** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

minime: plussatuulia ja onnee testauksee!! Toivotaan et siit tulis se plussa!!

Mä en oo ny oikeen pysyny peräs ku en oo kunnol lukena mut koht luen kaikki.. mut Luruko se tosissaan sit plussas?? Upeaa LURU!! Onnea hirmusen paljon!!! oon niin iloinen sun puolestas, ny ei tarvi ainaskaa arpoo koittaako viel lasta vai ei :D :heart:

ja mie tosissaan sain neuvola-ajan 28. pvälle tätä kuuta, jännittää jo! :D Mies tullee tietysti kans mukkaan ja lääkär olis sit 1.4 :) Ja kerroin ny kummiski sit isukille ja äidille (ovat siis eronneet ni erikseen kerroin) ja olivat todel iloisia ja yllättyneitä! Mut toki sit olin vähän et en sit tiiä et toivot. kaikki menee hyvin jne.. mut toivon totisesti et menis!! =)

miracle + palleroinen 4+4

miina: Joo, eikö ollu mielenkiintoista! :LOL: Luin ton nyt jälkeenpäin niin alko itteeki naurattaan! ;) Ootko vieläkään tehny sitä varmistustestiä? En oo ainkaan huomannu.. :whistle: =)

Miracle: no se on kyllä jännitävä se ihka eka nla! :heart: Ja kiitos tsempeistä!

Nyt meen yrittään josko laps suostuis päikyille!

tikka81: Pahoittelut tädistä! :hug: Se on rankkaa, kun täti saapuu. Tiedän sen!

Matonen: Päivitetty! :wave:

Minä sain tänään varattua neuvola-ajan. Se on perjantaina 11.4.2008 klo 13. Ja silloin on viikot 9+5 ehkä.. Eli tänään on 5+1. Miten miracle:lla voi olla enemmän päiviä kuin mulla :eek: :D

Tikka81 harmittelen täällä hengessä mukana :(
Matonen tervetuloa :wave:
Täällä (Espoossa) on mahtava auringonpaiste,joten lähden tästä vihellellen talolle maalauspuuhiin =)
Palailen illalla tarkastelemaan,jokos on tullut lisää plussia =)

Höh! Ensin katoin et haamu tulee, mut taitaa olla se aconin surullisen kuuluisa viivanpaikka! :( Se se on, joten odottelen tätiä, tajuais nyt tulla.. Ärsyttää ku se on aina näin myöhässä.. minä yritän nyt olla ajattelematta jotta se täti saapuis ja sais oikeesti alottaa yrityksen!

Tikalle :hug:

Niin, ei mitään oo menetetty, mut vanhasta kokemuksesta vaan tuntuu et tätskä kurvaa paikalle viimeistään silloin kp 50. Siksi en halua kovin itselleni toiveita nostatella! :) Enemmän ottaa päähän nämä pitkät kierrot koska silloin se piina vasta todellista onkin! Täällä onkin muutama joka kärsii samasta vaivasta, muistaakseni umayya ainakin? :wave:

heidsu: ei hammaslääkärissä käymisessä oo mun mielestä mitään haittaa vaikka oisit raskaana. jos et sit ole menossa röntgeniin? multa eivät ainakaan oo ikinä kyselly oonko raskaana ku oon käyny..

onnea lurulle!!! mie luulen että saat sen plussan jos vaan vielä testailet vaikka parin päivän päästä. :heart:

Miracle: Joo tiedän ettei apteekin testissä näy viivanpaikkaa, on vaan jääny niin huono maku suuhun siitä kun sain positiivisen tuloksen sillä ja sitten alkoi vuoto, eli en tiä oliko kemiallinen raskaus vai mitä mut kuitenkin.. :snotty:

ja taas hän kehittelee raskausoireita :headwall: eikun oikeesti, lounaan jälkeen meinasi lentää laatta kahvi ei oiken maistu ja vatsassa juilii... mä luulen että se 10 päivää sitten oleva limanmäärä, selkä kipu ja aukinainen kn. oli sitten ovista ja kaiken järjen mukaan perjantaina alkais menkat. nyt mä sitten kuvittelen, että oliskin ollut vielä simppoja sillon kun ennen oletettua ovista pupuilua oli 6 päivää sitten.

ja taas haettu tuttu paketti aconin kymppi ja apteekin oma :headwall: testaan huomenna aconilla ja perjantaina aconilla. totta se on mitään ei ole menetetty niin kauan kun täti pysyy poissa :D tää on joko menkkakipua tai raskauskipua, toisaalta molemmat käy kunhan tilanne menis eteen päin :saint:

mun on pakko vaihtaa apteekkia ne kaikki jo tuntee mut ja varmaan ihmettelee kun joka viikko sama satsi mukaan :ashamed:

TOIVOSSA ON HYVÄ ELÄÄ, SANOI LAPAMATO :D

minime: :hug: Yhdyn tuohon että ei oo peli menetetty jos ei tuu vuotoa. Juu tein varmistustestin..eilen ja tänää..samanlaista haaleeta viivaa näyttää.. Tulin just kaupasta ja ostin samalla apteekista apteekin oman ja B-Suren. :whistle: En malta oottaa nyt parii tuntii et hetken kerkeis pissa olee rakossa, teen sitte jomman kumman ja toisen aamulla.. Kumpikohan kandeis tehä tänää?? Vai onkohan noissa sama herkkyys..? Täytyy mennä kattoo.. :whistle:

blaah.. tää odotus on kaameeta. kun vasta ke pääsee testaileen... :eek: sit ois jo kp40....
edelleenkään ei menkkoja, mut vähän väliä vihlaisee tuosta kohdun paikkeilta ja sit ku viel on koko ajan niin "märkä" olo, niin sit aina panikoiden vessaan... :/
kun nyt vaan ei alkais... luulen että hajoan siihen paikkaan....

Okei nyt mä sen uskon lopullisesti oikeesti! :D B-Sure näytti selkeät kaksi viivaa! Aika hassua että pidättelin vain puolitoista tuntia ja anto selkeemmän ku aamutesti!

astydameia: tiedän tuon vessapanikoinnin!! :LOL: Tsemppiä sulle kun pääset testien kimppuun!

onneksi olkoon miina- :heart:
mä tässä jo ehdin miettiä, että pitäskö pinkasta apteekkiin ja ostaa se apteekin oma... vois tulla kiire, kun apteekki menee kiinni 17.30 :D
sit jos pidättelis muutaman tunnin ja testais jo tänään... kun toi kärsivällisyys ei ole minun vahvin puoleni :D

Yhteistyössä