eli tänään oli se synnytys pelkokeskustelu aika.. ja oikein mukava ja ymmärtäväinen "kallonkutistaja" täti siellä oli.. kovasti kartoitettii tilannetta mikä minnuu pelottaa ja syitä noihin pelkoihin jne.. jatko sit mäneekin näin et meen 25pvä hänen luo uudelleen juttelee ja laitto samalla lähetteen pelkopolille keskussairaalaan.. sinne ootellaan siis nyt aikaa.. siellä sit käydää synnytystä kätilön ja lääkärin kans tarkemmin läpi ja tehdään synnytyssuunnitelma jne.. katsotaa sit et menenkö vaan sen yhen kerran vai tarvitaanko käyntejä sinne pelkopolille useampia..
samalla selkis myös meidän se synnytys sairaalaan tutustuminen eli voidaan mennä nyt 15.10 tai 19.11 ja päädyttii tuohon jälkimmäiseen, koska en näe syytä miksi menisin nyt heti jo tämän kuun puolella.. unohtuu vaan asiat sit ja menkän ne joilla la esim marras-joulukuussa.. mä kerkeen hyvin tuohon viimeseenkin ryhmään, joka onkin minulle viimeinen mahdollisuus koska sit ennen mun laskettau aikaa ei ilmeisesti ole enää käyntejä? tai ei ollu tullu vielä ainakaa ilmoitusta asiasta..
petarista oli joku puhunu, ni mä meinaan hommata sellaisen ohkasen petarin kyllä, helpottaa lakanoiden vaihtoa ja on helppo pestä sit..
ja taas kerran uusille tervetuloa mukaan :flower: =) kiva et prukka vielä tässäkin vaiheessa lisääntyy...
nyt suihkuun ja asettelemaan ihteensä nojatuoliin pakoa katsomaan... :wave:
peikko ja poitsu 26+4
samalla selkis myös meidän se synnytys sairaalaan tutustuminen eli voidaan mennä nyt 15.10 tai 19.11 ja päädyttii tuohon jälkimmäiseen, koska en näe syytä miksi menisin nyt heti jo tämän kuun puolella.. unohtuu vaan asiat sit ja menkän ne joilla la esim marras-joulukuussa.. mä kerkeen hyvin tuohon viimeseenkin ryhmään, joka onkin minulle viimeinen mahdollisuus koska sit ennen mun laskettau aikaa ei ilmeisesti ole enää käyntejä? tai ei ollu tullu vielä ainakaa ilmoitusta asiasta..
petarista oli joku puhunu, ni mä meinaan hommata sellaisen ohkasen petarin kyllä, helpottaa lakanoiden vaihtoa ja on helppo pestä sit..
ja taas kerran uusille tervetuloa mukaan :flower: =) kiva et prukka vielä tässäkin vaiheessa lisääntyy...
nyt suihkuun ja asettelemaan ihteensä nojatuoliin pakoa katsomaan... :wave:
peikko ja poitsu 26+4