Tämä aloitus sisältää huomionhakuisuutta ja palstahäiriköintiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin justiinsa. :D Sitä mä täs ihmettelen ku mielestäni en oo tehnyt mitään haukkumisen arvoista MUTTA kateelliset panettelee :D Mä kun tykkään olla kotona enkä juosta juhlimassa :rolleyes: (joo toi kateellisuus juttu ihan vana läppä, sanoin siks kun kaikki ei välttis ymmärrä) :D

Kyl sun tarttee mennä juoksentelemaan niin palstalla voidaan sitten revitellä oikein tällä asialla.

Kyl sun tarttee mennä juoksentelemaan niin palstalla voidaan sitten revitellä oikein tällä asialla.

:xmas: <-- viina tonttu... Ei kyllä pysty, mut eikö se oo parempi että aikusilla ihmisillä on niin hyvä ihmistuntemus ja järkyttävän monipuolinen mielikuvitus :rolleyes: Pystyy ihan näin palstalla kertomaan ihmisestä asioita mitä se kyseinen tyyppi ei edes tiedä :D

Täällä kyllä keksitään ihmisistä vaikka mitä ja vaikka kirjoottaa selvällä suomenkielellä jostakin asiasta niin se asia käännetään joksikin muuksi siinä samassa ketjussa ja myöhemmin sillä asialla nokitaan joissakin muissa ketjuissa ja aivan turha yrittää oikoa asiaa koska: palsta tietää totuuden etkä sä itte!

:xmas:

Täällä kyllä keksitään ihmisistä vaikka mitä ja vaikka kirjoottaa selvällä suomenkielellä jostakin asiasta niin se asia käännetään joksikin muuksi siinä samassa ketjussa ja myöhemmin sillä asialla nokitaan joissakin muissa ketjuissa ja aivan turha yrittää oikoa asiaa koska: palsta tietää totuuden etkä sä itte!

Niin se on, eikä sille oikeen voi mitään. Mutta jos ei jaksa vääntää asiasta ni jättää sen kommentoijan yksinään huutelemaan, ei se sitä kauaa jaksa :D Ja se vasta sitä aukojaa harmittaaki :D

[QUOTE="vieras";23344422]Ei ole kiltti. Tunnen aapeen teiniajoita, mutta hän ei tiedä minua, koska olin tavallinen nuori nainen ja mary taasen pyöri epämääräisissä porukoissa.[/QUOTE]

Niinkö? Kerro lisää!

Mutta sehän on vallan mahtavaa, että joku tietää sentään :)

[QUOTE="vieras";23344616]:D Joku asiaohjelma lasten koulunkäynti-ongelmiin liittyen. Olisko 1-2kk sitten. Olen nähny täällä sun kuvia, sama henkilö. Mulla on hyvä kasvomuisti. Älä kiemurtele vaan myönnä. Ei tuossa mitään hävettävää ole.[/QUOTE]

no joo lasten koulunkäyntiongelmat on kyllä tuttuja, ja olen niistä täällä(kin) puhunut...
mutta en kyllä muista telkkarissa olleeni muuta kuin kerran 5-vuotiaana ja silloinkin näkyi pelkkä päälaki :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostus heräsi;23344635:
Niinkö? Kerro lisää!

tosiaan, kiinnostus kyllä heräsi...olen joskus aiemminkin pyytänyt kertomaan tarkemmin mutta aina se on jäänyt epämääräisiin vihjailuihin.
Mutta joo, enhän mä aina ole ollut 5-kymppinen, nuoruus se on ollut mullakin ja on kaikenmoisissa porukoissa tullut pyörittyä, mutta enimmäkseen 17 ja 23 ikävuosien välillä

[QUOTE="vieras";23344733]Ei palsta tiedä totuutta, mutta joidenkin ulosanti antaa liikaa tilaa tulkinnalle.[/QUOTE]

Tai sitten tulkitaan aivan selvää vastausta päin persiitä. :whistle: Yhdessä eilisessä ketjussa ainakin yks teki niin mun kohdalla, en edes tajua miten saattoi kääntää asian niin. :D

[QUOTE="vieras";23344422]Ei ole kiltti. Tunnen aapeen teiniajoita, mutta hän ei tiedä minua, koska olin tavallinen nuori nainen ja mary taasen pyöri epämääräisissä porukoissa.[/QUOTE]

Jäikös sulta nuoruus ja huimuus elämättä?

Olet nyt sitten vanhemiten ruvennut pyörimään epämääräisissä porukoissa!

[QUOTE="vieras";23344899]Määritelkää "epämääräinen porukka". Oikeasti kiinnostaa, minkälaiset ihmiset lasketaan epämääräisiksi?[/QUOTE]

no mä en pidä ketään ystävistä ja tutuistani epämääräisinä, en vuosien takaisia enkä nykyisiäkään
mutta mainitsemani ikävuodet 17-23, silloin tuttavapiiriin kuului henkilöitä joita aikan moni voisi pitää epämääräisinä, mm rikoksia tehneitä tyyppejä, narkkareita, ja tietysti punkkareita, homoja, lesboja ja transuja ja transeksuaaleja, jos jonkinsortin taiteilijoita (ei mitään kuuluisia kuitenkaan).
Suurin osa tuttavuuksista tuli kavereiden kavereina...
Joka tapauksessa ehjin nahoin säilyin niistäkin vuosista, eikä mitään ongelmia jäänyt...hyviä muistoja kylläkin, mulla ei koskaan ollut mitään problemaa niidenkään tuttujen kanssa jotka olivat istuneet vankilassa, mua kohdeltiin aina hyvin :)

Yhteistyössä