Heippahei taas :wave:
Ollut sellasta hulinaa, että ei oikein oo kerennyt, kun lukemaan jutut :/
vauvavakuutuksesta laitettiin viimekuun lopussa hakemukset menemään if:lle, kun siellä on muutkin vakuutukset, mutta ei ollut viel kuulunut mitään, niin soitin sinne, niin mun pitää viel joku lisäselvitys tehdä terveysselvitykseen
maska Ihana kuulla, että olo käynnin jälkeen parempi :heart: Onneksi naapuripiina loppuu kohta ja pääsette toiseen kotiin asumaan :hug:
savara Ihan mukava varmaan, että vielä et sänkypotilaaksi joutunut, tsemppiä loppuaikaan :heart: Onneksi seuraavat tarkasti, niin ei kerkee itse huolestumaan :heart:
Liikeistä Tälläkin alkanut tuntumaan jokapäivä
sellasta hauskaa pulputusta ja joskus tuntee ihan potkutkin, vielä ei mahan läpi kyllä mitään näy :xmas:
Ellu Tervetuloa joukkoon mukaan =)
Kerhosta Muutama pyyntö kerhoon on tullut, jotenkas kysäsempäs nyt kerholaisilta, että ollaankos vielä pitämässä? ollut toimimaton pitkän aikaa, tosin en itsekkään sinne ole kamalasti kirjoitellut tai tehnyt keskustelun aloituksia tms. Mitäs mieltä olette, kun fb ajaa aikalailla saman asian? :attn: :attn:
misuliisa Onnea pojasta ja hyvistä ultrakuulumisista :heart: kumpi fiilis sulla muuten oli, tyttö vai poika?
NP Paljon voimia :hug: Hui kamala, kun kuulostaa inhottavalta, onneksi kokeili sun mahaa!! Ja alkoi sitten toimimaan :hug: Paljon tsemppiä sinne ja toivottavasti olo helpottaa :heart: Tuu kertoman kuulumisia sitten! :hug:
jenk-ka meil kans seur. ke rakenneultra
mulla oli noita kipeitä suppareita tossa rv15 ja mulle sanottiin sillon, että on ihan normaalia, että tulee kivuttomia supistuksia ja kuuluu asiaan
kohtu harjottelee
Mutzilla tuu kertoo ultrauutisia sitten meille :heart:
(.) Mulla on kans toisinaan alamaha alkanut painamaan
töitä olis vielä sen 6päivää jäljellä ja sitten lähdetään lomamatkalle 2viikoksi :heart: Oma asunto tuli eilen myyntiin ja me tehtiin ehdollinen tarjous yhdestä asunnosta, joka hyväksyttiin :heart: Nyt pitää vain saada oma myytyä, niin pääsee sitten muuttamaan ja laittamaan uutta kotia rauhassa
Plaah, joku syysduha iskenyt päälle.. toivottavasti ei nyt tästä paljon pahene, tai jos pahenee, niin paranee ennen lomaa
muuten olo aika tasainen, ei mitään uutta niin suuntaan tai toiseenkaan, odottelua lähinnä, että aika kuluisi johonkin...
piupula ja leevi 19+6 *Huomenna poksuu puoliväli :heart: *