** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

erzi ja tikruliini: Voi ei.. Tosi paljon voimia teille! Toivotaan, että miehet tulee vielä järkiinsä.. :hug:

Luru: Tosi paljon onnea! Eiköhän se mieskin siitä ilostu. Ethän sinä kuitenkaan yksin vauvaa saanut alulle.. :heart:

RD: Tehkää joku talviunelmasta plussanneet-pino. Niin me ensi kierrosta plussaavat päästään myös mukaan!

Onko kellään tietoa Primolutin tai Terolutin sivuoireista? Mulla loppu kuuri kaksi päivää sitten ja nyt odottelen menkkoja. Mulla on tavallisten vatsa- ja selkäkipujen lisäksi pahoinvointia ja niveliin sattuu. Voisko tämä johtua Primoluteitsa vai onko mulla muuttuneet menkkaoireet vai jotain ihan muuta. Risovaa..

Piti ihan taustalta tulle tänne onnittelemaan kaikkia plussanneita, joten onnea oikein paljon kaikille ja tarrasukkia jokaiselle pikkuiselle :heart:

Täällähän on ollut varsinainen plussasade, huh huh, eihäntänne jää pian enää ketään :) Omall akohdalla kaikki ennallaan, ei mitään uutta.

Ei muuta kun lisää vaan plussia :flower: :wave:

Heidsu: Jaahas, minä en ainakaan edes huomannut kysymystä.. Ehkä johtui siitä, että se ei loppunut kysymysmerkiin, vaan vaikutti enemmän retoriselta pohdinnalta. Tosin en edes tiennyt, että mahdollinen raskaus tulisi ilmoitaa hammaslääkärille. Riippuu varmaan toimenpiteestä. Eihän testaus tietenkään mitään haittaa.

Linna
Joo no minä sen kysymysmerkin unohin siihen laittaa..
juu kyllä siellä kysytään et ootko raskaana.. et kai se jtn haittaa.. no tuskinpa mun tarviii testata tuskin se muutamassa päivässä mihkään muuttuu..

Heidsu: Voihan sitä joka tapauksessa testata varmuuden vuoksi. Ainakin jos ei testaus käy psyykkeen päälle :) Toisaalta voihan se uusi testaus rauhoittaakin, jos joka tapauksessa asiaa miettii. Mullakin kun tää kierto on venynyt niin hirveästi, niin eka viikko, kun menkat oli myöhässä oli kyllä melko epämiellyttävä. Mutta sitten siihen jotenkin tottui! =) Meillä on kuitenkin yritys alkanut vasta lokakuussa, että ei tässä vielä ole mitään kiirettä. Tosin olisi mukava, jos kuukautiset tulisivat joka kuukausi eikä kolmen kuukauden välein :LOL:

Niin no voinhan minä testata mielenrauhan vuoksi silloin tiistai aamuna.. niin mullakin kun kerran oli 2kuukauden tauko menkoissa.äkkiä siihen tottu et ne ei tullukkaan sään..:)
mut tottakai se olisi kiva kun tärppäisi..

Viime raskaudessami, mikä päättyi km: oon rv 13, leikittelin ovistikuilla oviksen jälkeen 8vrk kuluttua ja ne näyttivät raskauden! :heart:

Juuri tein saman ja ovistestiin tuli haalea vaaleanpunainen viiva kontrolliviivan viereen. tein siksi testin koska lämmöt korkeella ja pahoinvoinnin tunnetta! :p

Kädet ihan tärisi,kun näin että testiin tuli toinenkin viiva. Minulla siis km:n jälkeisessä jälkitarkastuksessa gyne sanoi 2 munasolua irronneen ja myös, etten tässä kierrossa ehdi enää raskautua, mutta mitäpä jos ehdinkin? :ashamed:

ihanaa iltaa kaikille

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Khimaira
Orion Yllärihän tämä on- meillä on ollut niin vähän petihommia, enkä ole edes laskenut tahi testannut ovista, niin ei kait silloin voi raskautua :eek: :ashamed: ( :LOL: :whistle: ) Sulle isosti plussatuuria jatkossa :heart:

Linna Eiköhän se mieskin lämpene, kunhan nyt enste kerron :snotty: Teen huomisaamulla varmistustestin, ennen sitä en sano mitään..

Kumpa saisit Myy plussaa toiseenkin testiin piakkoin :heart:

Kiitos Sirpula toivotteluista =) Sulle :hug:

RD Ainakin mulla kolmas vauvamaha pullahti esille tyyliin plussaa seuraavana päivänä. oli nvlassakin puhetta siitä, että kohtu kasvaa tosi vauhdilla, mutta ainakin mulla se johtui vain siitä kun oli kolmas raskaus, niin keho "jo tietää" mitä tehdä. Joten jo ennestään venynyt kohtu otti mittaa alussa vauhdilla, mutta tasoittui noin puolenvälin aikoihin. Mutta voihan se kaksosiakin tarkoittaa =)

on: en kyllä usko että olen raskaana! Ei ole yhtään sellainen olo, vaikkei ole aiemmissakaan raskauksissa ollut tässä vaiheesa mitään oloja :/ Jotenkin toivoo että saisi tosi paksun viivan ja kunnon oireet :ashamed: Mutta jospa huominen toisi varmuutta....

Illanjatkoja kaikille :wave:

Luru Lude: No mie epäilen, että tää on vain tätä läskiä, mikä tässä päällä löllyy :LOL: . Ku ei enää ole sitä 56 kg.. Vaan melkein 20 kg enemmän.. Mut mies kauhistelee, että kuinka monta on tulossa. Oma mummo on tehnyt kolmet kaksoset aikoinaan :D

Hei,kertokaas noista ovistikuista,uus asia mulle ja nyt vasta ke:na alotellu tikuttamisen.
Rouva Pikkumyy kertoi tikuttaneensa mahd. raskauden ovistikulla varsinaisen oviksen jälkeen ja tuli haalea viiva.Siis,mä odottelen nyt sen haalean viivan muuttumista tummemmaksi,se kun vasta tarkoittaa ohjeiden mukaan ovista mutta käykö sit niin,että kun ovis on ohi,niin tikkuun ei tuu enää edes haaleaa viivaa?
Ja että ovistestillä voi sitten myös myöhemmin testata raskauden..?
Sekavaa mutta toiv. joku sai selvää!! :LOL:
Ahkeraan täälläkin touhuillaan,noin niinkuin varmuuden vuoksi!
Ja hauskuuden :ashamed:

jaaha jaaha.. löysin tuolta yhdestä keskustelusta että raskaustesti pitäisi olla positiivinen viimeistään silloin kuin menkat on 2viikkoa myöhässä. oli kuulemma lääkäri ihan näin sanonut.. joten ehket mullakin vielä voisi :D

tv. toive ajattelija

Yhteistyössä