joo täällä jalat ristissä toivon itekin et olis sen 5-6vkoo vielä kiltisti matkustajana..
meillä kukäy niin et jos se nyt sieltä syntyis ni lähettävät poitsun kuopioon hoidettavaks ku ilmeisesti täällä ei ole keskosille niitä hoitokeinoja mitä siellä.. sinne on 140km matkaa ja varma ajoutuis useammankin viikon siellä olemaa.. :ashamed: eikä nyt edes tuu juuri mielee et asuis tuttuja tai sukulaisia siellä suunnalla et tulis sit khyl kalliiks oleskella siellä et vois poikaa päivittäin käydä kattelee...
hätkaste nimiä päätettii eilen, tytn nimi oli jotenkin helppo ku tietää et sitä ei käyttämää joudu, mut poika jo tuottikin vähän onkelmaa.. isän nimitys Urpo-Iivana ei menny ihan läpi multa paprerille asti.. iskä ku masukia kutsuu tuolla nimella.. itelle se on ollu vaan Nilla-Olavi..
tuossa just tuumailin et rupee olee kaikki vauvan hankinnat nyt hankittu,vaatetta on aina 70cm asti kaapissa pestynä ja silitettynä nyt,yks paketti on vielä h&mltä tulossa
et yhtään ei vaatteita khyl meille nyt osteta enää.. sänky nököttää tuossa,lakanat laitan sine vasta sit kun sairaalasta kotiudumme, äitiyspakkauslaatiko on ens alkuu sit sängyssä.. kaukalo on myös tuossa,miehen kaverilta saatiin, et hoitopöytä pitäs vielä hommata(joko se levy sängyn päälle tai sit ihan pöytä) ja tarvittavat romppeet itselle.. pullot ja tutitkin löytyy..
et eiköhän näilä alkuu päästä,ostaa sit synnytyksen jälkee loput mitä katsoo tarpeelliseksi.. ni no vaippoja pitäs käydä hamstraa varastoon ja kaikki rasvat/talkit vauvalle..
siinähän niitä olikin jo..
asiasta villasukkiin ja sillain..
kuinka moni on rasvailla että säästyis arvilta ja onko toiminu?
ite meinaa alotin jokusen viikkoa sitten rasvailun, tai siis alusta asti oon ihan nivealla vetäny, mut ostin sen
bodyshopin kaakaovoi puikon ja hyvin on toiminu.. mulla ei ole tullu arpia olleskaa..
pkaroissa oli ennestää muutamia ihan haaleita ja ajattelin et en tummuu nyt viimostaa varmasti mut eipä ole edenneet mihkää suuntaa.. mä oon ollu tosi tyytyväinen tohon puikkoon, mitää nahan pehmeänä helposti kaksikin päivää.. eikä ole sellainen lismasen tuntuinen.. eikä omaisuutta tarvinnu köyhtyä tuosta se oli 14.00e se puikko...
mut jospa sitä nyt lähtis miettii mitä tekis ku ei uskalla mitää rankaa tehä ettei vaan pahenna asiaaa..
peikko ja poitsu 27+5 :heart: