Voiku pian tulisi paljon väkeä ja saatais face ryhmä perustettua. Ne on aina parahaita
@joulutoive sulla on kyllä jo vahvaa viivaa
@joulutoive sulla on kyllä jo vahvaa viivaa
Kyllä tuo mun mielestä ihan varmalta jo näyttääKiitos kuvasta, kylläpä helpotti että muillakin samaa huolta ollut mutta silti kaikki niinkuin pitäisi Pitää varmaan se digi jossain vaiheessa tehdä, mut tosiaan menee rahaa kymppejä näihin jatkuviin testeihin niin yritän vielä säästää
Jostain syystä aamulla tehdyt testit näyttää itsellä kaikista heikointa viivaa, testinä pc. Tämän päivänen dpo 13 alla.
https://aijaa.com/gKmLrY
Taas aloin jo itkua vääntää kun tuon pc:n tein, tuntuu ettei tästä tuu mitään ja taas varmaan joku kemiallinen. En ehkä malta oikein odottaa testiajan loppuun vaan teen johtopäätöksiä vitivalkoisesta keskeneräisestä testistä
Kävin päivällä apteekista taas kasettitestin ja siinäkin kesti ikuisuus, ennen kun viiva tuli näkyviin ja taitaa aika saman vahvuinen olla, kun eilen.
https://aijaa.com/6VPlX7
Jotenkin tuntuu että voiko noihin nyt luottaa. Sori tällanen valtusviesti, tsemppiä hurjasti kaikille
Mä en ole saanut vaikka menkat myöhässä eilen kun testasin 2-3pv.Testaatteko te vielä, ootteko saaneet tasavahvoja viivoja?
Jos folaatti on foolihappoa, aloitin heti kun plussasin aiemmissa raskauksissa söin jotain mama-vitamiinia mut mietin josko nyt söis ton foolihapon vaan erikseen. Miten te?Mä en ole saanut vaikka menkat myöhässä eilen kun testasin 2-3pv.
Käsittääkseni niillä viivojen vahvuudella ei loppuenlopuks ole niin merkitystä, koska tosi yksilöllistä miten ne alkaa vahvistua. Mutta kyllähän se mietityttää. Mä ajattelin vielä testata huomenna ja tulevalla viikolla parit liuskatestit ja sit tarvittaessa ostaa digin. Itseä myös vähän stressaa, koska taustalla yli vuoden yritys ja keskenmeno. Mutta ei auta kun ottaa rennosti ja toivoa parasta.
Ootteko muut aloittaneet jo folaatin syömisen?
Juu on, kirjotin eka väärinJos folaatti on foolihappoa, aloitin heti kun plussasin aiemmissa raskauksissa söin jotain mama-vitamiinia mut mietin josko nyt söis ton foolihapon vaan erikseen. Miten te?
Voi ei, noilla viikoilla vielä kemiallinen?! Isot pahoittelut, mutta ehkä pieni toivo on ennen kun alkaa vuotoMä poistun ryhmästä takavasemmalle. Ensimmäinen positiivinen testi ja heti kemiallinen. Tänään oli testi negatiivinen noin rv 5-1 eli nyt vuotoa odottelemaan.
Tsemppiä teille muille ja ei muuta uutta yritystä kohti vaikka v...ttaa enemmän kuin koskaan.
Samat fiilikset täällä, tää alku on jotain ihan jatkuvaa pelossa ja valmiustilassa elämistä. Taidan itekin huomenna soitella varhaisultaan aikaa, saadaan se kunnalliselta mun kohdun rakennepoikkeaman takia. Ei enää monta viikkoa siihenMä ostin multivita mama:n ja syön nyt niitä, oli tarkoitus ostaa jo yritysvaiheessa mutten vielä ollut ehtinyt.
@joulutoive Mäkin muistan sinut, ja ilahduin tosi paljon että olet täällä Toivon niin paljon että me molemmat, ja kaikki muutkin saa pysyä täällä loppuun asti <3
Mä tein digin 4+1 ja sain siihen raskaana 2-3. Ajattelin tehdä vielä yhden digin rv 5+, ja toivon saavani 3+. Pc:n liuskoja mun on pakko tehdä siihen asti että saan tasavahvat viivat, tää on mulle vähän pakkomielle. Apteekin testi on jo ihan melkein tasavahva. Varasin myös jo varhaisultran rv 6+5, se on helppo perua jos kesken menee.
Huh kun on ristiriitaiset fiilikset, niin paljon iloa mutta myös niiiiin paljon pelkoa!
Facebookkiin en kyllä vielä uskalla, sitten vasta kun ollaan varmemmilla vesillä.
Mulla huomattiin toisen km aikana rakennepoikkeama, ensin ajateltiin että kohtu on joko väliseinällä, tai herttamainen eli kaksi eri ’torvea’. Sain myös lapsettomuuspolille lähetteen ja siellä selvisi et kohdun yläreuna ilmeisesti roikkuu liian matalalla, ja tekee kohdusta normaalia poikkeavamman. Tuo väliseinämalli olisi kuulemma siitä hyvä vaihtoehto, että on helppo leikata pois, ja kuulostaisi loogiselta syyltä noille sun kemiallisille. Toivotaan nyt parasta@Ellinoora38 Pahoittelut ja voimia
@joulutoive Millainen kohdun rakennepoikkeama sulla on? Mähän kävin hiljattain yksityisellä kohdun ultrassa, jossa todettiin että mulla on hyvin matala septum, eli ohutta väliseinää kohdun yläosassa. Lääkäri mietti, että kemialliset voi johtua siitä että alkiot tarraa siihen väliseinään jossa veri ei kierrä kunnolla. Meillä olis itseasiassa vajaa parin viikon päästä aika julkiselle lapsettomuustutkimuksiin keskenmenojen takia. En halua vielä perua aikaa, jos tästäkin tulee keskenmeno. Nyt ollaan kuitenkin siinä mielessä pisimmällä kun aiemmin, että plussaviivat on vahvistuneet edes kohtuullisen hyvin.
Tein salaisen faceryhmän, ilmeisesti saan lisättyä sinne vain kavereitani. Laittakaa mulle viestillä nimi ja hyvät tunnistusmerkit profiilistanne niin lisään teidät väliaikaisesti kaveriksi ja lisään ryhmäänOnnea plussaneille. Täälä kans odotan face ryhmää. Tätä kun en osaa oikee käyttää
Kyllä mä uskon et voi lopettaa jo testaamisen. Onnittelut vaan, ja tarrasukkia.Tein nyt vielä iltatestiksi one stepin liuskan ja pc:n, ja nyt ollaan kyllä jo tosi lähellä leffaviivoja http://aijaa.com/w4e0MS Molemmat testit oli vahvistuneet tosi hyvin. Apua, pitäiskö sitä uskaltaa alkaa vähän luottamaan tähän? Tai ainakin lopettaa toi viivoista stressaaminen.