Kiitos halauksista. Joo, joku sitä kyseli, on molemmat jalat amputoitu säärestä. Eilen oli vaan tuumannu että kumma paikka tämä teho-osasto kun ei tuoda peittoja tarpeeksi. Anoppini sitten kysyi että mistäs palelee. "Varpaat on kuin jääkalikat" oli tämä amputoitu sitten sanonut. Että ei ihan ole tainnut vielä sisäistää? Mutta kun soiteltiin sinne Oyksiin, niin mieskin alkoi jo vähän avautua kun sai jutella ja kuuli toisen sanovan, että vielä mie kävelen.
Meillä on yritetty ja yritetty jättää pullo pois ja sitten olen siihen vesipulloon taipunut. Ja sitten tuli anoppi ja vesitti koko touhun. Mikä sanavalinta
Ei mennyt ku pari tuntia yöllä ja anoppi seisoi pinnasängyn vieressä maitopullon kanssa. Ihanaa! |O Ajattelin, että ensi yönä kun olen yksin Kristan kanssa niin en anna mitään pulloa. Ja kestän yksin sen huutamisen. Seuraavankin yön todennäköisesti olen yksin niin olis kaksi yötä aikaa. Miten kauan teillä muilla menikään siihen?
Olin jo aikeissa vaihtaa jatkettavan, ja sitten huomasin, ettei vielä tarvikaan kun pinnasängyn reunan saa alas. Josko sitten senkin muutoksen tähän samaan syssyyn laittais. Hyvin tuo ainakin päiväunille nukahti, eikä yrittänytkään tulla pois. Möykkäs vaan itsekseen ja nukahti peitto kainalossa. :heart: On se vaan niin söpöä :heart:
Annette: Hyvä, että allegia selvisi! Helpottavaa varmaan, kun tietää ainakin yhden aiheuttajan. :flower:
Myyra: Onneksi oli turha käynti, mieluummin niin! :flower:
Poio: :hug:
Kränä: :wave: Tosi hienon lahjan olet mieheltäs saanu. nimim. tahtoo "ulkoilemaan"
Lili: Meilläkin Krista on räkätaudis/yskäs. Jaksuja!
Epuska: Yhdyn muiden mielipiteisiin, todenn. ei ole tarttunut. Mulle on joskus sanottu, että voi niitä metsästääkin jos niitä matoja epäilee. Miehen täti oli aikoinaan teipannu (!) lapsilleen peräaukon päälle maalarinteippiä ja ne mahdolliset madot yön aikana tarttuu siihen jos niitä on. Siis kaiketi sellanen pikkupala teippiä vaan. Ei ole tullut vielä kokeiltua, en ole päässyt todentamaan teipin ainutlaatuisuutta tässä asiassa. :snotty:
Vilipi ja Krista