Pallonilkka Nuuskis ilmoittautuu, voi kiesus kun näkisitte mun nilkat niin ette olisi yhtään kateellisia
No en valita, olen sentään tänään ulkoillut ja nukkunut 3 eri tirsat. Siis ehkä mä käyn sitä rautaa ostamassa, kun tuntuu et aina voisi nukkua. Varsinkin kun on jotain tehnyt niin levätä pitää.
Meillä on supistellut koko päivän, mutta kuten Saaru niin mitään ei tapahdu ainakaan 3 viikkoon. :kieh: :kieh: Mutta siis ihan semmoisia mukavia suppareita ollut ja tulee niinkin mukavasti kun nousee seisomaan...ah ja voih. Toivon kuitenkin että ne saisivat jotain aikaiseksi, toivossa on siis hyvä elää.
Me ollaan pidetty isännän kanssa yhtä kohta 8 vuotta, ei olla kihloissa eikä naimisissa, ja tavattu ollaan netin kautta. Kaikkea sitä ihminen nuorena tekee, nyt ei tulis mieleenkään lähteä jonkun oudon kaa treffeille. Hoh hoijaa, niin ja toinenhan meille on tulossa.
Huomenna mennään anopille joululounaalle, ihana kun ei tarvitse itse tehdä ruokaa vaan pääsee valmiiseen pöytään. Keittiöalan immeisenä sitä jotenkin ei kiinnosta aina tehdä itse enää kotona ruokaa, vaikken nyt töissä niin joka päivä ruokaa tehnytkään, mutta kuitenkin.
Mutta nyt mä taidan lähteä tuonne peiton alle kun meidän nuori herra herää kuitenkin taas puoli viiden aikoihin...Tai sit voi olla et mä roikun täällä vielä hetken.
Nuuskis ja potku-karate Irmeli