Tämä aloitus sisältää huomionhakuisuutta ja palstahäiriköintiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
:attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn:

Olen jäänyt viime viikkoina täysin huomiotta :(
Ei edes vakio-haukuskelijani ole minua muistanut, siis tämä jolla on tapana tulla jokaiseen ketjuun jossa olen vilahtanut nimittelemään mua aivonsa juoneeksi punkkariksi :D

Jopa kuvatkin ovat saaneet olla rauhassa, jos olen osallistunut kuvapinoihin :O

[QUOTE="Noo";23344390]Sinä olet niin kiltti, että häiriköi ihan rauhassa.[/QUOTE]
Ei ole kiltti. Tunnen aapeen teiniajoita, mutta hän ei tiedä minua, koska olin tavallinen nuori nainen ja mary taasen pyöri epämääräisissä porukoissa.

:attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn::attn:

Olen jäänyt viime viikkoina täysin huomiotta :(
Ei edes vakio-haukuskelijani ole minua muistanut, siis tämä jolla on tapana tulla jokaiseen ketjuun jossa olen vilahtanut nimittelemään mua aivonsa juoneeksi punkkariksi :D

Jopa kuvatkin ovat saaneet olla rauhassa, jos olen osallistunut kuvapinoihin :O
Ei sitten auta muu kuin
a020.gif

Mua on taas joku jaksanu muistaa juoppona ja muuna kivana :D Nytki mulla on kuulemma kamala krapula :D KAi se kahvista ja teestäki tulee jos tarpeeks vetää :laugh:

Kyllä mä sut oon huomannunna :kiss:

Mä olen vissiin ilmoittanut täällä, että jätän palstan :) En kyllä itse tiedä asiasta mitään....mutta palsta tietää.

Mä olen vissiin ilmoittanut täällä, että jätän palstan :) En kyllä itse tiedä asiasta mitään....mutta palsta tietää.

Niin justiinsa. :D Sitä mä täs ihmettelen ku mielestäni en oo tehnyt mitään haukkumisen arvoista MUTTA kateelliset panettelee :D Mä kun tykkään olla kotona enkä juosta juhlimassa :rolleyes: (joo toi kateellisuus juttu ihan vana läppä, sanoin siks kun kaikki ei välttis ymmärrä) :D

Yhteistyössä