Tammikuun-05 äidit,löytyykö yhtään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iines

Jäsen
16.07.2004
117
0
16
Löytyyköhön täältä osiosta yhtään nuorta tammivauvan-05 äitiä? itse olen 20.01.2005 syntyneen neidin onnellinen äippä jolla ikää 18vuotta,ois mukava saada juttuseuraa joilla saman ikänen muksu =)

Rita: me asustellaan Sodankylässä vielä jonkin aikaa,mutta muutto hämenlinnaan häämöttää pian miehen töiden takia.

Mama: tervetuloa meidän kans jutteleen,ootteko te mistä päin? =)

Rita: teillä sitten menoa riittää,meillä ei vielä kontata eikä myöskään ryömitä.

harrastatteko te muut vauvojenne kans jotain? meillä ois tarkotus jotain alkaa harrastamaan nyt ku muutetaan,nykysellä paikkakunnalla ei järjestetä mitään..

juu,menoa kyllä riittää =)
Meillä harrastetaan uintia ja vauvamuskari alotetaan 14.10 =) vapaa aikana yleensä ulkoillaan ja kyläillään,siinä se aika meneeki ku isukkia odotetaan kotiin..

täällä ollaan :wave:

mitäs tammivauvoille ja mammoille kuuluu? meille ei sen kummenpia,kovasti yrittää pieni liikkeelle,mutta ei ihka vielä ole päässyt,eiköhän kohta =)

uteliaana kysyn,kuinka monta neuvola käyntiä teillä on vielä?jääkö käyntejä välissä pois? meillä oli 9kk tarkastus tänään ja seuraava neukka on vasta ku pikkunen täyttää 1wee.luulin et ois joka kk ollu ekan vuoden ajan..

Hyväähän tänne,on vaan menny aika ohi koko tää juttu,ku ei tuu tällä palstalla paljoo pyörittyä enään,sillon tällön vaan käyn lukemassa. eikä tuo pieni mies anna paljoa koneella istua,nyt onneks on paapimassa isin kainalossa =)
meillä vasta on 9kk neuvola nyt tulevana torstaina,joten sen jälkeisistä en vielä tiedä,tutuilla ainaki on ollu ihan joka kk vuoteen asti,mutta tiä sitten..

iines,mun sähköposti veti tiltin,ja sun maili katos ennen ku kerkesin vastaamaan. jos viitit ni kirjota mulle uudestaan,tai laita yksityisviestiä =)

ps.mulla on sit taas uus nikki,edellinen ei tuntunu "omalta" ;)

Yhteistyössä