TALVIYRITTÄJÄT 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa vaan kaikille tasapuolisesti ja iloista perjantaita ;).

Kiva oli kuulla Iisasta pitkästä aikaa, ihmettelinkin jo että mihin olet kadonnut ja odottelin tietoa Terot-kuurin vaikutuksista. Hyvä että toimivat yhtä hyvin sullakin. Nyt vaan toivotaan sormat ja varmaat ristissä, että tämä alkanut kierto olisi meillä kummallakin jo kutakuinkin normaali. Minä olisin huippuonnellinen, jos kp:ksi jäsi edes 35 tai vielä parempaa: pärähtäis plussa... (No, toivoahan aina sopii, vai mitä).
Mulla siis nyt 12/?. Vois siis ovis ilmestyä joskus lähiaikoina, siinä toivossa myös eletään :), mutta rennosti otetaan kuitenkin. Nyt on niin kiirusta ollut työ-, koulu- ja harrastusrintamalla, ettei aika jää pähkäillä koko ajan näitä vauva-asioita. Hyvä niin!!!

Plussatuulia kaikille+++++++++++++

Juu, tein uuden testin, toisen, kolmannen, neljännenkin.... Kaikki negaa.

Alavatsaoireita on edelleen, tosin nyt alkaa sitten varmaan jo ovis lähestymään. Nyt en ole muutamaan päivään enää testannut kun tuskin se nega enää miksikään muuttuu.

Varasin ajan gynekologin tarkastukseen noiden alavatsatuntemusten ja ihmeellisten menkkojen takia. Saa nähdä löytyykö niille mitään syytä. Tuskin. Tuntuu kuitenkin hyvältä, että asia tarkistetaan. Saan sitten samalla kerrottua lääkärille vauvaprojektista... Jos hänellä olisi vaikka jotain vinkkejä!

En nyt laita tässä kierrossa (ainakaan vielä) noita päiviä listaan. Olen jo autuaasti pihalla kiertopäivästä, ja yritän olla selvittämättäkään sitä... Jos vaikka se vähän vähentäisi ""projektistressiä"".

Ihanaista kevätpäivää:)

Täällä aikankin aurinko paistaa niin mahtavasti. Pakkastakin kuitenkin aika reippaan puoleisesti... Tein tuossa pikasiivouksen. Matot kartanolle ja luutu heilumaan. Pölyä riitti. Ei sitä joka kerta viitsi kovin tarkoin, en nyt siis viitsinyt pölyjä pyyhkiä. No, keittiön ja vessan pesin.

Mulla on ollu jotenki tosi energinen aamu, sillä pullatkin on uunissa paistumassa!!! En sitten kyllä muistakaan koska viimeksi oisin leiponu pullaa... Meinasin miestä vähän hemmotella, kun se lähti vähän touhuilemaan ja aikoi tulla tuossa parin tunnin päästä. Meinasin laskiaispulliksi nuo väsätä:D Jos katos pullan voimalla sais säpinää peiton allekin. Tänään kp13/28 että ovis alkaa kolkutella... Mutta edelleenkään en aio puhua miehelle oviksesta tms vauvaan liittyvästä...

Mutta nyt keittiöön... Hauskaa lauantaipäivän jatkoa!

Pullantuoksuinen Rosa:) :) :)

Täytyy nostaa kun ollaan pudottu..

Täällä kp8 ja ostin tänään greippimehua ;) en tiedä oisko sitä pitänyt jo heti kierron alusta alkaa juoda mutta yrittänyttä ei laiteta...

Nuha vaivaa vieläkin mut töissä silti jo. Eipä nyt muuta tällä kertaa...

Heipähei pitkästä aikaa!

Käytiin miehen puolen sukulaiskierroksella, jossa meni pidennetty viikonloppu. Huh! Rankkoja, mutta ihan mukavia reissuja.

Täällä elellään kp 27/29-32 (tarkemman laskeskelun mukaan). Nyt muutamana päivänä ehkä lisääntyvää alamahan nipistelyä molemmin puolin ja parina yönä kääntyessä repäisykipuja. Tai sitten toiveajattelua...

Tisut ei ole kipeytyneet kuitenkaan, joten en elättele tässä kierrossa kovin suuria toiveita. Greippimehuakaan en ole kokeillut, ellei yhtä päivää lasketa :D

Onpa ollut hiljaista!
Miten jännääjillä menee? Katri? Alias?

Itsellä on kanssa taas kierron seuraaminen vienyt voiton. kp 17/25-28. Tosin vähän rennommissa merkeissä kuin aiemmin.

Kävin tiistaina terveyskeskuksessa niiden pienten, mutta jatkuvien alavatsaoireiden takia, ihan vain varmuuden vuoksi... Ekaa kertaa kävin gyneasioissa terveyskeskuksessa, ja ekaa kertaa oli mieslääkäri. Meni kyllä ihan hyvin, mutta lääkäripoloa taisi nolottaa ainakin yhtä paljon kuin minua... En usko, että oli oikeasti gynekologi, vaikka sellaiselle ajan varasinkin. Taitavat kaikki terveyskeskuslääkärit olla yleislääkäreitä?

No, tänään lääkäri soittaa osan näytteiden tuloksista, vaikka tuskin sieltä mitään löytyy (taidan olla vain turhan tarkkana kaikkien tuntemusteni kanssa). Tekevät myös raskaustestin, joten sitten saan viimeisen varmistuksen siitä, ettei se toissaviikon ihmeellinen vuoto johtunut raskaudesta. Olen kyllä lähes 100% varma, ettei kyse ole siitä. Tällä viikolla kun on ollut selkeät ovisoireetkin. Ja siis toissaviikolla tehdyt testit näyttivät kaikki negaa. Silti kuitenkin vähän jännittää... :)

Olen jo taas perillä kierron päivistä, niin päivittelen vähän listaa!

Ihanaa muuten kun plussaajien lista on jo noin pitkä! Ehkä me loputkin päästään sinne kohta puoliin!+++

------vko8-------
20. Alias
21. Alias
22. Alias
23.
24.
25. Katri
26. Katri
------vko9-------
27. Katri
28.
1.
2.
3.
4.
5. Suvi79
------vko10-- -----
6. Rosa, Suvi79
7. Pipsa, Suvi79
8. Pipsa
9.
10.
11.
12.
------vko11-------
1 3.Iisa
14.Iisa
15.
16
17.
18
19.

Alias 24/23/ O 5-6/ J 7-8/ Y10/05
Iisa/ 27/30/ O 8-9/ J 10-11/ y 8/05
Katri 28/27/ O 6-7/ J8-9/ y 08/05 (km10/05)
Pipsa/ 30/33/ O 8/ J 10/ y 8/05
Riina-K/ 25/24/ O / J /y 8/05 (tutkimuksiin menossa)
Rosa/ 24/26/ O 3/ J 5 /y 05/05
Sunny 26/27, O /J / Y 4/05
Suvi79/ 26/31/ O 8 J 9-10/y 9/05

BéBé/ 29/29/O 39 J 41/ y 9/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/ y 8/05
Muru/ aloitettu 8/05
Omena/ 24/24/ O ? J 43/ y 10/05
Siiri 30/27, O42-43/J45/ y 6/05
WBmamma78/ 27/28/ vko 35/ Y 07/05

Plussanneet:

Dora 28.12./1.kierrosta
kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 23.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Ellie 17.6 / 1. kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Dreamer kesäkuu / 5.kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
ellinoora 29.6./4. kierrosta
äityli78 12.7/ 2. kierrosta
Johanna 2.8./3. kierrosta
Justiina 4.8./ 2. kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Lellu81 24.8./ 3. kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Tikki 2.10./ 5. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta
Airi 17.10/ 11. kierrosta

Täällä on jälleen erittäin oireeton olo, jollei satunnaisia nipistelyjä mahassa lasketa. Toiveet ei ole kovin korkealla.. En vielä ole päättänyt testauspäivää, toivottavasti malttaisin mahdollisimman kauan ellei täti tule.

Mites Alias, oletko testannut jo? Ja mitäs muille kuuluu?

Aurinkoista loppuviikkoa,
Katri kp 29/29-32

Voi juku... Lääkärin pitäis soittaa puolen tunnin sisään ja aika ei kulu millään!

Ja tiedän, ettei puhelussa ilmene kuitenkaan mitään mullistavaa. Silti varmaan kuitenkin petyn kun testi on kuin onkin ollut negatiivinen.

Kyllä sitä osaa ihminen olla pönttö! :)

No niin, se soitti. En ollut raskaana, mutta virtsassa oli bakteerikasvua. Antibioottikuuri siis edessä!

Vaikka oireet oli tosi lievät, niin kannattaa näköjään käydä lääkärillä varmistamassa!

Suvi79, hyvä että selvisi! Epätietoisuus on kaikkein rasittavinta.. Itseä kiinnostaisi kovasti testit kaapissa, mutta kiellän itseäni vielä koskemasta niihin.

Palaan asiaan ehkä la tai su..

No niin, täällä nyt kp 1. Todella raastavaa, että PMS oireet ovat nyt sitten venyneet ja muuttuneet. Rinnat kipeytyivät ensi kertaa elämässäni ja jomottelevat vielä tänäänkin välillä. Tuhrua tuli yksi päivö, yleensä ei ollenkaan. Alavatsakipua oli kolme päivää ja aina ennen mahaan on koskenut vain silloin, kun olen vuotanut.

Reilua tai ei, tekisi mieli omakätisesti repiä lisääntymiselimet irti ja laitaa seinälle ihailtaviksi. Eipä noista tunnu hyötyäkään olevan. Jos niiltä kerran jotain toivoo, niin ei sitten varmaan onnistu. Pystyn kuitenkin toimimaan töissä normaalisti pettymyksestä huolimatta, mutta silti raivo on pelottavan väkevää.

Semmosta tänne! KAtsotaan miten tässä jaksaa vauvaintoilua jatkaa taas parin viikon kuluttua!
Alias

Pahoittelut Aliakselle tädin saapumisesta. Kurjaa, että elimistö tuolla tavalla temppuilee. Joskus sitä miettii kuinka paljon helpompaa olisikaan olla mies... Toivottavasti sinulla mieli piristyy pettymyksestä huolimatta.

Se on niin epäreilua, että elimistö ikäänkuin ""vihjailee"" erilaisilla oireilla ja sitten kuitenkin alkaa menkat. Luontoäiti siellä vaan nauraa p****ista nauruaan vahingoniloisena.

Mulla ei niitä oireita oo, suuntaan eikä toiseen. Joten odottelen koko ajan vaan milloin alan vuotamaan.

Siihen asti, nautitaan tuosta ihmeellisestä valoilmiöstä taivaalla! :)

Niin siinä olen Katrin kanssa kyllä samaa mieltä, että on tylsää kun tuntee kaikenlaisia oireita ja silti ei ole tärpännyt.

Mä olen tän puolen vuoden yrityksen aikana huomannut, että oviksen lähestyessä mulla on aina oireita ja samoin sitten oviksesta menkkoihin. Vihloo, juilii, särkee, vaikka mitä. Ja aina mä ajattelen, että tää johtuu nyt varmaan siitä kiinnittymisestä. Olenkin tässä kierrossa enemmänkin sillä mielellä oireiden suhteen, että jos niitä taas on, niin sitten ei ainakaan ole tärpännyt.

Ihmettelen kyllä silti vähän, että mistä nuo oireet johtuu. Onko niitä ollut aina? En ainakaan ole huomannut... Vai voiko tosiaan olla niin, että kuvittelen vain kaiken? Tuntuu ihan oudolta ja ""mielisairaalta""....

No, täältä vihlonnan ja säryn keskeltä kirjoittelen. Tässä vaiheessa kiertoa on varmaan kyse oviksen jälkimainingeista.

On muuten meitä plussaamattomia enää niin vähän, että alkaa tämä ketju nähtävästi jo vähän hiipua. Laitelkaapa ahkerasti viestiä kuitenkin!

Huomenta!

Riina-K herää myös hiljaisuudesta kirjoittamaan. Tässä elelen nyt viimeistä yrityskiertoa ennen tutkimuksiin menoa. Ovis oli alkuviikosta, edelleen oviskipuja tuntuu. Greippimehua olen minäkin nyt kokeillut Airin innoittamana, saapa nähdä tuoko tulosta. Tänään oltaisin menossa anoppilaan, jotka tietävät tulevista tutkimuksista. Jotenkin nolottaa mennä sinne, tuntuu ettei ole tarpeeksi hyvä heidän pojalleen kun ei ole onnistunut tulemaan raskaaksi. No jospa jääkiekkohuuma (toivottavasti) vie kaikkien ajatukset pois tästä asiasta. Kyllä tämä melko rankkaa on kuitenkin ollut, koko ajan pelkää endon tuhoavan loputkin siitä, mitä on jäljellä. :(

Katrilla on jännät paikat, oletkos jo testaillut? Toivottavasti näyttää plussaa! :)

Oireiden seuraamisesta: olen mahdollisimman tarkkaan yrittänyt olla seuraamatta, mutta totta kai sitä tulee mietittyä. Mikäli viime kuinen haamu olisi ollut kemiallinen raskaus, se todella helpottaisi, koska tietäisi että se on mahdollista. Nyt vaan saa tyytyä odottelemaan. :/ Ehkäpä meilläkin on joskus vauva. Tai sitten ei.

Jännittävää jääkiekkopäivää kaikille!

Kp 32/29-32 ja eilen tuli testiin vain yksi viiva... nyh. Nyt on sitten äklö olo, kun tuli eilen vähän juhlittua. Niin ja alamahassa pientä poreilua. Eipä muuta.

Huomenissa varmaan testaan taas.

Se tuli sitten Suomelle karvas tappio:((((( Tottakai... Voi että tympii, mutta se on onneksi vaan urheilua... Silti sitä olympiakultaa toivoi niin paljon, kun joukkue oli kuitenkin todella hyvä.

Mitäs muuta... Eipä tässä juuri jääkiekkomatsin keskeltä muuta ole mielessä... Tänään on kp21/28. Kp:stä 19/28 lähtien oon tuntenut pientä nippailua vatsassa, mutta se voi kyllä johtua torstaisesta tähystyksestäkin. Tai sitten sitä Suvi79:n nimittämää ""mielisairautta"", niin kuin niin monta kertaa aikaisemminkin. On kuitenkin mukava, kun näitä tuntoja voi tänne purkaa...

Nyt oli muuten todella kaunis viikonloppu:) Niin se vain kevät tekee jo kovasti tuloaan. Ja kesä:D Eilen käytiin miehen knassa hiihtämässä reppu selässä 20km ja tänään lenkkeiltiin ahkeraan. Tänään oli kuitenkin niin kova pakkanen, ettei viitsinyt lähteä suksimaan. ja toisaalta tuo jääkiekon finaali vähän sotki päiväjärjestystä;)

Mutta nyt iltapuuhiin, se on huomenna taas maanantai:(

Rosa

Oho, oltiin tiputtu taas toiselle sivulle! Missäs kaikki luuraa?

Täällä kärvistellään selkäkivun kourissa, tosin yläselkä joka krempaa. Johtuu liian pehmeästä sängystä... auts.

Asiaan, tänä aamuna testasin negan, taas. Kp 34/29-32 ja pientä pulputtelua mahassa toisinaan. Rinnat ei yhtään kipeät, kuten menkkoja ennen tai syksyllä kun mulla oli se tuulimuna.

Toivon vaan (vaikka oliskin hurja pettymys) että kurvaisi edes täti paikalle, rasittavaa tämä odottelu. Ei oo menkkoja, mutta testit vaan toistaa negaa.

Tänä aamuna olin ekaa kertaa huomaavinani miehessäkin pettymyksen.. Onhan tuota yritetty jo elokuusta saakka, tosin tuulimuna katkaisi yrityksen hetkeksi, mutta kuitenkin. Kaikesta huolimatta tuo mun kulta on todella kannustava ja täysillä mukana tässä hommassa. Haluaa aina, että teen testitkin siten että on itse paikalla.

Noh, ei auta kuin odotella vaan vielä... Mukavaa laskiaistiistaita vaan kaikille, kohta kevätyrittäjille! :)

Kaikki vissin lomailemassa, kun ei ketään näy linjoilla! Täällä ei mitään uutta. Töissä taas. Ensi viikko olis täällä hiihtolomaviikko, mutta SAAN olla töissä. Loppuupahan tämä harjoittelu sitten viikkoa aiemmin eli maaliskuun loppupuolella. Mieskin viettää lomaansa sitten vasta pääsiäisen tienoilla. Että hyvä näin.

Mulla on nyt kp... 24/28 eli jännäilyt alkanee kohtapuoliin. Oireista TAAS sen verran, että kp19/28 alkoi pienet nippailut vatsassa ja ne on kyllä jatkuneet edelleen. Kp22/28 alkoi sellainen ällötys vaivata, eilen illalla oli pahin. MUTTA... taas kerran voivat olla kuvitteellisia oireita taikka liittyä siihen viime viikkoiseen tähystykseen...

Kuullostaa Rosa hyvältä nuo sun oireet! Pidän peukkuja sinulle :)

Taitaa tosiaan olla kaikki tämän ketjun yrittäjät olla jossain talviunilla, vai? Herätyys!

Minä se vaan odottelen tätiä saapuvaksi, vaan ei kuulu. Tänään kp 36/29-32 eikä oikeastaan mitään oireita. Eilen tuli hieman verta seksin jälkeen ja ajattelin jo, että sieltä ne menkat alkaa, mutta ei sitten kuitenkaan.. Ei tässä auta kuin odotella, vaikka tällä luonteenlaadulla se on kyllä yhtä kidutusta!

JÄNNÄYSLISTA

3.
4.
5. Suvi79
------vko10-- -----
6. Rosa, Suvi79
7. Pipsa, Suvi79
8. Pipsa
9.
10.
11.
12.
------vko11-------
1 3.Iisa
14.Iisa
15.
16
17.
18
19.

Alias 24/23/ O 5-6/ J 7-8/ Y10/05
Iisa/ 27/30/ O 8-9/ J 10-11/ y 8/05
Katri 28/27/ O 6-7/ J8-9/ y 08/05 (km10/05)
Pipsa/ 30/33/ O 8/ J 10/ y 8/05
Riina-K/ 25/24/ O / J /y 8/05 (tutkimuksiin menossa)
Rosa/ 24/26/ O 3/ J 5 /y 05/05
Sunny 26/27, O /J / Y 4/05
Suvi79/ 26/31/ O 8 J 9-10/y 9/05

BéBé/ 29/29/O 39 J 41/ y 9/05
katriina 28/28 O 39(-40), J 41(-42)/ y 8/05
Muru/ aloitettu 8/05
Omena/ 24/24/ O ? J 43/ y 10/05
Siiri 30/27, O42-43/J45/ y 6/05
WBmamma78/ 27/28/ vko 35/ Y 07/05

Plussanneet:

kaksonen 29.3./2.kierrosta
Eme 23.3/ 3.kierrosta
Athene 14.4. / 1. kierrosta
Hipsu, huhtikuu
Tinnu 12.5/ 4. kierrosta
f 17.5/ 2. kierrosta
quoise /8.kierrosta
Ava 1.6./2. kierrosta
Nipsu 8.6/ 2. kierrosta
Valo 12.6/2.kierrosta
Ellie 17.6 / 1. kierrosta
Eeku 11.6 / 1. kierrosta
Dreamer kesäkuu / 5.kierrosta
Juusto / 3 kierrosta
ellinoora 29.6./4. kierrosta
äityli78 12.7/ 2. kierrosta
Johanna 2.8./3. kierrosta
Justiina 4.8./ 2. kierrosta
Ihaa 18.8/ 1.kierrosta
Lellu81 24.8./ 3. kierrosta
Ebba
Helmi / 7. kierrosta
Tikki 2.10./ 5. kierrosta
Lellu / 9.kierrosta
Airi 17.10/ 11. kierrosta

SYNNYTTÄNEET:

Dora 8.12.05 poika

En kyllä anna tämän listan tippua toiselle sivulle, vaikka sitten yksin jöutuisin kirjoittamaan! Täällähän alkaa kohta olla taas jännät hetket käsillä ainakin Suvi79:lla, Rosalla ja Pipsalla. Onkos tytöt ollut vielä oireita? Pidän peukkuja!!

Täällä menossa kp37... Toivottavasti ei nyt kovin pitkäksi venyisi kierto. Toiveita en enää elättele, sais alkaa jo uusi yrityskierto.. En tiedä sitten pitäiskö tässä lääkäriin soitella jos niitä menkkoja ei vaan ala pikkuhiljaa kuulumaan. Ajatella, että mulla on sen marraskuisen km:n jälkeen tullut vasta yhdet ""oikeat"" menkat!!! Yritä siinä sitten raskautua... Hieman turhautunut olo välillä.

Kirjoitelkaapas nyt tyttäret kuulumisianne tekin!

Lisää kuvittelua(ko?)... Eilen aamulla, kun laitoin astioita koneeseen ja kurotin alaspäin, niin tuli aivan örkkis suuhun. Äsken juoksin töissä portaissa ja piti melkein tarttua rinnuksiin, kun sattui, kun vähän siinä pompahtelivat... Vaikkakin siis liivit on päällä ja ihan hyvätkin sellaiset... No, ei kai siinä, hulluksi varmaan tulossa.