Huh kun on taas paljon tekstiä tullut, meni aikaa kahlatessa läpi..
Saapikselle, Meimingille ja
Lellulle onnittelut vauvautumisen johdosta! :flower: :heart:
Pikkupeikolle perheineen myöskin onnittelut kun saitte vihdoin pienen kotiin. :heart:
Synnytyskertomuksia luen mielelläni minäkin ja kuulumisia siitä miten elämä vauvan kanssa on lähtenyt sujumaan!
Ehkäisystä ollaan jo juteltu, muttei olla mitään vielä päätetty. Mehän odotetaan nyt esikoista ja haluttaisiin kyllä useampi lapsi. Välttämättä ei siis tarvittaisi ehkäisyä ollenkaan..
Mutta saa nyt sitten nähdä miltä elämä näyttää vauvan syntymän jälkeen. Kauhean isoa ikäeroa en mielelläni lasten välille ainakaan tieten tahtoen haluaisi, mutta eihän sitä ikinä tiedä kuinka kauan aikaa tärvääntyy ennen kuin tärppää.:saint:
Oon ihan kauhulla lukenut
Katjan öisistä vessakäynneistä, missä välissä sitä ehtii nukkua?
Tosiaan kunnon treeniä vauvaa varten jo näin etukäteen..Itse nukun yöt edelleen läpeensä joko käymättä vessassa ollenkaan tai max. yhden kerran käyn vessassa..Sekin yleensä on työn ja tuskan takana, että saan itseni kammettua ylös sängystä vaikka olisi kuinka kova hätä..
Mutta mulla taitaakin olla harvinaisen hyvät unenlahjat, sitä mieskin on joskus ihmetellyt kun mua ei saa hereille ei sitten millään.
En olisi uskonut sanovani näin, mutta
haluan jo synnyttämään! Sinänsä olo on ihan hyvä, mutta ei malttaisi enää odottaa. Myöskin vauvan painoarvio oli 2,8kg jo rv 35+6 eli isokokoista vauvaa tännekin povataan. Saisi siis mun puolesta tulla ajoissa ulos! Koiran kanssa oonkin nyt lenkkeillyt ahkerasti ankeasta säästä huolimatta, mutta tuntuu supistukset hävinneen kokonaan heti kun viikkoja tuli 37 täyteen.
Vatsa on kyllä laskeutunut jo tosi alas ja jalkoväliin/alavatsaan vihloo, mutta muuten ei olekaan mitään merkkejä siitä että Baby haluaisi yksiöstään ulos tulla.
Kolmesta ässästä on kaksi käytössä, saunaa meillä ei valitettavasti ole. Täytynee lähteä vuodenvaihteen jälkeen anopille saunomaan.
Iidukka & Baby rv 37+4