Jeps, minäkin täällä taas pitkästä aikaa. Np-ultra oli viime viikon keskiviikkona ja siellä kaikki kunnossa, vaavi heitteli kuperkeikkaa ja heilutteli kovasti ja perjantaina kuului sydänäänetkin. Tosin pienempi meidän vaavi oli viikkoihin nähden, mutta epäselvät kierrot entoi sen jo arvatakin. eli neuvolan mukaan viikkoja nyt 13+6, mutta ultran mukaan vasta 12+2, laskettu aika siis siirtyy jonkin verran, mutta eipä se tutkija-täti sitä vielä kuitenkaan vaihtanu, sanoi vaan että jatketaan nyt näillä rakenneultraan asti. Jotenki tuntuu että junnaa nyt vaan paikallaan ku takapakkiakin mentiin.
Semmosta piti kysästä, että mitäs luulette, kuinka paljon paino saa laskea tässä alkuvaiheessa? Mulla nyt viikolta 9 laskenu tähän mennessä 4,5kg, lähtöpainossa ylimäärästä ehkä 7kg. Paha olo vaivaa ja oksennellutkin olen, ruoka ei maistu!!! Kaippa sekin sitten kohta loppuu!!! Hope so! Ei oo vielä oikein odotuksestaka päässy nauttiin, ku olo on tällänen!
Nyt pitänee jatkaa töitä!!! |O
Semmosta piti kysästä, että mitäs luulette, kuinka paljon paino saa laskea tässä alkuvaiheessa? Mulla nyt viikolta 9 laskenu tähän mennessä 4,5kg, lähtöpainossa ylimäärästä ehkä 7kg. Paha olo vaivaa ja oksennellutkin olen, ruoka ei maistu!!! Kaippa sekin sitten kohta loppuu!!! Hope so! Ei oo vielä oikein odotuksestaka päässy nauttiin, ku olo on tällänen!
Nyt pitänee jatkaa töitä!!! |O