HELLOU!!!! Mä en oo päässy linjoille ollenkaan muutamaan päivään... en tiiä mikä....Tonne normaaliin osioon oon kyllä päässy ja kirjotellu mut tänne en millään...
Meikäläinen lähtee sitten maanantaina kokoarvioon...
Sf mitta oli pompannu kauheen näkösen kurvin yli käyrien ja oli siis 36.5
Ja olo on niin mahdoton että takuulla on nyt hieman isohkoa tavaraa... Peppu tuntuu tossa pallean yläkohdassa ja pää haaroissa... iik...
Ja tosta kutinasta... En oo ees tajunnu että se kutina tuntuu tollee... En oo siis huomannu sanoa kellekkään neuvolassa tai missään kutinasta vaikka mulle tulee välillä semmosia oikeen kutkukohtauksia että joka puolella kutittaa ihan hurjana... Mut sitte se menee ohi eikä esim vähän ajan päästä oo mitään.
Mä oon ajatellu että se liittyy noihin turvotuksiin,kun tuntuu kutisevan vaan turvonneista kohdista.eli nilkat,sääret,maha ja käsivarret... Luulin että se kutisee vaan kämmenistä ja jalkapohjista kun on vakavaa... apua
ja varsinkin nyt kun luin teidän kutinoista ni johan mua kutisee joka kohasta,varsinkin noi raskausarvet....
Nii joo ja kun mua kutisee joka talvi tää iho... niin siksikään en oo ajatellu sen olevan mitään kummempaa... :ashamed:
Hitsi ku mä oon taas ihan ulkona teidän jutuista...
No mä äkkiä ne neuvolakuulumiset vielä laitan ja koitan sitte pyrkiä kärryille vielä...
Eli paineet 118/82 (lähenevät uhkaavasti toisiaan)
pissa puhdas
paino + 600 viime viikosta...eli taas ollaa lähtöpainossa... neuvolantäti jo alkoi nauramaan että jaaha, tällä viikolla näin, päin,ensviikolla taas laihdutetaan vai?
ja se sf oli tosiaan sen 36.5cm ja tuo mun neljäkilonen kuopus oli vasta juuri ennen syntymää mittana 36...iik.
sydänäänet 140
turvotusta alkaa jo olemaan ihan kunnolla, sormukset vihdoin luovutin pois sormesta...
No niin eli asiaan sitten taas... mä koitan nyt äkkiä lukea ja olla jossain kärryssä...
Siis mitä apua... ONNEA Lizardus... Mulla on menny koko vauvauutinen AIVAN ohi.... iiiiih... =) :hug: :flower: :flower:
Ja siis mitä onko Meiming kanssa viimosilla metreillä??? Nyt äkkiä en löytäny hältä uudempaa viestiä ton supistelujen jälkeen.... ???
Siis mä oon niin sekasin näiden kirjotusten kanssa ja lapset roikkuu lahkeissa,että eihän tästä mitään tule....
Koitan palata myöhemmin lueskelemaan ja yrittämään pysyä kärryllä...