Tammikuiset 2020

Kiitos kuvasta, kylläpä helpotti että muillakin samaa huolta ollut mutta silti kaikki niinkuin pitäisi :rolleyes: Pitää varmaan se digi jossain vaiheessa tehdä, mut tosiaan menee rahaa kymppejä näihin jatkuviin testeihin niin yritän vielä säästää:giggle:

Jostain syystä aamulla tehdyt testit näyttää itsellä kaikista heikointa viivaa, testinä pc. Tämän päivänen dpo 13 alla.
https://aijaa.com/gKmLrY

Taas aloin jo itkua vääntää kun tuon pc:n tein, tuntuu ettei tästä tuu mitään ja taas varmaan joku kemiallinen. En ehkä malta oikein odottaa testiajan loppuun vaan teen johtopäätöksiä vitivalkoisesta keskeneräisestä testistä :confused:

Kävin päivällä apteekista taas kasettitestin ja siinäkin kesti ikuisuus, ennen kun viiva tuli näkyviin ja taitaa aika saman vahvuinen olla, kun eilen.
https://aijaa.com/6VPlX7

Jotenkin tuntuu että voiko noihin nyt luottaa. Sori tällanen valtusviesti, tsemppiä hurjasti kaikille:love:
Kyllä tuo mun mielestä ihan varmalta jo näyttää
 
Mäkin varovaisesti kurkin tänne, tänään rv 4+3. Ekaa toivotaan ja tää oli yk 8, keskenmenon pelko on vielä tosi iso. Mulla on useita varhaisia keskenmenoja/kemiallisia taustalla. Toivon niin paljon että tällä kertaa mentäisiin loppuun asti :love:

Mä myönnän olevani hullu ton testaamisen kanssa, kun pelkään niin paljon ettei viivat vahvistu tarpeeksi. Tänään toivoin että olisin saanut pc:n tasavahvat viivat, mut ei :unsure: Testaatteko te vielä, ootteko saaneet tasavahvoja viivoja?

Oireina täällä väsymys, arat rinnat, vatsan tuntemukset ja vihlaisut etenkin nopeissa liikkeissä, lievä huimaus ja närästys. Ruoka maistuu ihan hyvin eikä hajutkaan käy nenään.
 
Tervetuloa uusille, etenkin @peanut_butter muistan sut tuolta muista keskusteluista. Toivon todella et nyt on se teidän hetki, huippua kun oot täällä :giggle:!

Ite testaan vielä tänäänkin (dpo15) kun hermoilen noiden viivojen kans :ROFLMAO: mutta vasta päivällä.

Perustin fb-ryhmän meille, en laittanut nimeen mitään mikä välttämättä paljastaisi vauvaryhmäksi. Tarvitsen yhden kaverin että voin ryhmän lisätä, eli laittakaa mulle viestiä jos haluatte sinne mukaan :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: hamae ja Mollama
Testaatteko te vielä, ootteko saaneet tasavahvoja viivoja?
Mä en ole saanut vaikka menkat myöhässä eilen kun testasin 2-3pv.
Käsittääkseni niillä viivojen vahvuudella ei loppuenlopuks ole niin merkitystä, koska tosi yksilöllistä miten ne alkaa vahvistua. Mutta kyllähän se mietityttää. Mä ajattelin vielä testata huomenna ja tulevalla viikolla parit liuskatestit ja sit tarvittaessa ostaa digin. Itseä myös vähän stressaa, koska taustalla yli vuoden yritys ja keskenmeno. Mutta ei auta kun ottaa rennosti ja toivoa parasta.:rolleyes:

Ootteko muut aloittaneet jo foolihapon syömisen?
 
Viimeksi muokattu:
Mä en ole saanut vaikka menkat myöhässä eilen kun testasin 2-3pv.
Käsittääkseni niillä viivojen vahvuudella ei loppuenlopuks ole niin merkitystä, koska tosi yksilöllistä miten ne alkaa vahvistua. Mutta kyllähän se mietityttää. Mä ajattelin vielä testata huomenna ja tulevalla viikolla parit liuskatestit ja sit tarvittaessa ostaa digin. Itseä myös vähän stressaa, koska taustalla yli vuoden yritys ja keskenmeno. Mutta ei auta kun ottaa rennosti ja toivoa parasta.:rolleyes:

Ootteko muut aloittaneet jo folaatin syömisen?
Jos folaatti on foolihappoa, aloitin heti kun plussasin :) aiemmissa raskauksissa söin jotain mama-vitamiinia mut mietin josko nyt söis ton foolihapon vaan erikseen. Miten te?
 
Mä ostin multivita mama:n ja syön nyt niitä, oli tarkoitus ostaa jo yritysvaiheessa mutten vielä ollut ehtinyt.

@joulutoive Mäkin muistan sinut, ja ilahduin tosi paljon että olet täällä :) Toivon niin paljon että me molemmat, ja kaikki muutkin saa pysyä täällä loppuun asti <3

Mä tein digin 4+1 ja sain siihen raskaana 2-3. Ajattelin tehdä vielä yhden digin rv 5+, ja toivon saavani 3+. Pc:n liuskoja mun on pakko tehdä siihen asti että saan tasavahvat viivat, tää on mulle vähän pakkomielle. :barefoot:Apteekin testi on jo ihan melkein tasavahva. Varasin myös jo varhaisultran rv 6+5, se on helppo perua jos kesken menee.

Huh kun on ristiriitaiset fiilikset, niin paljon iloa mutta myös niiiiin paljon pelkoa!

Facebookkiin en kyllä vielä uskalla, sitten vasta kun ollaan varmemmilla vesillä.
 
Mä poistun ryhmästä takavasemmalle. Ensimmäinen positiivinen testi ja heti kemiallinen. Tänään oli testi negatiivinen noin rv 5-1 eli nyt vuotoa odottelemaan.

Tsemppiä teille muille ja ei muuta uutta yritystä kohti vaikka v...ttaa enemmän kuin koskaan.
 
Mä poistun ryhmästä takavasemmalle. Ensimmäinen positiivinen testi ja heti kemiallinen. Tänään oli testi negatiivinen noin rv 5-1 eli nyt vuotoa odottelemaan.

Tsemppiä teille muille ja ei muuta uutta yritystä kohti vaikka v...ttaa enemmän kuin koskaan.
Voi ei, noilla viikoilla vielä kemiallinen?!:cry: Isot pahoittelut, mutta ehkä pieni toivo on ennen kun alkaa vuoto:notworthy:
 
Mä ostin multivita mama:n ja syön nyt niitä, oli tarkoitus ostaa jo yritysvaiheessa mutten vielä ollut ehtinyt.

@joulutoive Mäkin muistan sinut, ja ilahduin tosi paljon että olet täällä :) Toivon niin paljon että me molemmat, ja kaikki muutkin saa pysyä täällä loppuun asti <3

Mä tein digin 4+1 ja sain siihen raskaana 2-3. Ajattelin tehdä vielä yhden digin rv 5+, ja toivon saavani 3+. Pc:n liuskoja mun on pakko tehdä siihen asti että saan tasavahvat viivat, tää on mulle vähän pakkomielle. :barefoot:Apteekin testi on jo ihan melkein tasavahva. Varasin myös jo varhaisultran rv 6+5, se on helppo perua jos kesken menee.

Huh kun on ristiriitaiset fiilikset, niin paljon iloa mutta myös niiiiin paljon pelkoa!

Facebookkiin en kyllä vielä uskalla, sitten vasta kun ollaan varmemmilla vesillä.
Samat fiilikset täällä, tää alku on jotain ihan jatkuvaa pelossa ja valmiustilassa elämistä. Taidan itekin huomenna soitella varhaisultaan aikaa, saadaan se kunnalliselta mun kohdun rakennepoikkeaman takia. Ei enää monta viikkoa siihen :barefoot:
 
@Ellinoora38 Pahoittelut ja voimia :unsure:

@joulutoive Millainen kohdun rakennepoikkeama sulla on? Mähän kävin hiljattain yksityisellä kohdun ultrassa, jossa todettiin että mulla on hyvin matala septum, eli ohutta väliseinää kohdun yläosassa. Lääkäri mietti, että kemialliset voi johtua siitä että alkiot tarraa siihen väliseinään jossa veri ei kierrä kunnolla. Meillä olis itseasiassa vajaa parin viikon päästä aika julkiselle lapsettomuustutkimuksiin keskenmenojen takia. En halua vielä perua aikaa, jos tästäkin tulee keskenmeno. Nyt ollaan kuitenkin siinä mielessä pisimmällä kun aiemmin, että plussaviivat on vahvistuneet edes kohtuullisen hyvin.
 
@Ellinoora38 Pahoittelut ja voimia :unsure:

@joulutoive Millainen kohdun rakennepoikkeama sulla on? Mähän kävin hiljattain yksityisellä kohdun ultrassa, jossa todettiin että mulla on hyvin matala septum, eli ohutta väliseinää kohdun yläosassa. Lääkäri mietti, että kemialliset voi johtua siitä että alkiot tarraa siihen väliseinään jossa veri ei kierrä kunnolla. Meillä olis itseasiassa vajaa parin viikon päästä aika julkiselle lapsettomuustutkimuksiin keskenmenojen takia. En halua vielä perua aikaa, jos tästäkin tulee keskenmeno. Nyt ollaan kuitenkin siinä mielessä pisimmällä kun aiemmin, että plussaviivat on vahvistuneet edes kohtuullisen hyvin.
Mulla huomattiin toisen km aikana rakennepoikkeama, ensin ajateltiin että kohtu on joko väliseinällä, tai herttamainen eli kaksi eri ’torvea’. Sain myös lapsettomuuspolille lähetteen ja siellä selvisi et kohdun yläreuna ilmeisesti roikkuu liian matalalla, ja tekee kohdusta normaalia poikkeavamman. Tuo väliseinämalli olisi kuulemma siitä hyvä vaihtoehto, että on helppo leikata pois, ja kuulostaisi loogiselta syyltä noille sun kemiallisille. Toivotaan nyt parasta :)

Päivän dpo 14 testi, kumma kyllä se tummuu vaikka edelleen ihan oireetonta.
https://aijaa.com/AKCQsX
 
@Ellinoora38 ihan superisti voimia

Mulla edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Lääkkeilläkin kohtu tyhjeni vain osaksi ja neljä viikkoa siitä jouduin vielä kaavintaan. Kauhee rulianssi ja kesti jotenki kauheen kauan ennenku sai kaiken hoidettuu. Ensin odotettiin 2vk ultrien välissä et nähtiin ettei vauva kasva. Sit odotettiin naikkarille et sai tyhjennys lääkkeet. Sit 4vk myöhemmin tein raskaustestin ja siihen pärähti tulipunaiset viivat. Sit odoteltiin aikaa kaavintaan, siinäki tais mennä viikko ainakin et sai edes ajan. Toivottavasti nyt asiat ois paremmin. Viimeksi mulla tiputteli plussasta asti sellasta ruskeeta tuhrua. Nyt toivon ettei näkyis tippaakaan verta ens viikolla tilaan digitestit ja huomenna varmaan pissin taas tikkuun. Mies toi pc:n liuskatestejä kaupasta :) mulla vuorotellen kuplii ilo rinnassa ja sit tulee kauhee paniikki perään jäin kuopuksen kanssa yksin ku hän oli 2vk ja se vauvavuosi oli tosi rankka. Nyt on uus mies ja en usko et hän mihinkää lähtis. Eilöhän nää paniikki fiilikset hälvene kunhan keskenmenon pelostakin päästään
 
@joulutoive Kuulostaa siis aika samantyyppiseltä kun multa, matala septum siis meinaa että kohdun yläosa on ns. "tosi alhaalla". Ja tosi hieno plussa on, eiköhän ne oireetkin sieltä vielä tule (y)

@Coolmama Ompa kurja kokemus :( Toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin, ja uskon niin! <3

Tässä mun testailuja:
http://aijaa.com/MViKc5

Ylempänä siis surkeat one stepin herkät dpo12-16 iltapissasta, ja alempana pregchekit dpo13-17 aamupissasta. Ihmetyttää miksei pc oikein ole vahvistunut, kun sitten taas one step kuitenkin on. (n) Jatkan molemmilla testailuja, ja toivon tosi paljon että tulis pian leffaviivat.
 

Yhteistyössä