** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

Khimaira
miina Aconiin tuli ihan normaali haamuhiljuviiva- piti käännellä valossa :/ Pregentiin kunnollinen haamu, siis sellainen mikä näkyi ihan missä vaan, vaikka kuvan olisi ottanut :kieh:
Ja juu ei, en testaa enää- kohta se selviää :snotty: :ashamed: :'(
 
luru voi kun sua on koeteltu!! :hug: ehkä se odottelu on nyt tässä vaiheessa sitten ainoa vaihtoehto, jos et aio enää testata (mitä mä en usko :D ) toivotaan ettei ne menkat alkaisi ja vaan testit oli väärässä!! :saint: sanoiko se gyne sulle että mistä ne plussat tulee ja menee?? oliko kemiallisia vai mitä..? kamalaa tommonen, en varmaan kestäisi!!

miina toivotaan nyt että saan rohdot peliin ja menkat säännöllisiksi :saint: mulle tuli nyt kamalat paineet kun niin moni on jo siellä odotuspuolella, mutta onneksi se pino ei ole vain tästä kierrosta plussanneille vaan talviunelmista plussanneille ja kyllähän toi talvivauvahaave ov viellä kauan kun nyt on tullut la:t marraskuulle ja talvi kestää maaliskuuhun, niin aikaa on!!! olipas taas sekavaa :headwall:
 
Saiskohan tänne tulla yks lisää? :D
Vauvakuume mutta ei vielä -pinossa oonkin oleskellut ja nyt kerhossa...
Eli talvivauvaa haaveillaan, saattaa tosin venyä tietysti myös keväälle, mutta tämä pino tuntui nyt omimmalta näistä pinoista... :D Ikää 23 (vielä) ja mies 26. :) Yk1 menossa, kp32. Negan testasin perjantaina, mut testaan tällä viikolla jossain vaiheessa uudelleen ellei kuukautisia kuulu.
 
Luru: :hug: Niin selviäähän se raskaus kuitenkin jossain vaiheessa vaikkei testaakaan.. Aika outo kyllä että pregentiin tuli selvä viiva. Itse en oo saanu niihin koskaan mitään viivaa vaikka apteekin omaan oon saanu väärän positiivisen! :eek:

Minä taidan käydä ostamassa tänään testin vaikka lupasin itselleni että testaan vasta kp50.. Mutta mutta jotennii on outo olo.. lämmöt 36.8-37.2, normisti 35.8-36.2.. Entiä onko sit kuume tulossa. Niin ja iho on tosi hyvässä kunnossa vaikkei kyllä tosiaan oo ennen menkkoja. Ja nyt nelisen päivää on vatsassa ollut sellaisia pahanolon tai polttelun tuntuisia aaltoja, maha on ollu sekaisin viikon, tai siis ei löysällä mutta kakkoshädällä saa käydä VIISI kertaa päivässä! :x Jonka johdosta paino on tippunut 2 kiloa vaikka syön kuin pieni possu! Tuun ilmoittamaan tuloksen jossain vaiheessa tuskin jaksan odottaa huomiseen testin kanssa. :wave:
 
B)
tämä viikko saiskin mun puolesta mennä vauhdikkaasti, jos vaikka viikonloppuna pääsis jo testaamaan...jos siis tarvetta tulis...

mies lähti reissuun tulee vasta pe mutta,
la-su me mennäänkin kahdestaan hotelliin!!ett jospa siellä aamusella plussapärähtäis oishan aikas mageeta!
(en oo kyll infonnu miestä missä mennään kiertojen suhteen)
mutt jos ei ni kiva silti päästä kahdestaan köllöttään :heart:

palaillaan, nyt ulos aurinkoon!

Lurulle, tsemppiä!! älä menetä toivoa!
ja uusille tervetuloa!
 
Khimaira
Kiitokset myötätunnosta =)

JJ-t Oikeessa olit :whistle: Yritin kovasti kävellä testien ohi, mutta kun ne siellä niiin huusivat :saint: Aamulla sitten uusin voimin, mutta laihat on odotukset :snotty: :(

miina kyl siinä aconissa ol väriä, mutta niin on ollut aiemminkin..En muistanut kysyä gyneltä niistä plussista..Voiko kenelläkään olla noin monia kemiallisia?? Vaikkakin joku 90% kaikista hedelmöittyneistä muniksista meneekin kesken, niin silti :eek:

Mä häivyn nyt taustalle nuolemaan haavojani :'( :( :snotty: :ashamed:
 
Khimaira
miina tarkoitti tai ei, niin ei sillä ole väliä jos huominenkin testi on - :ashamed:
Mulla on tuolla vielä muutama pilleriliuska kaapissa, aloitan ne heti seuraavasta vuotopäivästä :'(

Suurensuuret plussapuhurit kaikille muille :heart: :heart: :heart:
 
Olen kirjoitellut vaihtelevalla menestyksellä tuolla kolmannesta kuumeilevien puolella.

Tahtoo tänne myös? Lueskelin mielenkiintoisen otsikon innoittamana tätä pinoa ja täällä tuntuu käyvän +++++-puhuri :D ONNEA VAAN KAIKILLE +:N SAANEILLE!!

Taustaa: Olen siis 26v, mies 29v ja tytöt 02 ja 04. Viime suuskuussa lähti kierukka ja nyt yritetään tosiaan saada sitä poikaa jonon jatkeeksi :D Vaikka todellisuudessa sillä ei oikeasti ole väliä, mutta nämä on aina näitä :p
 
Väliaikatietoja, tuntui niin moni jo jännänneen puolestani! =) Kävin jo testin ostamassa, aconin kympin vaikka sillä on monella huonoja kokemuksia.. Yritän kaksi tuntia vielä odotella niin pissa ois ollu neljä tuntia rakossa! =) vähän kyllä tuli heti pessimisti olo kun olin testin ostanu! :headwall:
 

Yhteistyössä