*Tammikuu2008*HEINÄKUU

josefiina kiva sinänsä kuulla et on joku muukin saman ongelman kans pähkäilemässä, kun kerran yleistä tuo on.. katottiinko sulla istukan virtaukset samalla ku tutkivat istukkaa?

pikkugreippi inana masu pötsi sinullakin jo... :heart:

lisäilin profiiliin myös 12+3 viikolla otetun kuvan pötsistä.. onhan se ehkä hiukan siitä venyny mut ajattelin joskus rv15 sit päivitellä kuvaa... ;)

tää on lährössä töihin.. ihan kivaa välillä ku kokin hommien lisäks oon tarjoilija keikkoja tehnynnä tuonne laivalle... :) ompahan muuta ajateltavaa kun koko ajan maha ja sen nippailu.. ainut mikä pelottaa on se et jos siellä rupeaa vuotamaan, ni sieltä ei sit pääsekään rantaan ja sairaalaan kovin nopeasti... :| mut toivon parasta et jää miettimis asteelle tuollainen... :)

ps. lindexillä jyväskylässä oli mammalappuhaalareita ja ihan mammafarkkuja alessa, koot tais olla 32-aina jonnekin 44 asti.. et täällä päin vaikuttavat vinks...
 
Mä kävin Myllyssä pari päivää sitten ja löysin aivan ihana äippäfarkut Lindexistä. (mun normivaatteet ei mahu enää päälle, sen verran tiukkoja ovat) Ne oli tummat farkut, jotka tosi huolitellut farkuiksi ja niissä oli kivoja yksityiskohtia. Farkkuosa tuli mahan alle ja siihen sai vyön. Mahaosa ei ollut resoria, mutta joustavaa puuvillakangasta, ja se oli musta se kangas. Jotenkin kivasti sijoitettu kanssa se mahakangas, että se alkaa n. 5cm farkkujen reunan alapuolelta, että se näyttää kuin olisi aluspaita housuissa, eikä se näytä kuuluvan ite farkkuihin. ja mahakankaassa oli se kiristysnauha mahan yläpuolella. Tietty siinä on paita päällä ettei se siis normaalisti näy, mutta kuitenkin.. (mahtoiko kukaan ymmärtää mitä yritin selittää :ashamed: )

No, niitä oli yhet jäljellä ja ne oli just mun kokoa 36 ja vielä kaiken lisäksi normaali hinta 40?, josta alennusta 70%!!! eli 12? tuli hinnaksi
Tosi hyvä löytö, noilla kelpaa syksyllä opiskella.. ja lahkeet oli sellaset suorat/hiukan kapenevat) eli pysyy hyvin taitettuna tällasella lyhyellä pätkällä ku oon.

Väsymys
Eilen olin niin poikki ku voi olla. aamusta 10 heräsin ja laitoin esikolle aamupalaa ja torkuin 2 saakka ku mies kattoi pikkusta sit kahdeksalta illalla ei enää meinannut silmät pysyä auki ja torkuin koko illan, kunnes söin jotain ja menin yöunille :eek: Ens tiistaina katotaan Hb nlassa tän takia...

Nälkä
Mun lempparikirja on nykyään keittokirja, ihan oikeesti, mä haaveilen kakista ihanista ruoista koko ajan ja syön välillä 3 lämmintä ateriaa päivässä. :eek: Viime raskaudessa en syönyt läheskään näin paljon. Nälkä koko ajan, mutta ei tee mieli epäterveellistä, oon alkanu syödä lähinnä tummaa, kokojyväleipää, maidon vaihtanut kevyestä rasvattomaksi, monet tuotteet vaihtanut kevyempiin ja olen kiinnittänyt huomiota hyviin rasvahappoihin jne... Ja juon vettä joka lämpimällä aterialla varmaan 5dl :eek: ja maitoa menee sitten ihan muuten vaan vaikka kuinka!! Mutta mitään epäterveellisiä, rasvaisia, sokerisia ym ei edes tee mieli. Ja mun ateriat on sellasia ettei ne oo isoja kerralla, mutta syön usein, silti paljon enemmän kuin yleensä, mutta onneksi terveellistä! :p :p :p


PrincessOfAcco, huomenna viikkoja 15!
 
Alkuperäinen kirjoittaja shakki:
Stoppis: Jonkin verran on tullut tuolla Jumbossa kierrettyä, kun melkein nurkalla asun . :) Lindexillä oli alen alkaessa ainakin niitä lappuhaalareita -70%, mutta olivat valitettavasti vaan pieniä kokoja. Ne oli ainakin silloin laitettu vähän hassusti "normaalien" vaatteitten joukkoon, eli kantsii penkoa niitäkin tankoja. Siellä varsinaisella mammaosastolla oli jotain kesävaatealeja. Henkkamaukan ale on multa mennyt ohi, tai sitten se ei oikein ole alkanutkaan. Muutama hassu imetyspaita on siellä ollut alennuksessa. Stokkalla on kanssa pieni valikoima mammavaatteita ja jotain oli myös alennuksessa, kun viimeviikolla pikaisesti kävin katsomassa. Ne vaatteet on "piilotettu" sinne vauvojen vaatteitten keskelle. Mukavia shoppailuja teille!
Kiitos tiedoista :D Just pieniä kokoja saisikin mulle olla! Ärsytti kun täällä kotosalla just Lindexillä pengoin sitä -70% rekkiä, niin siinä oli vaan semmosia jättikokoja! Ainahan se menee just niin, että isommat ihmiset löytää alerekistä vaan pieniä vaatteita ja pienet ihmiset vaan isoja vaatteita! Ja toinen että jos etsit tytölle vaatetta, niin ei löydy kun poikien vaatteita ja toisin päin!
No, näillä vinkeillä kuitenkin painun huomenna penkomaan - kiitos sulle! :flower: :D
 
Hampaat kalisten jännityksestä me sitten mentiin ekaan ultraan (siis ikinä, eka lapsi) ja en eka uskaltanut katsoa monitoria. Mutta sitten kun vilkasin, olikin siellä "pussissa" ihan selkeästi vauva. Se oli paljon lyhempi, vasta vajaa 4cm, luulin sen olevan jo jotai 10cm. Eka se ei liikkunut ja ihmettelin että onkohan tää niin vanha ultrakone, ettei se sillai liikkeitä aisti, mutta sitten lääkäri herätteli sitä ja se rupes hulluna jumppaamaan. Kyyneleet valu silmistä ja olo oli aivan uskomaton. Oikeasti, siellä ui koko ajan joku mun matkassa, mitä ikinä mä teen.
Sääli, ettei puoliso päässy. No pääsee sit ensi viikolla np-ultraan. Yhden foton sain matkaan jota nyt sit perheen voimin kuolataan..
Masuista vielä, että mulle ihana neuvolatäti sano, että jos ei paljoa vatsaa ennestään, niin kyllä jää housut nopeasti pieneks ja näin mulla jo tässä vaiheessa kaikki housut jääny pieneks. Ja ei haluis kuristaa toista. Ja sitä paitti rakossa jatkuvasti niin paljo pissaa että ihan senkin puolesta.
Voi tätä iloa. :flower: :whistle:
Blanca 10+6
 
Olen ihmeissäni ja järkyttynyt. Kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa profiiliani ja huomasin että minun REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkillä ja profiililla on osallistuttu keskusteluihin ja tuo osallistuja EI TODELLAKAAN ole ollut minä, vaan joku on pystynyt käyttämään minun nimimerkkiä!!!! Laitoin jo ylläpidolle asiasta noottia. Nuo keskustelut ihan vilkaisulta vaikuttivat asiallisilta, mutta miten voi olla mahdollista että joku voi käyttää toisen nimimerkkiä???? Eniten huolestuttaa että tämä kyseinen henkilö on päässyt näkemään myös henkilötietoni, jotka olen antanut rekisteröityessä.

Olkaa tarkkoina! Seuratkaa profiilianne ja siellä juoksevaa listaa viimeisistä keskusteluista joihin nimimerkillänne on osallistuttu!

Pistää vihaks!!!! Murrrrrrrrr
 
[/quote]Blanca: Masuista vielä, että mulle ihana neuvolatäti sano, että jos ei paljoa vatsaa ennestään, niin kyllä jää housut nopeasti pieneks ja näin mulla jo tässä vaiheessa kaikki housut jääny pieneks.
Mua rupee kohta huolestuttamaa kun mahaa ei ole vielä(kään) yhtään. 15 viikko alkaa huomenna ja vatsa on edelleen yhtä litteä kuin alussa. Minullakaan ei tuota vatsaa ole ollut ennestään yhtään ja kaverit povasti että vauva näkyy jo viikolla 5. Kaikki vanhat vaatteet mahtuu päälle ja painoa on tullut korkeintaan kilo lisä. Alkaa huolestuttaa että onkohan kaikki kunnossa. Pari viikkoa sitten np- ultrassa kaikki oli kyllä hyvin. Muita littanoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miumau:
Olen ihmeissäni ja järkyttynyt. Kävin pitkästä aikaa vilkaisemassa profiiliani ja huomasin että minun REKISTERÖIDYLLÄ nimimerkillä ja profiililla on osallistuttu keskusteluihin ja tuo osallistuja EI TODELLAKAAN ole ollut minä, vaan joku on pystynyt käyttämään minun nimimerkkiä!!!! Laitoin jo ylläpidolle asiasta noottia. Nuo keskustelut ihan vilkaisulta vaikuttivat asiallisilta, mutta miten voi olla mahdollista että joku voi käyttää toisen nimimerkkiä???? Eniten huolestuttaa että tämä kyseinen henkilö on päässyt näkemään myös henkilötietoni, jotka olen antanut rekisteröityessä.

Olkaa tarkkoina! Seuratkaa profiilianne ja siellä juoksevaa listaa viimeisistä keskusteluista joihin nimimerkillänne on osallistuttu!

Pistää vihaks!!!! Murrrrrrrrr
hmm.. ompas omituista.. minulle kun kävi samoin.. tosin en ilmotellu sitä mihinkään ja poistin viestit joita en oikeasti ollut kirjoittanut.. jostain syystä ne kun kävin katsomassa oli niin että sain ne poistettua... mutta huomasin päivämääristä että ne on olleet ennenkuin minä olen täällä alkanut kirjoittelemaan että ilmeisesti minulla on sattunut olemaan sama nimimerkki ja jotenkin mennyt sekaisin.. luulisin.. meneeköhän nuot nimimerkit vanhaksi jos ei pitkiin aikoihin kirjaudu sisään..
 
peukaloinen, nuo viestit joita siis en itse ole kirjoittanut oli kirjoitettu jo joskus toukokuussa. En kyllä osaa yhtään aavistaa mistä kyse. Odottelen nyt onko ylläpidolla jotain pätevää sanottavaa. Tai sitten nämä raskaushormonit on sekottanut niin pään, että olen tietämättäni käynyt täällä keskustelemassa miehen liian suuresta peniksestä... :$ :LOL: :LOL: :LOL: no huh...

Mutta... Täällä kans yks "littana" =) Eli masua ei vielä näy, taikka onhan tuo oma pömppis, mikä on ollu jo ennestäänkin. Kuvittelin vaan että pienikokoisena ihmisenä maha pullahtais nopeesti näkyviin, mut ei. Pari viikkoo sitten ostin muutamat uudet kesävaatteet edelleenkin kokoa 34/36. Mietin kyllä että tuleekohan hukkaostos, jos mahdun niihin vaan hetken, mut näyttää siltä että kesä ehtii mennä ohi, ennen kun tarvii isompiin vaatteisiin siirtyy. Pöh! ;)

Ootteko muuten huomannu että tulevan syksyn/talven vaatteet suosii ihan kympillä odottajia? Tunikoita ja pitkähelmasia neuleita ja puseroita. Ei tarvii kun housut hommata mammaosastolta =)
 
Sullahan taisi olla eka? Ei tosiaan tarvitse olla huolissaan! Mullakin ensimmäisestä oli lautavatsa tooosi pitkälle ja painokin alkoi nousta vasta jotain puolenvälin paikkeilla! Olin siitä itsekin silloin huolissani, mutta silloin neuvolatäti rauhoitteli, että jos ei ole lihovaista sorttia, niin kroppa saattaa "pistää vastaan" sille painonnousulle. Ja toisaalta mulla oli silloin niin timmit vatsalihakset, että kai silläkin oli osuutta asiaan.

Toisesta masu pullahtikin sitten paljon nopeammin esiin ja nythän on sitten ollut turvotusta jo ihan alusta asti :eek:

Eli älä huolehdi yhtään! Lisäksi jos olet pitkä, niin pitkillä ihmisillä masu saattaa olla ulospäin hyvinkin pieni - kai heillä on jotenkin sitä tilaa enemmän sisuksissaan :)
 
Ei kukaan ole juuri teidän nimeänne käyttänyt keskusteluissa! Vaan se on ollut ennen uudistusta joku harmaa, jolla on ollut sama nimi ilman rekisteröintiä ja sen uudistuksen jälkeen kaikkien näiden harmaiden viestit muuttuivat mustien viesteiksi!

Musta Vieras-nimimerkkikin sai omakseen myös harmaiden vieraiden viestit ja niitä riittää... typerää, mutta niin se vain on :/ .

Ja mun käsittääkseni mustat pystyy poistamaan nuo harmaiden kirjoittelijoiden viestit... kokeilkaahan ainakin, tuskin niitä kukaan kaipailee ;) :ashamed:
 
Itse eksyin eilen ensimmäisen kerran vauvavaate osastolle, mutta jotenkin häkellyin siellä enkä sitten osannut mitään ostaa. Aikamoisen tunneryöpyn kylläkin koin, kuten monena muunakin päivänä. Eilen katsottiin meidän häävideota, olen siis aika tuore vaimo , ja sitä katsellessa vuodin kun niagaran putous.. :LOL:
töistä: työskentelen autististen parissa ja mun pitäisi elokuun alussa oman asiakkaan äidille ilmoittaa että lähden pois joulukuussa. Jotenkin tuntuu hassulta ilmottaa näin aikaisin, mut he tarvitsevat aikaa hommata uuden työntekijän ja mun täytyy ehtiä kouluttaa se.

Muuten olo on ollut ihan ok, pientä juilintaa masussa on päivittäin :)

pippuri: joko kantoliina on mennyt?


jenni & hajuherne 13 +0
 
Ei kyllä muista että oltaisi mitään virtauksia istukasta katsottu :| No minähän olen käynyt useampaan otteeseen naistenpolilla juuri näiden vuotojen takia ja ultrattu ollaan viisi kertaa mutta kun elämää on kohdussa eikä vuoto ole ollut kirkasta ja hurjaa niin eipä sitä olla sitten tarkemmin tutkittu. Tänään mulla on vatsa ollut kipeä kuten menkkojen aikaan mutta nyt hiukan hellittänyt ja vuoto jatkuu |O
Toivottavasti sulla ne loppuu niin mullakin on toivoa ;)
 
ja kirjotin yleisellekki puolelle sieltä uutisia. eli kävin tuossa äitipolilla ja sain siellä kuulla että mun kohdussa on väliseinä ja kohtu on muutenki sydämenmuotoinen.

onko kellään kokemusta asiaan? vaikuttaako mitenkään raskauteen? saan polilta myöhemmin lisätietoa kun kätilö keskustelee lääkärin kans mutta onko kellään jo näin aikasemmin tietoa asiasta?

muuten kaikki oli ihan ok. pääsen taas parin viikon päästä uusiks ultraan. kiva nähä pikkuista :D
 
Voi kun on tullut niin paljon tekstiä, en muista ees enää mitä kaikkee piti kommentoida... Voi kumpa teillä pikkupeikko ja josefiina loppuisi jo nuo vuodot ja polilla ramppaaminen, onneksi kuitenkin kaikki on hyvin.

Tervetuloa kaikki uudet :flower:

Ihania masukuvia teillä jo =) Mä en oo viä laittanu, yks kuva on kyl otettu, jospas tässä ryhdistäytyis ja laittais sen.. Mutta kun on niin poikki aina työpäivän jälkeen että oksat pois, harmittaa vähän kun ei oo tullu liikuttuakaan juur, no onneks työmatkat meen pyörällä ja töissä joutuu juokseen koko ajan.. Tänään kuitenkin raahauduin kaupungille ostoksille, ostin ihan verkkarit ja muutamat t-taidat ja hupparin sekä alushousuja.. äippävaatteita kävin katselemassa, mutta en viä ostanu, ale tuotteet on lähes kaikki kesämallistoo, ja niihin en laita rahaa.. Jos mä nyt viä kuukauden päivät pärjään näillä, siis omilla löysemmillä malleilla, kun kuitenkin tuo työmatka on noinkin lyhyt ja jos tää väsymys viä pitkälle jatkuu, ni ei tuu kyllä reissailtua paljoo. Saas ny nähä kuin käy.

Tarvikkeista sen verran, tai oikeastaa vaunuista, että kyllä me taidetaan niihin Hartaneihin päätyä, vanhoja kuoseja saa syksyllä jo suomestakin edullisesti, lähinnä sen takuun takia ajattelin ihan suomesta ostoa, jos sitten kuitenkin tulee jotain, ni mitäs sit tekee kun ne on tilattu jostain.. Kuules Jonnap sen verran viä utelen sun vaunuista että onko ne jotenkin leveemmät kun muut? Kun sellaista luin ja me kun käytiin kattomas niitä, niin ei siltä ainakaan näyttäny..? Niin ja tiedätko tosta takuusta, jos tilaa netistä? Me siis pari päivää sitten käytiin "koeajamas" vaunuja =) Niin ja alesta mukaan lähti yks 68 cm nalle puh body, se oli niiiiin söpö =)

Enempää en kyllä nyt muista mitä piti kirjoittaa, mutta eiköhän sitä tässä jo oo ja lisää kerkee taas kirjottaa =)

Nii tuosta vatsasta, mulla pömpöttää jonkun verran, varsinkin nyt tuntuu siltä että tässä viikon sisällä pömpähtänyt oikein kunnolla ja vaaka näyttää hurjaa lukemaa.. Pituutta 180 cm, mulla ei kyl näytä hukkuvan pituuteen =) Se on kans niin yksilöllistä, toisille ei tuu kun pieni kumpu koko aikana ja toiset näyttää plussapalloilta (mä kyl kuulun jälkimmäiseen ryhmään) =)

Ja vielä tammikuiselle, en ole kuullutkaan moisesta sydämmenmuotoisesta kohdusta.

pullanmuru ja baby-mäx 13+5 (nyt tää aika kyl tuntuu juoksevan jo)
 
tammikuinen
en halua mitenkää säikäyttää tms enkä missää nimessä pahaa mieltä sinulle,ja tämä seuraava juttu mitä kirjoitan on siis minun kohdalle kerrottua... mut siis mullahan oli epäily et olis väliseinä kohdussa, ja sanoivat sen aiheuttavan/altistavan keskenmenolle... :ashamed: mulla sitä ei kuitenkaa ultrissa ole näkyny ja olikin tarkoitus viimeisimmän km jälkee kuvata kohtu sisältä päin nukutuksessa, mitä ei siis keretty tekemää... mut kuulemma tuo ongelmia tuo raskauteen jos on kohtu 2eri osassa... toivota nyt et asiaan sulla tulis kans joku hyvä ratkaisu ja raskaus jatkuis normisti.. sitä en tiiä onko mahd että se väliseinä repeis ku vauva kasvaa? tai et sielä on liian ahtaat oltavat ja esim syntyis liika aikaisin... tms?? mut toivottavasti saat pian selkoa tilanteesee... :hug:

täällä iltaa kotona vietellessä pyörii taas kaikki asiat päässä ja tuntuu olo jotenki herkälle ku näki vauvan niin ihmisen näköisenä tänää... harmittaa vaan ettei saanu kunnon kuvaa, se on sellainen vauhdista pysähtyny/liikahtanu otos mitä ei paljon esitellä tarvii koska vauva näyttää ihan pelkältä möykyltä siinä.. lopuissa kuvissa oli kuva ihan pään sisällöstä,selkärangasta ja sormista/varpaista mut niitä en saanu ku tartti niitä lääkäri johonkin... :( noh ens torstaina on neuvola ni ilmeisesti siellä taas ultrataa... :heart: sit ei olekaa ku se rakenne ja oma kustanteinen 4D sit näkeekin vauvaa seuravan kerran synnytystapa arviossa ja sit sylissä toivottavasti... :heart:

pullanmuru kirjoitteli tuossa et aika tuntuu juoksevan jo ni täällä ihan samanlainen olo.. mulla on nyt seuraavana tässä odotuksessa et tulis se 4D/rakenneultra ja kovasti odotan et tulis rv25 täytee ni vauvan selviytyminen ennen aikaisesta synnytyksestä on jo sit varmemmilla vesillä.. kaikee sitä ihminen odottaakin... :D
 
Via82: Pakko uskoo, tää on niin yksilöllistä hommaa tää raskaana olo, että kaikilla varmaa eroaa somasti nämä jutut.
Minun pitäisi tänää kertoa meidän isälle ja asuu aika kaukana joten aattelin vaan tiputtaa sähköpostiin ultran kuvan ja kattoa mitä se siitä rakentelee, hih.
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!! :wave:
 
Ihme homma, mä olen nyt oksennellut monen yönä ja muutenkin on nuo unoset hiukan hukassa. Äitille (oon äiskän lelli :D ) kun juttelin, niin sano et vois olla etten juo tarpeeksi, nestehukan oireita siis, mutta tiedä häntä.
Nähtiin tuon ukko kullan kanssa tänään yks yhteinen tuttu jolla on tän kuun lopulla laskettu aika. Oli aikas järkytys tajuta kuin hemmetin SUURI mustakin vielä tulee...eihän sen masun kans taas saa ees sukkia jalkaansa, ei nää ees varpaitaan, ja on muutenkin sellainen avuton norsu =) Noh, eipä sitä sitten montaa kuukautta kestäkkään, onneks.
Kaivelin tuon vanhan äitiyskortinkin tänään esiin. Oli hauska katsella sitä ja muistella. Ajattelin sen neuvolan tädillekkin viedä näytille kun täällä meillä päin ei neuvolassa ollut tietoja edellisistä raskauksista, aika kummallista.

Tulipas taas kirjoiteltua pelkkää omaa napaa, mut yrittäkää ymmärtää, tälläi yöllä kun ei kovasti tekemistä ole paitsi valitella surkeeta elämäänsä =)
 
Pullanmuru: Uskon ettette tule pettymään! On ne sen verran kivat menopelit, että ainkin itse innostuin käppäilemään päivittäin monta kilsaa - siinä raskauskilot sai kyytiä! Lisäksi sitten myös ihan juoksurattaina käytetty, joten todella huiput ovat nuo rattaat!
Ei ne mielestäni ole mitenkään sen levemmät - mahtuu hyvin kaikista oviaukoista. Renkaathan on aika leveät, joten tuovat hyvin vakautta alustalle. Täällä Singaporessa niitä jaksetaan aina ihmetellä ja kyselevät mistä moisia saa.. Täällä kun kaikki käyttävät sateenvarjorattaita, niin kyllä erottuu joukosta! hehe Kutsunkin niitä meidän "citymaasturiksi" ;)

Meillä toimi tosi hyvin kyllä se takuuhomma Saksaankin. EU;han taitaa velvoittaa jotain kuluttajasuojaa...nyt en vain ihan tarkalleen muista miten menee. Anyways, niin asensin hiukan väärin aurinkosuojan rattaaseen, kun kokosin niitä tohkeissani ja yksi pala siinä meni hiukan väärin :ashamed: Noh, ei muuta kun s-postia myyjälle vaan ja parin viikon kuluttua tuli uusi suoja (saatiin jopa pitää se vanha suoja!)! Ei siis mitään nikottelua vaikka olin valmis siitä maksamaankin, mutta tosi reilua toimintaa oli - ja tämä siis sieltä pingpong-onlinesta. Mutta jos samalla hinnalla Suomesta saatte, tai ei ole tiukkaa euroista, niin toki voi täältäkin ostaa! :)

Joko olette koppaa miettineet? Meillä käytössä se pehmeä ja se on ollut tosi hyvä - kevyt ja helppo kantaa vauvaa siinä, plus että myöhemmin siitä saa isommalle lapselle jalkapussin (kun poistaa sisältä ne tukirakenteet).

...oih tässä ihan innostuu, kun saa sitten laitta seuraavan beibiksen sinne =)
 
Pikkupeikkomulla on jo 2 lasta eikä aikasemmi raskaudessa/synnytyksessä oo ollu mitään ongelmia. todella helposti oon raskautunu aina. jännä kun tätä ei ole aikasemmin huomattu vaikka monesti ultrassa käyny.

en usko että tommonen rakeenteellinen juttu voi kuitenkaan yhtä äkkiä tulla.. :)
 
Eka neuvola reissu tuli siis eilen heitettyä, ja kaikki oli onneksi ok. Siellä se pikkuinen teki jotain ihme "voltteja" eikä kunnon mittoja siis hänestä saatu. No mut sormia ja varpaita vilautteli välissä joten, saatiin varmuus että kaikki raajat on tallella. Voi että miten sitä herkistyy tuossa tilanteessa ku saa eka kertaa nähdä oman "pikkuisen" ja sydämen sykkeen :heart: sain myös ultra kuvan mukaan jota sitten ilta ihmeteltiin :D

Mammavaatteita olen kans myös jo ostanut H&M:ltä, kun ei normaalit vaatteet mahdu päälle, mut eipä ollu ale rekissä ku liian pieniä mulle joten normaali hintaiset sit ostin. Oli kyllä ihan kivat farkut niin ei harmita.

Seuraavan neuvola ajan sain kolmen viikon päähän ja l.a:n muuttivat takaisin siihen 9.1.2008 ei siis 10.1.2008 ja sairaala on siis KP-KS jonne synnyttään..
 
tammikuinen ni se on aika jännä homma... noh mulle sanottii siitä väliseinämästä noin mut eihän se tarkoita et sull akaikki olis ja menis samanlailla... :D ja tuskimpa onkelmia sit tiedossa on jos jo kaksi oot tehny... =)

JonnaP saanko udella mistä kärryistä te jutustelette? ku merki oli ihan outo tänne.. ni voisitko vaikka laittaa linkin sivulle mistä sais tietoa noista kärryistä?

en nyt muista sanoinko eilen et ollaa vähän ni ko lyöty vaunu kaupat lukkoo, et ostettii kaverilla muutaman kuukauden käytössä olleet vaunut... emmaljunga smart duo mallia -06 oli niiden merkki ja ne nyt sit ilmeisesti saapunee tähän meille ihailtavaks jo ensi viikolla... :) sit rupesin tuossa eilen miettii et mitä jos sittenkin haluisin ne matalammat kärryt,jne.. ku nää on aika ns korkeat isoilla pyörillä, et n helpot työntää talvellakin, ja kova kantokoppa siellä on.. ihastuin vaunujen käytännöllisyyteen, kun niistä lähtee se koppa kaikkinee päivinee irti,et ei tarvii jättää ku kerrostalon rappuun/varastoon se ratas osa, ni ei mene kankaatkaa huonoksi kosteudesta... mut kattotaa nyt, voihan olla et tulee hankittua vielä toiset kärryt ja nämä myytyä, katotaa paljon sitä rakastutaa näihin miehen kans.. ;)

tässä vielä osoite mistä lötyyy kuva meidän kärryistä, mut meillä vaan ovat toisen väriset http://www.akusherstvo.ru/images/magaz/emmaljunga_smart_duo_combi_10720_copper.jpg
meillä se väri siis buckingham... :) et sillain... noissa vaunuissa siis vissii vielä vuoden takuu ainakin jäljellä, et jos jota kuta ne kiinnostaa,kysellä saa, voi meinaan olla et myyn tosissaa pois ne ku ite haluisin kuitenkin vaaleampi sävyiset vaunut ehkä ja tosiaan matalammat.. (ku ite oon tällänen hukkapätkä)

mut eiköhän siinä taas ole jaariteltu tältä päivää, ni joo rusehtava vuoto taas loppui samoin maha kivut, et tiiähän noitsta... nauroinkin eilen kaverille et on se perkule ku piti päästä menkoista kokonaa eroo ja nyt ne tulee sit aina viikon välein... :LOL:

hei kymysys ootteko miettiny tai jopa päättäny lapsen kummi ehdokkaat? meillä on 3kummille kerrottu,ja ovat siis jollain tapaa nyt odotuksesta asti mukana lapsen maailmaan tulossa... :)

peikko ja veikko 13+6 :heart: (jee huomenna alkaa 14+0 eli 15rv)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:
hei kymysys ootteko miettiny tai jopa päättäny lapsen kummi ehdokkaat? meillä on 3kummille kerrottu,ja ovat siis jollain tapaa nyt odotuksesta asti mukana lapsen maailmaan tulossa... :)
Meillä pari kummia ainakin päätetty, ja ne kumpanenki tietää asiasta ja ovar innolla kns mukana odotuksessa. Toinen ei vain kuulu kirkko, mutta tehdään sille sitten oma kummitodistus:) Sitä vain ei virallisesti kirjata että ois kummi, vissiinkään. Vielä pitäisi kaksi kummia miettiä..

Meillä taitaa pikkupeikon kanssa vaihtua yhtä aikaa viikot, mulla huomenna jo 16+0 Hurjaa!

Mä en kestä, mulla on koko ajan ihan valtava väsy. aamut ei millää meinaa lähteä käyntii, koitan hommailla koko ajan jotain etten nukaha, mutta hetkeksikin ku meen sohvalle niin alan pilkkimään. Päikkärit koitan aina ottaa enne töihin menoa, mut silti koko ilta menee perusväsyneenä. Oiskohan taas hemppa niin laskenu? En tiä..
Ompa ainaki täällä pohjoisessa inhottavia ilmoja, sataa, sataa ja sataa taikka sitten on vaa hirmu märkää. Ei oikee ulkoilu ilmoja ja sisällä pojilla energiaa sitten riittää. Ihanaa kinastelua koko ajan *huoh*
Pitää lähtee taas leikittää niitä että vältytään tappeluilta.

Saaru
 
Juu toki udella saa :)

Eli kyseessä on Hartan -yhdistelmä, ja meillä käytössä ns joggerimalli/kolmipyörä vm-05 Hartan Skater X. Näyttäisi nykyään käyttävän nimeä Hartan Skater S, ihan sama paitsi että meillä etupyörä ei pyöri ja pyörien malli on meidän vanhemmassa versiossa hieman "litteämpi", mutta siis kanssa noita kennopyöriä jotka ei mene puhki. En nyt katsellut sen enempää, mutta siellä on varmaan jossain kuva myös kopan kanssa - eli käy ihan vastasyntyneestä lähtien.

Tässä suora linkki siihen Hartan Skater S-malliin www.pingpong-online.com - sivustolle josta me tilattiin hyvällä kokemuksella: http://www.hartan.de/produkte/main.php?artnr=2501-09-414&vari=5

Kannattaa muuten kanssa noita autokaukaloita bongailla Saksalaisilta saiteilta - ovat yleensä huomattavasti edullisempia kuin Suomesta ostettuna.
 

Yhteistyössä