Täällä on sitten vietetty ekat synttärit =) Mittarissa huimat 1vee :heart: ja niin haikeeta että..aika on mennyt niin nopeesti. Vastahan tuo pallero oli masussa ja jännityksellä ootettiin hänen syntymää. Aamulla juuri muistelin, että miten sitä päivä lähti käyntiin tasan vuosi sitten. Aamupäivällä oli neuvola aika, laskettu oli ohitettu jo viikolla ja parilla päivällä. Sain lähetteen ja meidän piti vaan mennä näytille taysiin, mutta sinnehän me sitten jäätiin
oli kyllä ihana yllätys ja kiva muistella tuota päivää. Niin ne pikkuset kasvaa :heart:
Täällä on tullut juhlittua parina eri päivänä. Sunnuntaina oli isot kekkerit kun oli sukulaiset ja pari kaveria. Tänään oli sitten enemmän kavereita perheineen. Ja hyvin viihty poika keskipisteenä
Paljon tullut taas tekstiä viime kerrasta, suurin piirtein saanut kaiken luettua. Mut sit sen lukemisen jälkeen ei enään muista mihin piti kommentoida :/ Hienosti on kaikille pikku taaperoille tullut uusia taitoja. Meilläkin on varsinainen touhupoika tuo, aina pitää olla kaikenlaista tekemistä ja itsekin keksii hyvin kaikkea. Tietty tulee otettua paljon mallia iso-siskoista
Piilosta tykkää kovasti leikkiä, aina on böötä huutamassa. Ja kaikki musiikki jutskat on kivoja, alkaa tanssijalka vipattaan ku joku lelu soi tai telkkarista/radiosta tulee musiikkia
Meillä ollaan potta otettu esille ihan sillä tyylillä, että siinä istutaan aina välillä. Väkisin en toista laita, mutta jos kiinnostusta on niin ilman muuta istutaan hetkeks. Ja siinä on kiva välillä istua pitempään, välillä vähemmän. Ja pissa tai kakka tulee aina välillä, ei turhia paineita siitä että kerrasta on osattava se homma. Omalla ajalla. Samoin oon toiminut meidän tyttöjen kohdalla ja hyvin mennyt juuri sen takia, kun ovat rauhassa saaneet siihen tottua. Ja yllättävän nopeasti se homma on aina lähtenyt sujumaan
Myyrällä kurja juttu, toivottavasti asia selviäisi eikä tulisi enään isommaksi tuo juttu. Inhottavaa, kun oma äiti sillain :hug: ne ei taida aina heti hoksata, mitä suustaan päästelee. Mulla oma äiti on onneksi aika lailla samanlainen kun itse oon, niin ei tule noissa kasvatusasioissa juuri mitään sanaharkkaa. Toivottavasti ei tulevaisuudessakaan
ainut mikä joskus ärsyttää, niin anopilta voi tulla joskus liikaa niitä omia mielipiteitä joka asiaan
koskaan ei silti mitään tuputa eikä pahalla sano (kai)kunhan saa omat tavat ilmasta..ja tuo mieshän on aina heti sanomassa että pidetään ne omat mielipiteet sitten ihan vaan siellä mahassa
Hyvä tyyppi muuten kyllä.
Jaaha, josko sitten jatkan taas toisella kertaa. Onnittelut vielä täältä kaikille vuoden täyttäneille, tästä on hyvä jatkaa =)