TALVIYRITTÄJÄT 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rosa: no hyvä että selvis. Mä en pysty käyttään noita emätinpuikkoja ollenkaan. Jos yöksi laittaa sellaisen niin nukkumisesta ei tule mitään. Kutiaa niin hirveästi, että tekee mieli repiä nahat päältä. Yleensä haenkin tossa vaiheessa lääkäriltä nappikuurin ja se on aika jännä..se hiivakutina loppuu tyyliin 10 minuutissa napin oton jälkeen. Huomattavasti mukavampi vaihtoehto kuin pilata yöunensa 3 yötä emätinpuikoilla leikiessä. Nyt en olekkaan pitkään aikaan sairastanut hiivatulehdusta, ja toivon että ei tarvitsisikaan.

Sulla on sit jännät ajat vuorossa. Mä tuun sit perässä sunnuntaina vaikka ei mitään jänätäävää taida ollakaan greippimehuista huolimatta. Mä olen jo aika turta tän yrittämisen kanssa. Toivoo tietysti edelleen mutta ei jaksa uskoa. Tiedätkö? Mä olen ihan varma, että meille ei lasta normaalin hedelmöittymisen kautta suoda. No ei pitäis märehtiä vaan selvittää asiat niin sit tietäis varmasti. No joo mutta ollaan kuulolla.

Toivottavasti Riina-K:n asiat selviää kuitenkin vielä parhain päin! Voimia!

Jos minun mies ei voisi lapsia saada, niin luulen tai oikeastaan tiedän, että hän suostuisi kaikkiin mahdollisiin hoitoihin. Ammattini puolesta tiedän, että nykyään jopa perinnöllisesti hedelmättömille miehille saaadaan lapsia kypsyttämällä siittiöitä erikseen. On tietysti eri asia miten eettistä se sitten on. Ja tietysti sitten haluaisin adoptoida ulkomailta, mieluiten Etelä-Amerikasta tai Kiinasta.
Minu suurin pelkoni on se, että mieheni ex-elämästä perintönä sairastettu klamydia (oireettomana puolisen vuotta ja hoitovirheen takia uusiminen kerran) on aiheuttanut jotain tukoksia munajohtimiin. Sitten en tiedä, miten asiaan suhtautuisin, koska se meidän suhteen alku ei ollut kauneimamsta päästä ja itseäni satutin tuon ukon kanssa aika paljon ensimmäisen puolen vuoden aikana.
Niin hankalia asioita!

Heips taas!

Olen nyt kirjoitellut enemmän tuolla viikkoketjussa...

Sillä jännäilen nyt erityisen kovasti... Vaikka yritänkin olla jalat maassa. (ei ehkä näy kirjoituksistani !)

Alavatsaoireiden, aamuisen (yhtenä aamuna) virtsaamiskirvelyn ja siihen liittyneen tihentyneen virtsaamisen tarpeen takia vein labraan virtsatietulhedusnäytteen... Se oli puhdas... No, viestin jättänyt hoitaja sanoikin sitten, että oireiden täytyy johtua jostain muusta. Raskaus on yksi vaihtoehto! Arvatkaa oliko hymy herkässä vastaajan viestiä kuunnellessani?

Toki tiedän, että tuo oli vain epäilys ja tosiaan vain yksi vaihtoehto... Mutta kun kirvelyoireet on kokonaan jääneet siihen yhteen aamuun, jota edeltävinä päivä mulla oli kamala jano, en voi olla ihan vain cool... Jospa se nyt sitten olisikin sitä?

No, rinnat on aika kipeät. Eri tavalla kuin yleensä, sillä nyt ne vihloo aika kipeästikin. Välillä ihan tärähdyksestä ja etenkin jos vahingossa osuvat johonkin.... Alavatsassa on välillä vihlonut, mutta enimmäkseen siellä on tuntemuksia, joita on vaikea määritellä... Ehkä heikkoa kipuakin ajoittain.

Nyt on kp24 (25) /27. En ole tuosta ihan varma, kun edelliset menkat alkoivat jotenkin epämääräisesti. Vielä pitäisi siis kuitenkin malttaa odottaa testaamista. Etenkin kun mulla ei nyt ole niitä herkkiä testejä kaapissa...

kuluisipa aika nopeasti!

Mites teillä muilla? Täällä on ollut aika hiljaista eilen ja tänään.. Mitäs puuhailette?

Moi!

Suvi, peukkuja paljon piinapäiville! Kuulostaa lupaavilta oireet! :)

Eilen oli masispäivä, itkin koko illan sohvan pohjalla. Mies-kulta halaili ja tuki koko ajan, kyllä se vaan on ihana! Tänään kävin shoppailemassa oikein kunnolla, illalla on kavereiden pippalot. Ensin meinasin jättää väliin, mutta kyllä sitä täytyy taas nousta uuteen yritykseen. Kun on hoitopaikkaan aika maaliskuussa niin tän kuun voi ottaa varsin rennosti. Ei mitään pakkonaintia ainakaan! ;)

Tsemppiä ja plussaonnea! +++++++++++

Voi sua Riina-K, oon tosi pahoillani teidän puolesta :¨( Olisin kyllä niin toivonut teidän onnistuvan...

Omaa napaa: Menkojen PITI alkaa tänään aamusta, mitään ei ole näkynyt, ei kyllä mitään viitteitä, että oisivat alkamassakaan. Ei tosin mitään viitteitä raskauteenkaan. Rinnat vähän arat, mutta se nyt voi tietää taas mitä vaan kuten tiedätte...

Yksi raskaustesti (apteekin oma) olis kaapissa ja se kyllä polttelee vietävästi... Mies kyllä kehoitti nyt vaan rauhassa oottelemaan jonkin aikaa... Huomiseen??? Maanantaihin??? Nyt siis kp 29/28.

Illanjatkoja:)

Heippa kaikille,

ulkopuolisena kirjoittelen, vaikka te tunnuttekin minulle tutuilta, kun olen seurannut juttujanne :)

Tuosta Emen mainitsemasta vyöhyketerpiasta. Siitä voi tosiaan olla montaa mieltä auttaako vaiko eikö, mutta ystäväni, joka oli pitkään ja hartaasti toivonut lasta, kävi myös vvyöhyketerapautilla. Hän kysyi, voisiko vyöhyketerapia auttaa myös lapsettomuuteen. Terapeutti sanoi, että mitään varmaa ei voi luvata, mutta painelee synnytyselimiä vastaavia pisteitä, josta nyt ei ainakaan haittaa ole.

Nyt pari vuotta myöhemmin ystävälläni on kaksi lasta, joista se ensimmäinen ja hartaasti yritetty sai alkunsa melko pian vyöhyketerapian jälkeen. Oliko terapialla osuutta asiaan vai ei, kuka tietää, mutta ei siitä ainakaan haittaa ollut.

Aurinkoisen kirpeää pakkaspäivää!

Rosa, minä käyn kurkkimassa teidän ketjua ihan vain siksi, että jännään sinun ja Sunnyn puolesta! Kun kuitenkin niin pitkään yhtäaikaa kesäyrittäjiin kirjoiteltiin...

Voi, että toivon sydämestäni, että sinulla on nyt tärpännyt!!! Jään suurella uteliaisuudella kytistämään sinun kuulumisia ja pidän peukut ja varpaat pystyssä! :)

Athene plussanneista kesäyrittäjistä

Kiva kuulla sinusta Athene :). Mukava tietää, että meidän puolesta vielä jaksat jännäillä. Toivon todella, että ens kierto olis jo normaali ja päästäis oikeasti jännäileen...

Nyt täällä yritä toipua mahataudista, joka alkoi viime yönä :(.

Kaikkea hyvää sinulle ja masumatkaajalle. Käyhän jatkossakin pistäytymässä tälläkin puolen.

Moi vaan,
Olimme tänään ristiäisissä. meistä tuli pienen eläjän kummit. Samalla kuulin, etä on porukkaan tulossa elokuussa taas yksi vauva lisää. Ei oikein jaksa riemuita kamalasti, kun on itsellä nämä asiat niin pinnalla nyt.
Tikutin ovista perjantaina ekan kerran kp 11 ja ei mitään näkynyt. Eilen olin havaitsevinani haamun, tänään ei taas mitään. Tulee ihan sellainen pakokauhuinen olo, jos ei edes sitä ovista löydy. Toisille tuntuukin sitten olevan niin helppoa se raskautuminen.
Onpas jotenkin masis olo, joten tämä viestikin on kyllä sen mukainen.

Heippa - hyvää sunnuntai-iltaa!

Sunny - joko täti tuli kylään Terolutin avulla? Mulla nyt 5 pvää kuuria takana, eikä mitään tietoa menkoista.. oonkohan hieman kärsimätön.. tosin lääkäri sanoi että jos ei kuulu menkkoja niin sitten uudestaan käymään.

Suvi79 oireet kuulostaa kyllä lupaavilta! Täällä pidetään peukkuja! Ei enää monta päivää tarvi jännätä =)!!

Muillekin tsemppiä vaan +++!

Iisa kyselit niistä menkoista. Ei ole vielä alkanut, mutta odottelenkin vasta alkuviikosta (perjantaina otin viimeiset tabut naamariin). Gynekologi sanoi, että menkat alkaa yleensä vasta vähän kuurin jälkeen paitsi jos ovat olleet jo itsestäänkin alkamassa, niin voivat alkaa jo kuurin aikana. Joten odottele sinäkin vain ihan rauhassa vielä :). Tiedän kyllä kuinka pitkää tämä odottavan aika on, mutta toivotaan että kummankin odotus palkitaan ensi viikon kuluessa.

Vieläkään en ole ""uskaltanut"" testata...!!! Jotenkin sitä tavallaan ehkä pelkääkin sitä tikun tulosta... Myös niin monta pettymysten täyttämää kuukautta, että ei jotenkin jaksa uskoa tärppiinkään... Kuitenkin nyt on jotenkin oikein hyvä mieli.

Mitään oireita ei oikeastaan ole suuntaan taikka toiseen. Nyt kp 30/28, tätiä ei näy edelleenkään. Aamulla tuntui pientä kirvelyä, kun kävin aamupissalla... Eikös Suvi79:lläkin..???

Tosi kiva kuulla Athene sinusta ja että olet Sunnya ja minua tsemppaamassa, edelleen siis, näinkin monen kuukauden jälkeen! Siitähän on jo melko kauan, kun aloiteltiin kirjoittelu kesäyrittäjissä!

Mutta, lähdenpä touhuilemaan... Huomenna taas arkikin koittaa ja LIIAN aikaiset herätykset... :(

nukuin yön huonosti ja ja jouduin heräämään klo 5.30,mutta ei haittaa sillä tein testin ja se näytti plussaa!en vielä viitsi kyllä hihkua koska pelkään että testi on väärässä, koska kastoin tikun liian syvälle pissaan. mutta jos toinenkin testi on vielä plussa niin sitten musta tulis kertaheitolla tämän listan pisimpään yrittänyt plussaaja. ja toivon että se saa teidätkin jaksamaan ja uskomaan siihen mahdollisuuteen. mekin olime kuitenkin menossa hoitoihin tällä viikolla. mutta katsotaan vielä.

Airi

Juu en tule mukaan... Eilen ""käynnisty kone"" illalla kymmenen maissa ja työmatkalla aukes hanat ja siis puolukkasurvosta työntääpi kohtu taas kauheella tohinalla ulos... Se siitä. Ei tästä mitään koskaan tule... Taidanpa poistua takavasemmalle...

Mutta kaikesta huolimatta ONNITTELUT AIRILLE!!! (Omissa surkeuksissani en edes Epäonnisten yrittäjien puolella hoksannut onnitella sua... sori... ) Sulle jos kelle kuitenkin toivoinki plussaa!!!

Rosa:¨(

Airi!! Olen niin iloinen sun puolesta! Onnea ja nyt on kyllä kaikki peukut ja varpaat pystyssä että se plussa tulee uudestaan - ja kun se tulee, niin sitten vaan jarrusukkia matkaan! Niin loistavaa!!

ja Rosa.. Rutistus sinne, toivon voimia sulle että jaksat kaikesta huolimatta jatkaa yrittämistä! Täällä meitä kuitenkin on monta jotka ollaan mukana rohkaisemassa!

Rutistukset ja tsempit Rosalle!
Ja Airi, valtavasti onnea! Toivottavasti plussa on kunnon plussa uudessa testissä! Aivan valtavan hienoa, nyt alkaakin vähän itkettämään! Viikko alkaa ihan eri toiveikkaana taas!
Alias kp 14/26-33

Tännekin vielä laitan, vaikka jo tonne toiseen ketjuun kirjoittelinkin... Airille aivan älyttömästi ONNEA, mahtavaa että plussa tuli pitkän haaveilun jälkeen.

Rosan puolesta olen tosi pahoillani :(. Koittakaa jaksella... On niin kuluttuvaa, kun ne menkat alkaa kerta toisensa jälkeen.

Mahtavaa Airi! Olen niin onnellinen teidän puolesta. Kyllä se varmasti on ihan oikea plussa, vaikka syvälle kastoitkin testin!!!!! Onnea matkaan.

Rosalle pahoittelut, kyllä se siitä. Positiivista mieltä, vaikka tällä hetkellä ei varmasti siltä tunnukaan.

Itse odottelen ensi viikkoa ja mahdollista ovista silloin...

Mulla on ollu ihan kauhea päivä. Töissä oli ihan kamala olla, paha mieli ja mahaa kivisti. Työhommatki oli tänään ihan perseestä (tosin, jos ois esim. plussannu, ne hommat ois varmaan ollu mukavia...). Mutta, minä aion nyt sanoa morjens teille ja palata joskus taas asiaan. Aikalisän paikka!

Onnea muille yritykseen!

Rosa:¨(

Rosa: laittelinkin sulle tekstiä tonne toiseen ketjuun, mutta ymmärrän kyllä jos haluat ottaa aikalisää, ja joskus se on ihan paikallaankin. Muista kuitenkin että vaikka nyt ei siltä tunnu niin toivoa on AINA!

Hei!

ONNEA, ONNEA, Airi!! :D Todella mahtavaa! Kylläpä oli ihania uutisia... huh huh sentään! *ihan pihalla*

Rosa, isot halaukset sulle! Tiedän miten p...seestä tuo on. Pidä tänään oikein kunnon hemmotteluhetki, olet sen ansainnut!

+++++ onnea muillekin ++++++

-Riina kp 5

Olen niin kovalla jännityksellä lueskellut ja toivonut sitä plussaa. Ihan ekaks tuplaisot pahoittelut Rosalle, olin jo ihan varman että nyt se tapahtui. Koitahan jaksella, voimia kauheasti. Tosi harmi=(.

Onnea Airille hirrrveesti ja toivottelinkin sinut tervetulleeksi tuonne odottajien puolelle, mutta piti vielä onnitella=).

Mites Suvi79 tilanne ja entäs oliko vielä muita?

Usein tulee tänne kurkittua ja kyllä pidän peukkuja kovasti että plussia nyt keväällä tulisi kaikille.