A
Airi
Vieras
Rosa: no hyvä että selvis. Mä en pysty käyttään noita emätinpuikkoja ollenkaan. Jos yöksi laittaa sellaisen niin nukkumisesta ei tule mitään. Kutiaa niin hirveästi, että tekee mieli repiä nahat päältä. Yleensä haenkin tossa vaiheessa lääkäriltä nappikuurin ja se on aika jännä..se hiivakutina loppuu tyyliin 10 minuutissa napin oton jälkeen. Huomattavasti mukavampi vaihtoehto kuin pilata yöunensa 3 yötä emätinpuikoilla leikiessä. Nyt en olekkaan pitkään aikaan sairastanut hiivatulehdusta, ja toivon että ei tarvitsisikaan.
Sulla on sit jännät ajat vuorossa. Mä tuun sit perässä sunnuntaina vaikka ei mitään jänätäävää taida ollakaan greippimehuista huolimatta. Mä olen jo aika turta tän yrittämisen kanssa. Toivoo tietysti edelleen mutta ei jaksa uskoa. Tiedätkö? Mä olen ihan varma, että meille ei lasta normaalin hedelmöittymisen kautta suoda. No ei pitäis märehtiä vaan selvittää asiat niin sit tietäis varmasti. No joo mutta ollaan kuulolla.
Sulla on sit jännät ajat vuorossa. Mä tuun sit perässä sunnuntaina vaikka ei mitään jänätäävää taida ollakaan greippimehuista huolimatta. Mä olen jo aika turta tän yrittämisen kanssa. Toivoo tietysti edelleen mutta ei jaksa uskoa. Tiedätkö? Mä olen ihan varma, että meille ei lasta normaalin hedelmöittymisen kautta suoda. No ei pitäis märehtiä vaan selvittää asiat niin sit tietäis varmasti. No joo mutta ollaan kuulolla.