ja kiva saada tänne lisää myös meitä 70-luvun odottajia. Ei sillä, että haittaisi se, että suurin osa teistä tammimammoista on paljon nuorempial. Ikähän on vain numero . Onnea sulle esikoisen odotukseen. Oli pakko hypätä lohduttamaan sen verran, että vaikka ei masu ole vielä kasvanut, eikä liikkeitä tunnu, on kaikki varmaankin ihan hyvin. Raskaudet on todella yksilöllisiä. Jokaisen kroppa toimii tavallaan. Toiset oksentaa 24h/7vrk, toisilla ei ole ollenkaan pahaa oloa. Toisilla pullahtaa masu esiin rv 5, toisilla vasta loppupuolella. Ja sitten saattaa samalla ihmisellä olla raskaudet ihan erilaiset. Mulla esikosta ei ollut yhtään huono olo koko raskauden aikana. Maha tuli näkyviin vasta rv 20 jälkeen. Liikeet tunsin vasta n. rv 19-20. Tässä raskaudessa jäin töissä "kiinni" raskaudesta vkolla 7, kun maha oli niin selvä. Paha olo oli kokoaikaisena seuralaisena vkot 6-10, nyt pari viikkoa ollut helpompaa. Ja liikkeitä en vielä tunne. Kyllä se siitä, odota vaan. Ennen kuin huomaatkaan, sulla on masu ja pötkylä, mikä potkii niin vimmatusti, että maha tärisee =) . Tervetuloa tammikuun odottajiin.
Mä panikoin sitä huomista ultraa. Kun ei liikkeitä tunnu (no ei varmaan näillä viikoilla vielä). Ja jotenkin yritän valmistautua pahimpaan, vaikka toivon parasta. Ei sitä jotenkin esikon aikana osannut pelätä mitään, mutta kun on keskenmenon kokenut kerran (tai monet useammin) se pelko ei jätä rauhaan.
Clara ja Mötkö 12+2 kuittaavat
Mä panikoin sitä huomista ultraa. Kun ei liikkeitä tunnu (no ei varmaan näillä viikoilla vielä). Ja jotenkin yritän valmistautua pahimpaan, vaikka toivon parasta. Ei sitä jotenkin esikon aikana osannut pelätä mitään, mutta kun on keskenmenon kokenut kerran (tai monet useammin) se pelko ei jätä rauhaan.
Clara ja Mötkö 12+2 kuittaavat