Vilpille osanotto! Kauheita juttuja.....
Meilläkin on täytetty vuosi. Nyt se on sitten totta, yhtään vauvaa ei enää tässä talossa ole ja haikeaksihan tuo vetää, ettei myöskään tule. No, toisaalta jos nämä 3 saa kunnialla maailmalle, niin voipen olla ihtestää ylpiä, kai?
Tirri on vihdoin ymmärtänyt, että yöllä kannattaa nukkua =) . Aivan taivaallista, kun on nyt 5 yötä nukuttu tosi hyvin, kyllä se tuota arkea helpottaa kummasti, kun ei tarvitse jatkuvasti olla silmät ristissä. Vaikkakin mulla on varmaan joku krooninen väsymys, kun tuntuu, että jatkuvasti haukotuttaa |O . Voi tietysti olla, että tämä kelikin tekee osansa. Koko ajan on märkää ja pimeää. Ei taida enää tänne etelään kunnon talvia tullakkaan, harmi, sillä itse olen aina ollut talvi-ihminen. Täytyy varmaan harkita muuttoa sinne Kränän maisemiin, jos lapsilleen haluaa talvimaisemia näytellä. Kyllä on ikävä niitä valkoisia talvia täällä etelässä.
Kuinkas moni on ajatellut olla kotosalla, kunnes nuorin on 3? minä yritän sinnitellä, mutta saa nähdä, miten rahat riittävät. Toivotaan, että talous kestää sinne asti kaatumatta....
Jaaha, nyt on mentävä laittamaan Tirri päikyille
:wave: :wave: