa aina ja antaa rakkautta lapselleen niin paljon kuin pystyy, niin enempää ei keneltäkään voi vaatia.
MamiMansikka
Sulla on kans luissa ja ytimissä toi äitinä oleminen. Hyvä vaan tollanen on miehellekkin ettei se vaan pääse tippuu sängystä.
Mä en oo huomannut muuta itse kun sen et aina kun vauvat on pieniä hommailen ihan puolihorteessakin niiden kanssa. Toisaalta silloin on puolihorteessa päivisinkin joten ei kai sillä eroa ole.
Tammimolli helposti itkettää tosiaankin. Viime viikolla ihan hävetti, kun kahvilassa alkoi itkettää kun kamulle selitin yhtä juttua.
Mutzillalle jaksuja sinne rakenneultraa odottaessa ja suonikohjujen kanssa. Ei oo vielä ainakaan tullut niitä, mutta voihan ne vaikka tullakkin kun suvussa on....
BellaMarie Ihana prinsessa!
Niin muuten varmasti on niiden häiden jälkeen prinsessat lisääntyneet. Me satuttiin menee silloin häiden aikaan Ruotsin kautta. Neiti sai lennolla kruunun ja sitä piti pitää sit niiden häiden kunniaksi. Mutta muuten kyllä neiti haluaa rokkistaraksi. Yritys on ainakin hyvä koska kitaraa soitetaan joka päivä ja ölistään. Tai no joskus se kuulostaa siltä et kissaa vedettäis mankelin läpi.
Kaikki rasvaaminen varmaankin auttaa jossakin määrin
raskausarpiin. Varsinkin E vitamiini on hyväksi muistaakseni. Toisaalta jos ne ovat tullakseen niin ne tulee jos on sellainen iho ja varsinkin jos paino nousee yllättäen.
Omaa........ Kiitos minua muistaneille.
Selkä on vieläkin kipeä, mutta suppareita ei ole tullut sen kummemmin. Nyt vaan odottelen siis huomista. Eilen menin miehen ja tenevan kans tekee tän viikkoset ruokaostokset. Yleensä meen yksin, mutta nyt otin miehen mukaan kantoavuksi. Kaikki meni ok, mutta kassalla alkoi sattua selkää eli aika hitaasti nostelin sit vikat kamat hihnalle. Onneksi oli mies mukana tosiaankin. Muutenkin kotona oon mennyt ykkos vaihteella koko ajan. Pojan vaipatkin vaihdan lattialla ettei tarte nostella.Toisaalta toivon et on se munuaistulehdus, sillä jos ei ole, niin mikäs sitten? Sitten on pakko mennä ottaa kaikki muut näytteet jne. Niin ja jos ei oo syytä niihin suppareihin, niin ei ole kiva jos näin joutuu menee loppuun asti.
NP ja Pluto 18+5 (kai)