Tämä aloitus sisältää huomionhakuisuutta ja palstahäiriköintiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mamma italiana";23345020]haittaako se? tarvitko tosiaan huomiota ja miksi?
tee joku mielenkiintoinen ja erilainen ketju, ne on aina tervetulleita[/QUOTE]

no enhän mä olis tätä aloitusta tehnyt jos en tarvitsisi ! ;)
Mielenkiintoisen ketjun aloittaminen voi kyllä olla mulle turhan haastavaa...:ashamed:

Oli miten oli tämä aivonsa juonut punkkari lähtee nyt valmistelemaan kuopuksensa 7-vuotis synttärijuhlia...mutta käyn jossain välissä taas kurkkimassa

Viimeksi muokattu:
no mä en pidä ketään ystävistä ja tutuistani epämääräisinä, en vuosien takaisia enkä nykyisiäkään
mutta mainitsemani ikävuodet 17-23, silloin tuttavapiiriin kuului henkilöitä joita aikan moni voisi pitää epämääräisinä, mm rikoksia tehneitä tyyppejä, narkkareita, ja tietysti punkkareita, homoja, lesboja ja transuja ja transeksuaaleja, jos jonkinsortin taiteilijoita (ei mitään kuuluisia kuitenkaan).
Suurin osa tuttavuuksista tuli kavereiden kavereina...
Joka tapauksessa ehjin nahoin säilyin niistäkin vuosista, eikä mitään ongelmia jäänyt...hyviä muistoja kylläkin, mulla ei koskaan ollut mitään problemaa niidenkään tuttujen kanssa jotka olivat istuneet vankilassa, mua kohdeltiin aina hyvin :)

sun mielestä narkkarit ja rikolliset ei ole epämääräisiä? jos sun lapsesta tulee narkkari niin se on sulle varmasti ihan ok, varmaan oikeen kannustat.

transut, taiteilijat, homot ym eivät tee mitään väärää, mutta kyllä nyt herranjumala narkkarit ja rikolliset tekee väärää, itselleen sekä läheisilleen. epämääräisiä ne on.

[QUOTE="huh huh";23345069]sun mielestä narkkarit ja rikolliset ei ole epämääräisiä? jos sun lapsesta tulee narkkari niin se on sulle varmasti ihan ok, varmaan oikeen kannustat.

transut, taiteilijat, homot ym eivät tee mitään väärää, mutta kyllä nyt herranjumala narkkarit ja rikolliset tekee väärää, itselleen sekä läheisilleen. epämääräisiä ne on.[/QUOTE]

Käy vissiin kateeksi kun jäi oma hurja nuoruus kokematta.

[QUOTE="huh huh";23345069]sun mielestä narkkarit ja rikolliset ei ole epämääräisiä? jos sun lapsesta tulee narkkari niin se on sulle varmasti ihan ok, varmaan oikeen kannustat.

transut, taiteilijat, homot ym eivät tee mitään väärää, mutta kyllä nyt herranjumala narkkarit ja rikolliset tekee väärää, itselleen sekä läheisilleen. epämääräisiä ne on.[/QUOTE]

pikainen vastaus...tietysti rikolliset teot, kaikki mukaan lukien huumausainerikokset ovat ehdottomasti väärin, vaikka ne ihmiset jotka ovat niitä tekoja tehneet hyväksyn, en hyväksy sitä mitä he ovat tehneet, saati kannusta ketään tekemään rikoksia.
Enkä siis puhu taparikollisista vaan ihmisistä jotka ovat jossain vaiheessa elämäänsä tehneet rikoksia, tyhmyyttäänkin.
Mutta kaikki nämä tutut ovat jo jääneet menneisyyteen, kuka minnekkin poistunut, osa mennyt jo manan majoille...joskus harvoin saattaa joku tulla vastaan ja yhä moikataan ja vaihdetaan kuulumisia

Yhteistyössä