** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 1) **

TähtiTaika: Katsotaan milloin ukko malttaa ees nukkuu tulla.. Ite kyl menen nyt saunaan ja sit nukkumaan. Katoin ohjelmia nauhalta ja hups! Kello on jo näin paljon.

minime: Kiitos kommenteista! Viel on sivut kesken.. Poikaa toivomme.. On kyl jollain lailla tää alkuraskaus ollut erilaista.. Mutta katsotaan katsotaan, kummatkin on tervetulleita.
 
Huomenta vaan!
RD Jos sinä vielä päivittelet listoja niin minut varmaan voi poistaa kokonaan.

Elämä yhtä alamäkeä, mieheni edelleen mykkä enkä saa mitään kontaktia häneen. Laittoi sitten viime yönä viestin, että aikoo etsiä itselleen asunnon. (olin yövuorossa) En tiiä mitä nyt pitäisi tehdä ja miksi hän tullut tähän tulokseen. Ehdotin viestissä, että jutellaan kuhan kotiudun mut ei vastanut mitään. Liekkö jo raivautunu jonnekkin yön aikana. No se siitä. Minun vauva haaveeni siirtyy näemmä kauas pois talviunelmasta -08
:'( :'(
 
Khimaira
Kertokaas mulle naiset- miksi mun pregent- raskaustestissä on kaksi viivaa :eek:
Onkohan kyseisessä testissä viivanpaikka tai joku muu syy mikis siihen tulee molemmat viivat? Se toinen näkyy sihrustelematta......
APUA!!!!!! :eek: :eek: :eek:
 
Khimaira
Kävin viikko sitten gynellä ultrassa, hän sanoi että vuoto alkaa viikon sisällä, ellen ole raskaana. Limakalvo oli kuulemma tosi paksu ja keltarauhashormoni hyvin havaittavissa.Luulisin päivien olevan jotain 30/32 jos kerta nyt näyttää +
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Toi oksetustunne tuli mullekki ku viivat näin! :LOL: Voi vitsi miten ihanaa! Vaikutat enemmän tosi järkyttyneeltä kuin tosi iloselta! :LOL: Ootko laskenu millon olis LA? Nythän voitki sitte perustaa tonne odotuspuolelle Marrasmasujen toisen pinkan..? :D
 
Khimaira
18.11 :xmas:

SIIS APUA!!!! :eek: :eek: :eek:

Meillähän oli miehen kanssa puhe, että aloitetaan ehkäisyt tämän kierron jälkeen- miehen toiveesta :whistle: :eek: Siitä ehkä tämä järkytys, että osaa se elämä yllättää :eek:

JA MISSÄ ON SE "OKSENNUS- HYMIÖ" :kieh: :whistle:
 
Khimaira
Kainalot menivät ihan märiksi, oksettaa ja tuntuu että pyörryn- pitää varmaan mennä makaamaan sohvalle :saint: KÄÄK, KÄÄK JA KÄÄK!!!

Ps. totta helmmetissä pistetään oma marrasunelma- pino, ellette jo ole jossain pinkoissa :snotty:
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja miina-:
Ootko kertonu jo miehelle?
Se nukkuu...En tiedä vaan miten kerron- ei hän suutu tai mitn. On kuitenkin koko ajan sanonut, että tulee jos on tullakseen :heart: Taidan tehdä vielä yhden varmistustestin ja kerron vasta sitten :ashamed:
Kukahan se täällä vasta sanoi että plussa se on vaikkei olisi tumma ja nut itse odotan tosi tummaa viivaa :snotty: :LOL:
 

Yhteistyössä