Hei vaan pitkästä aikaa. En ole juuri kerennyt kirjoitella, mutta nyt vähän kuulumisia.
Ensinnäkin tervetuloa uusille! Meitä on jo hurja joukko!
Tänne on tullut niin paljon asiaa, et ihan kaikkeen ei voi kommentoida. Meillä mies ollut yövuorossa ja minä aamussa ja illat oltu rakentamassa eli aika liitoa tää meidän elämä. Onneksi mulla on väsymys helpottanut jo täysin! Olo on itseasiassa mainio =) Ja maha on aivan selkeä ja iso! Pari viikkoa kun vielä kestäis niin pääsis ostelemaan uusia vaatteita... Loma alkaa silloin, siis viimeinen lomapätkä.
Aamulla aloin soittelemaan Jyväskylän rakenneultrapaikkoja ja niiden hintoja läpi. No suosittelivat sitten jo varaamaan aikaa, koska jonoa on jonkun verran ja meillä vuorotyö eli ihan kaikki ajat ei käy. Nyt on varattu aika 30.8 Terveystalolle, silloin ollaan jo yli puolenvälin raskaudessa. HUI! lääkäri oli joku Löfhjelm (?). Tunteeko kukaan tapausta? Ketä oli Keski-Suomesta, huhuu?
Kävin eilen eka kertaa uimassa koko kesänä. Yleensä olen tosi innokas uimari, mut nyt vähän olen varonut ton masun takia ja sisko varoittelee koko ajan... No ihanaa oli, saunasta kylläkin järveen menin, mut ois tarennu kyllä ilmankin. Joskin vesisateen takia oli kiva istua saunassakin välillä. Nautin ihanasta yksinoloillasta kun mies oli illan ja yön töissä ja nyt yrittää nukkua, kun mä haluisin jutella rakenneultrasta... Torstaina seuraava neuvola, kyllä tää kuukausi on pitkä aika olla epätietoisuudessa, kun ei liikkeitä tunne eikä mitään. No toivotaan et sieltä sykkeet taas löytyy
Kai niitä liikkeitäkin pitäis kohta alkaa tuntemaan? Vai?
Meillä alkoi pitkät vapaat jee! Mäkin oon vapailla vaikka en öitä enää teekään, eikä mulle kai näin paljon vapaata kuuluis... No nautitaan!
Tuntuuko muista että tää raskausaika menee tosi nopeesti? Vastahan sitä teki testin ja viikoja oli jotain 4 ja nyt on menty jo yli 10 viikkoa eteenpäin...
Tuosta raudasta; lisää vissiin veritulppa riskiä, jos liian aikaisin syö. Mutta prinsessahan on jo niin pitkällä et ei pitäis olla mitään hätää.
Hienoa että
peikon koiraongelma ratkesi niin helposti ja hienosti. Meillä myös koira, mut sen verran pieni, et en usko omakotitalossa ongelmia tulevan. Ja uskon, että saan naapureilta hätätilanteessa apua myös.
Suonenvedot vaivaa myös täällä, pohkeet pahin paikka tällä hetkellä.
Siinä taisi tärkeimmät ollakin. Hyvää viikon alkua kaikille Tammisille!
Pore&Papunen 15+1
P.S. Löysin äsken koirasta isoimman punkin, mitä olen eläissäni nähnyt. Puistattaa vieläkin. Ällöttävää! Juu ei liity mihinkään mut piti kertoa