Viime yönä oli sitten viimeinen yövuoro ikinä tämän hetkisessä työpaikassa. Melkein koko vuoron oli vatsa ollut taas kovana, ja muutamaan otteeseen oli hetken aikaa ihan kipeänäkin :| . Meillä on tähän asti ollut kaikki hoitajat tosi ymmärtäväisiä, eli ovat
kieltäneet multa kaikki raskaat jutut jos ovat vain huomanneet/ehtineet. Ja sitä on painoitettu, että apua pitää pyytää! No, minä sitten pyysin erästä vanhempaa perushoitajaa viemän potilaan puolestani osastolle raskaalla sairaalasängyllä (en ole enää muutamaan viikkoon lähtenyt yksin sängyn kanssa osastolta), ja hän vain tokaisi ylimielisesti että itse saan viedä: "raskaus ei ole mikään sairaus" ! Kaiken llisäksi hänellä ei ollut sillä hetkellä edes mitään tekemistä, kun taas itse en ollut edes päässyt syömään vaikka kello oli jo 3! Mulla oli vielä sillä hetkellä masu ihan kipeänä, että ehkä sen takia tuollaiset kommentit kyllä sattuivat :snotty: . Asia meni siihen pisteeseen loppujen lopuksi, että synnytyssalissa sitten kävin kontrollissa noiden kipeiden supistusten (?) vuoksi. Kaikki oli vauvalla kunnossa, istukka hyvin kiinni takaseinämässä ja lapsivettä normaali määrä. Kohdunsuu oli kiinni, mutta vähän pehmentynyt. Sairaslomaa sain 4.11.2007 asti, eli eipä tarvitse mennä kokeilemaan mitä tapahtuu kun tarpeeksi pitkään menee töissä masu pinkeänä
. Lääkäri oli tosi mukava ja tuli kyllä helpottava olo, kun hän sanoin että "passittaa" minut nyt sitten saikulle. Voipi olla että työt on nyt sitten tehty minun osaltani. Vauvan vointi on nyt paljon tärkeämpää kuin mikään muu.
Niipa-85: ihanaa että sinulla on noita "vartijoita" ja ymmärtäviä ihmisiä lähellä. Suurin osa minunkin työkavereistani on sellaisia, mutta joukkoon mahtuu aina muutama katkera (?) ihminen, joka ei halua auttaa.
Pötkylä: varmasti minunkin kokemus sokerirasituksesta olisi ollut huonompi jos en olisi saanut sitä mukavaa huonetta sen ajaksi. Ikävää, että jouduit istumaan siellä käytävällä :|
Raskausarvista: toistaiseksi olen niiltä säästynyt. Luulen, että aikaisempi laihduttamiseni on tehnyt sen, että vatsa on ollut jo valmiiksi vähän venynyt eli vauvalla on nyt tilaa kasvaa vatsanahan osalta
Rasvannut olen normaalisti jonkun verran ihan tavallisella kosteusvoiteella.
Pitää mennä vielä takaisin nukkumaan hetkeksi. Yöunet jäävät tänään melko lyhyiksi, vaikka töistä kotiuduinkin normaalia aikaisemmin synnärikeikan jälkeen. Pitänee mennä ottamaan se vauvavakutuus vielä tänään, kun on viimeinen mahdollisuus. Ai miten niin myöhässä
?
Afu ja mini 26+4