** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

kyllä mä kävin siellä... :eek:
nyt vaan on pieni ongelma. kävin pissalla ennenku lähdin (17.10) ja nyt jo on taas pissahätä... että tarviiko mun tosiaan odottaa vielä 3,5 tuntia, ennenku pääsen pissalle...? :eek:
 
mä testaan ennen salkkareita.... :) vai pitäskö viel kitkutella niiden yli? :D ellei tuu kuplaa otsaan :D ei ainakaan parane juoda mitään... sehän kai laimentaakin pissaa?
olen kyllä ihan varma, että nega sieltä tulee.....
 
kiva kun kaikki jännää mun puolesta... itse en oikeestaa jännää, kun luulen, että nega sieltä tulee... :/ käyn vähän väliä tarkastamas onko jo menkat alkanu :D vitsi moon sairas :D :D

huomenna saadaan sit jännätä ipanapan puolesta :heart:
 
pakko sanoo, että on kyllä pinkee alavatsa, mutta oiskoos menkkaturvotusta? :ashamed:
vaikka oon muutenki vähän pullukka, mut ei toi alavatsa ole ennen tollainen ollut, ennen on ollut makkara, nyt se "nousee tasaisesti"... tiedättekö? mutta onko kuvittelua? voiko muka tässä vaiheessa (siis jos olisin raskaana) jo tollainen näkyä?? :D
olipa helposti selitetty? :D
 
uskomatonta mutta totta.... mulla alko TAAS menkat...siis vastahan ne loppui :kieh: Viime kuukautiskierto oli 26 päivää ja nyt vaan 18 päivää!! Siis onko tää ihan normaalia...vai voiko se niin paljon vielä heitellä,vaikka synnytyksestä on kuitenkin jo vuosi |O Eli mulle kai voi sitten päivittää 1/26-30 yk.3Vaikka minusta on alkanu tuntumaan sille..että jätän vauvahaaveet joksikin aikaa ja jos sitten kesän jälkeen? :/ Jotenkin tänään ollu kaikinpuolin niiin huono päivä :'(
 
nea hyvä tietää, et aina ne lämmöt ei välttämättä nouse. Luulen kans, et sekin saattaa olla yksilöllistä =) mulla on taas menkkajuilimiset alkaneet, niin eiköhän se enteile kuitenkin tädin saapumista.

Pamu säkö testailet loppuviikosta? Mäkin ajattelin testata lauantaina, saadaan sit jännätä yhdessä :D
 

Yhteistyössä