** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

niin, testasin mammaksi.fi:n testeillä kp 29 ja 30. Sitten predictorilla kp34 (iltapäivällä) ja kp35 (aamupissasta)... predictor ei ilmeisesti kaikkein luotettavin? Nyt tilasin kotitesti.fi:stä kaksi tosi herkkää testiä, ne tulee ti/ke, niin sitten jos nekin on vielä negatiivisia, niin sit luovutan :D
 
Onnea plussanneille. En jaksanut lukea teidän viikon kirjoituksia kokonaan.

Meillä taitaa yrittäminen loppua tähän kiertoon. Ellei saada miehen kanssa sovittua asioita. Ei olla kunnolla puhuttu riidan jälkeen. Sen verran olen saanut miehestä irki että se ei taidakkaan olla valmis isäksi vielä.
Makkarissa kyllä kaikki luonnistuu hyvin.
Testit saavat sit odottaa seuraavaan kertaan tai sit lahjottaa ne tarvitsevalle.
 
miina: Luminka tuolla toisella puolella, että kyllä hän voi muuttaa pinon nimeä silleen, ettei oo sitä laskettuaika erottelua vai halutaanko ihan oma pino? :D
Sitten nimiehdotukseksi antoi: "Marraskuun unelmat 2008, Red Dragon & Kumppanit" :LOL:
 
Red Dragon, olisihan se ihanaa jo tässä kuussa seurata sinne,(pieniä merkkejä on siihen suuntaan, vaikka minun/meidän piti yhdet menkat odottaa)....No saa nähdä viikon päästä su, jos aihetta silloin testaan siis! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Red Dragon: Onhan se totta, että jos on kauheen iso pino ni ei oikee muista kaikkia ja hirveesti kokoajan tekstiä ym ym.. Mut ihan sama mulle on missä pinkassa oon, kuhan kyytiläinen vaa pysyis matkassa mukana! Ois se oma "pikku-pinoki" kiva.. :)
 
:LOL: naureskelin äsken tuolle vessapaperin tiiraamiselle, jota harrastan jokaisen vessareissun yhteydessä... onks kellään muulla yhtä mielenkiintoista harrastusta? :D
kyl välillä on huomattavissa sellaista hyvinhyvin vaaleanpunaista eritettä ja muutaman kerran oon bongannu sellaisia "roippeita", tositositosi pieniä sellaisia...
odottavan aika on pitkä... :D
 

Yhteistyössä